Akkor biozonyára az olaj nem befolyásolja a dolgot, mivel ugye az ATF olaj nem nagyon változtatja a vizkozitását. Talán valamilyen hézagolási gond lehet? ezt abból gondolom, hogy az írtad melegen már jó, tehát akkor jó amikor megnőnek az alkatrészek. Ez csak egy buta feltételezés részemről, Sok sikert!
Sziasztok.Újabb kérdés A Váltóval van gondom ha fölfelé váltok minden ok vele de visszafelé nem akar menni csak úgy ha sokszor és gyorsan pöcögtetem lefelé akkor veszi a sebességet.Viszont amikor bemelegszik megjavul a dolog mi lehet ennek az oka?Olajat már lecseréltem próbáltam 10W40-10w30 most autómata van benne nem jelentett változást.
Ernst Degner volt a menő, és Kaaden a mérnök.
Kaaden több minden radikálisat feltalált nem csak a rezót, de a Schnűrle féle vezérlést is jelentősen modernizálta.
Az MZ kevés híyján Megnyerete a VB-t ezzel a csapattal, nyilván, ha komolyanveszik, és nem történnek olyn malőrők mint például Szabó2 lászló motorjával, hogy vezető heylről a célegyenesre fordulva leszkad a vezérlőtárcsa, akkor egyszer tuti, de lehet hogy többször is megnyerik a VB címet.
Gondolom ezt a szarpaszírozást unta meg KAaden és Degner, és leléptek egy használhatóbb országba, egy használhatóbb csapathoz.
HA nem iylen töketlenek az NDK sok, eslélyesen Szabó és Később Drapál VB címet nyertek volna.
Drapált akkoriban hívták a legeslegmenőbb csapathoz(kb mintha Talmácsit hívnák Rossi mellé a YAmahára) de ehhez disszidálnia kellett volna, azt meg nem akart.
Ígí maradtak a sör-virsli béke barátság futamok a VB címek helyett, Deegnerék meg leléptek a Suzukihoz.
Úgy terveztem, hogy otthon leszek, elvileg akkor kerül fel a henger a gépre.
PHBH28hoz akartam venni tűszelepet, két shopban azt sem tudták mi az. Az Apriliában a tag tudta, de lövése sem volt, hogy számozva van, konkrétan 300-as kellett volna, mert nem bír elég utánfolyni és kifogy a karbiból pillanatokra a benya, 200-as volt benne. Nálam kölcsönben van egy 300-as. Az üzletben csak 250-es volt. De a lényeg, hogy 4500 pénz körül lett volna. Beütötték a fejüket.
Akkor inkább megvárom az Imolai börzét ott, aztán sanszosan majd 450Ft-nek megfelelő euroért veszek. :) Hondát meg majd hozd.
Egyébként a gyertyák nem olyanok, mint amik nekem voltak, mármint a 3 pólusúak. Ezeknek van másfél mili gyertyahézagjuk, ezt az én kocsim sem komálja, viszont nagybátyáméba stimmel.
Válaszotokat köszönöm
Nem igazán ide tartozik a kérdés,de mivel DT-m van ide írom
Biztosítást lehet kötni úgy ,hogy nincs meg az adásvételi szerződés?!
Nem voltál otthon.
Vasárnap este.
Így jár aki nőzik..... :)
Legyen az bármi! :)
4500? persze könyökkel,bilincsel,Eredeti minőség!
én arra gondoltam,hogy tudok belsőrezósnak nevezett dobot,nagy tételbe olcsón szerezni...
mennyiért viszik KB?
http://www.168ora.hu/tudas/suz...
Ernst Degner volt a menő, és Kaaden a mérnök.
Kaaden több minden radikálisat feltalált nem csak a rezót, de a Schnűrle féle vezérlést is jelentősen modernizálta.
Az MZ kevés híyján Megnyerete a VB-t ezzel a csapattal, nyilván, ha komolyanveszik, és nem történnek olyn malőrők mint például Szabó2 lászló motorjával, hogy vezető heylről a célegyenesre fordulva leszkad a vezérlőtárcsa, akkor egyszer tuti, de lehet hogy többször is megnyerik a VB címet.
Gondolom ezt a szarpaszírozást unta meg KAaden és Degner, és leléptek egy használhatóbb országba, egy használhatóbb csapathoz.
HA nem iylen töketlenek az NDK sok, eslélyesen Szabó és Később Drapál VB címet nyertek volna.
Drapált akkoriban hívták a legeslegmenőbb csapathoz(kb mintha Talmácsit hívnák Rossi mellé a YAmahára) de ehhez disszidálnia kellett volna, azt meg nem akart.
Ígí maradtak a sör-virsli béke barátság futamok a VB címek helyett, Deegnerék meg leléptek a Suzukihoz.
http://cestlavie.blog.co.uk/20...
Sőt a poén, hogy az első suzuki vb cím volt az :) 50ccm-ben.
Ernst Degner volt a pilóta.
PHBH28hoz akartam venni tűszelepet, két shopban azt sem tudták mi az. Az Apriliában a tag tudta, de lövése sem volt, hogy számozva van, konkrétan 300-as kellett volna, mert nem bír elég utánfolyni és kifogy a karbiból pillanatokra a benya, 200-as volt benne. Nálam kölcsönben van egy 300-as. Az üzletben csak 250-es volt. De a lényeg, hogy 4500 pénz körül lett volna. Beütötték a fejüket.
Akkor inkább megvárom az Imolai börzét ott, aztán sanszosan majd 450Ft-nek megfelelő euroért veszek. :) Hondát meg majd hozd.
Egyébként a gyertyák nem olyanok, mint amik nekem voltak, mármint a 3 pólusúak. Ezeknek van másfél mili gyertyahézagjuk, ezt az én kocsim sem komálja, viszont nagybátyáméba stimmel.
VAlter Kaadennel együtt.
A következő évben a suzuki meg is nyerte a VB-t 125 ben.
A versenyző neve az istennek sem jut eszembe, valami Ditmár akárki vagy iylesmi