80-ast DT-k sokkal jobban emnnek mint az 50-esek. Ég és föld. Én M-es jogsival vezetem a 80as DT-met, azaz segégmotorként. Őszintén megmondva nem látam még rendszámos 80-ast.
Szerintetek mennyiért lehet eladni karburátor nélkül egy yamaha dt80-ast? Régebbi léghűtéses, 6 sebességes blokk van rajta, de szerkezetileg egész jó állapotban van. Van esélyem olyan 25-30e körül eladni?
Találtam egy robbantott ábrát és a pirosak lennének a szegecsek akkor azok megvannak, és igazából a kékkel jelölt belső rész és külső zöld fogaskerék rész fordul egymáshoz képest nagyjából 1centit. Valószínű az van amit mcadwee mond igaz nem rugalmasan fordul hanem minden ellenállás nélkül mintha csak simán szét lenne kopva és kotyogna. Akkor viszont fogalmam sincs hogy mi adhatja a hangot. Néztem a hajtókart, tűgörgőket, de azok rendben vannak.
Szerintetek mennyiért lehet eladni karburátor nélkül egy yamaha dt80-ast? Régebbi léghűtéses, 6 sebességes blokk van rajta, de szerkezetileg egész jó állapotban van. Van esélyem olyan 25-30e körül eladni?
hez keresek első Felnit
Múltkor nálam is beindult! De aztán nem volt lóvém meg kedvem se! Viszont most fogok venni a DT re egy 18-as hátsó slick gummát!
Nem tud valaki tárcsás, 17colos, küllős első kereket? DT 80-ba kéne, de szeritnem bármilyen jó, csak át kell csapágyaztatni, nem?
BLA-BLA-BLA
Olyat csináljunk, hogy odamegyünk a motorhoz, berúgjuk, és megyünk.
Nem kell elötte hengert faragni, kiput hegedálni, leáttéteéezni, stb stb.