Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor biozonyára az olaj nem befolyásolja a dolgot, mivel ugye az ATF olaj nem nagyon változtatja a vizkozitását. Talán valamilyen hézagolási gond lehet? ezt abból gondolom, hogy az írtad melegen már jó, tehát akkor jó amikor megnőnek az alkatrészek. Ez csak egy buta feltételezés részemről, Sok sikert!
Sziasztok.Újabb kérdés A Váltóval van gondom ha fölfelé váltok minden ok vele de visszafelé nem akar menni csak úgy ha sokszor és gyorsan pöcögtetem lefelé akkor veszi a sebességet.Viszont amikor bemelegszik megjavul a dolog mi lehet ennek az oka?Olajat már lecseréltem próbáltam 10W40-10w30 most autómata van benne nem jelentett változást.
ja értm... (hát olyanom sajna nincs)
igen tárcsás kellene mindenképpen
Csak csendben mondom: írsz egy adásvételit aztán kész. A biztositonál senki nem nézi hogy kitől van a motor.
csak épp elszúrtam mert 50-es hátsót kelett volna rendeljek 48-al ereje nincs
Nekem van DT felnim 21 es :) igaz ez 80 as détééé vagy neked a tárcsásé kellene....
És ilyenkor mi legegyszerűbb amit tehetek?!
Válaszotokat köszönöm
Hali! már nincs meg mert a motorral együtt elvitték!
nem!
sziasztok!
Nem igazán ide tartozik a kérdés,de mivel DT-m van ide írom
Biztosítást lehet kötni úgy ,hogy nincs meg az adásvételi szerződés?!
Megjött a lánc. Kösz robogotuning.hu
Én voltam ott.
Nem voltál otthon.
Vasárnap este.
Így jár aki nőzik..... :)
Gecsei bármit mondd, én nem hiszem el.
Legyen az bármi! :)
gyári dob akkor mennyit ér?

4500? persze könyökkel,bilincsel,Eredeti minőség!
Hát fogalmam sincs. Gyári kipum mindig volt, rezót meg annó vagy csináltattam vagy csináltam.
ŐŐŐ

én arra gondoltam,hogy tudok belsőrezósnak nevezett dobot,nagy tételbe olcsón szerezni...
mennyiért viszik KB?
Itt meg magyarul a komplett sztori:

http://www.168ora.hu/tudas/suz...
Eszembejutott:

Ernst Degner volt a menő, és Kaaden a mérnök.
Kaaden több minden radikálisat feltalált nem csak a rezót, de a Schnűrle féle vezérlést is jelentősen modernizálta.
Az MZ kevés híyján Megnyerete a VB-t ezzel a csapattal, nyilván, ha komolyanveszik, és nem történnek olyn malőrők mint például Szabó2 lászló motorjával, hogy vezető heylről a célegyenesre fordulva leszkad a vezérlőtárcsa, akkor egyszer tuti, de lehet hogy többször is megnyerik a VB címet.

Gondolom ezt a szarpaszírozást unta meg KAaden és Degner, és leléptek egy használhatóbb országba, egy használhatóbb csapathoz.

HA nem iylen töketlenek az NDK sok, eslélyesen Szabó és Később Drapál VB címet nyertek volna.

Drapált akkoriban hívták a legeslegmenőbb csapathoz(kb mintha Talmácsit hívnák Rossi mellé a YAmahára) de ehhez disszidálnia kellett volna, azt meg nem akart.

Ígí maradtak a sör-virsli béke barátság futamok a VB címek helyett, Deegnerék meg leléptek a Suzukihoz.
Ja közben megnéztem és Suzuki.
Sőt a poén, hogy az első suzuki vb cím volt az :) 50ccm-ben.
Ernst Degner volt a pilóta.
Úgy terveztem, hogy otthon leszek, elvileg akkor kerül fel a henger a gépre.
PHBH28hoz akartam venni tűszelepet, két shopban azt sem tudták mi az. Az Apriliában a tag tudta, de lövése sem volt, hogy számozva van, konkrétan 300-as kellett volna, mert nem bír elég utánfolyni és kifogy a karbiból pillanatokra a benya, 200-as volt benne. Nálam kölcsönben van egy 300-as. Az üzletben csak 250-es volt. De a lényeg, hogy 4500 pénz körül lett volna. Beütötték a fejüket.
Akkor inkább megvárom az Imolai börzét ott, aztán sanszosan majd 450Ft-nek megfelelő euroért veszek. :) Hondát meg majd hozd.
Egyébként a gyertyák nem olyanok, mint amik nekem voltak, mármint a 3 pólusúak. Ezeknek van másfél mili gyertyahézagjuk, ezt az én kocsim sem komálja, viszont nagybátyáméba stimmel.
nem a Yamahához, hanem a suzukihoz dezertált a pali az mz teljes fejlesztési doksijával
VAlter Kaadennel együtt.

A következő évben a suzuki meg is nyerte a VB-t 125 ben.
A versenyző neve az istennek sem jut eszembe, valami Ditmár akárki vagy iylesmi
Holnap délután legyél otthon! Megmutatom a Hondát!
Tudtommal a 2t Rezonátort egy amerikai repülőgép modellező találta fel még réges régen