Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nagyon kaki állapotban van, akkor szeritnem érdemes bontani és alkatrészenként eladni.
80-ast DT-k sokkal jobban emnnek mint az 50-esek. Ég és föld. Én M-es jogsival vezetem a 80as DT-met, azaz segégmotorként. Őszintén megmondva nem látam még rendszámos 80-ast.
Sziasztok!

Szerintetek mennyiért lehet eladni karburátor nélkül egy yamaha dt80-ast? Régebbi léghűtéses, 6 sebességes blokk van rajta, de szerkezetileg egész jó állapotban van. Van esélyem olyan 25-30e körül eladni?
A 80ccm-t B kategóriával vezetitek?Neke csak B-s van elméletileg nemlehet igaz?
neked milyen mocid van?
Értem! Szerintem 80-ast vegyél!
A baj az,hogy DT50 vagy 80ast vennék vagy derbi sendát 50.Csak Szabolcsban nincs mind pest és a dunántullon van!
Én Hajdú Bihar, az majdnem Szabolcs...
Én veszprém megye!
Fogadok,hogy Szabolcs Megyei nincs köztetek?
Nekem volt itthon egy, megkeresem. Ha megtalálom akoor szólok azt mondassz egy postacímet és elküldöm egy borítékban.
Nekem most kerékre lenne lóvém, aztán télen szépen beleszerkeszteném. Minek neked slick guma?
Sziasztok. Nincs valakinek egy elfekvőben lévő, km órának a napiszámlálójának az oldalsó tekerője (nullázója)? Ha van, igényt tartanék rá.
sziasztok DT 125 R 1992
hez keresek első Felnit
Hát az igaz, hogy a távtartókkal tudod szabályozni!

Múltkor nálam is beindult! De aztán nem volt lóvém meg kedvem se! Viszont most fogok venni a DT re egy 18-as hátsó slick gummát!
Amúgy ja...beindult az SM láz...ha a gatyámat ráköltöm is SM lesz a DT-ből..úgyse adom el...ha nagy gép elsz akkor jó lesz ez itthon szaladgálni.
Hogy érted? Távtartókkal meg lehet azt is szabályozni, hogy a tárcsa hova kerüljön.
Amúgy jah, meg max. távtartókat kell gyártanod. Meg az se mindegy hogy a tárcsa hova kerül.
SM?
Sziasztok!
Nem tud valaki tárcsás, 17colos, küllős első kereket? DT 80-ba kéne, de szeritnem bármilyen jó, csak át kell csapágyaztatni, nem?
Ha nincs bennük fojtás és egy picit meg van piszkálva akkor simán! (az újabbak)
Pont most nem jó a motor, pont most nincs beállítva, pont most köpte be a gyertyát, pont most nem jó a keréknyomás.....
BLA-BLA-BLA

Olyat csináljunk, hogy odamegyünk a motorhoz, berúgjuk, és megyünk.
Nem kell elötte hengert faragni, kiput hegedálni, leáttéteéezni, stb stb.

Találtam egy robbantott ábrát és a pirosak lennének a szegecsek akkor azok megvannak, és igazából a kékkel jelölt belső rész és külső zöld fogaskerék rész fordul egymáshoz képest nagyjából 1centit. Valószínű az van amit mcadwee mond igaz nem rugalmasan fordul hanem minden ellenállás nélkül mintha csak simán szét lenne kopva és kotyogna. Akkor viszont fogalmam sincs hogy mi adhatja a hangot. Néztem a hajtókart, tűgörgőket, de azok rendben vannak.
ennél nem gumis felfüggesztés van? az én 50esemben az van és 1 cm-t elfordul rugalmasan
Szerintetek a derbi senda50-es erőssebb mint a DT50-es?