Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aggyá pénzt lánckerékre, hogy ennek is a vége annyi legyen, mint a tiédnek, aztán sírni fogsz nagyon :)
A kuplungház meg a fogaskerék össze van szegecselve. Ha az elengedi magát az nagyon nem jó.
Ha jól értelmezem amit mondassz, akkor nem mozoghat.
Ha a tengely kotyog, akkor szar a csapágyazás.
Csak a pofád jár, sosem akarsz velem nyomatni egyet.
Simán megeszlek a dt-vel.
Nem Enesétől Pestig akarok menni, hanem mitttomén, 500-1000m.
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni. A motoromat most télen újították fel(dugó,gyűrű,hajtókar,csapágyak,szimeringek). A blokk visszakerült a helyére és teljesen rendben is volt vele minden kb 100 km-ig. Majd eleinte csak alapjáraton majd kis idő után magasabb fordulaton is tompa kopogó hangot adott. Elvittem a sráchoz aki csinálta azt mondta hívjam, beszélünk egy időpontot és belekukkant mi lehet a probléma. Ez egy hónapja volt azóta nem lehet elérni. Úgyhogy szétszedtem én és a kérdés az lenne hogy a kékkel jelölt fogaskerékhez képest a kuplung (pirossal jelölt) mozoghat-e különállóan. A sárgával jelölt tengely is kotyog de az anya rá van húzva.
meg valami 5km/h-s repülőrajttal kell, mert állóból az indulások között iszonyat nagy difi lehet.
Szerintem egy nem R-es Dt-t egy tényleg jó emcett megfogna gyorsulásra. Hiába a power a dt-nél, és hiába nagyon szar legalúl az mz, szerintem arányaiban szélesebb a nyomatéksávja, tehát középen, alúl nagyobb teljesítménnyel bír.
Gyári áttételezésével mg az emcett gyorsabb végre, persze valós órák szerint.
hát igen,80 dt meg simson közt ugye súlybeli külömbség is jelentős ...

viszont ha az ETZ levan áttételezve,és a DT is,akkor milenne a kimenetel?
érdekes dolgok...bár amíg nempróbálja ki valaki 2 normál motorral,addig nem is lesz eredmény
Ja és szerintem a kis etz is kurvagyenge gyárilag, szvsz mindkettő kb a simson kategória.
Ami már kicsit különbözik, vagy inkább ugrásnak nevezném az kb a 125-ös Dt, az hasonló egy 250-es ETZ-hez ,bár megkockáztatom, hogy hasonlóan leáttételezve egy jó etz odaverne egy dt-t. Csak hát ez ilyen volna, egyrészt lekellene áttételezni, meg keríteni kellene egy ETZ-t.
Mondjuk ezt Babikával meg az MZ-mmel le is fogjuk meccselni, ő azért ír, hogy rövid legyen a táv a gyorsulásra én meg a kilóméteres hosszokért :) :)
No de elkalandoztam...
Ex dt80 tulaj szerint az én hatvanas utcai cimconyom is megy annyira. Persze, aztán franc se tudja, hogy neki milyen szétütött volt.
Na de száz szónak is egy a vége, a 80-as Dt nem éppen egy erőbajnok.
ja, eddig én is összesen 3-3 ezerért vettem az első, hátsó gumikat.
Ilyen drágák a gumik? Én eddig 2 sörért vettme egy 70 %-os aszfalt gumit hátra. De már cserés és kell vennem lassan valamit...
Inkább 70-75!
60 körül szerintem!
Szerintetek mennyitér ez a robogó?
Hát konkrétan erre gondoltam, köszi!
Mit fejtsek ki?

Az rd 50 több mint 3,6 loerő, a 80es meg nincs 12 mint a 125ös etz, valami 8-9 rémlik.

Az rd 80úgymegy mint Mihu 60as háromlövetüje,ami úgy 7 loerő saccra
(kecsón több órát meccseltek, és én is mentem rd 80 mögött, míg el nem dobta a kolega)
15.000...
Milyen jogsival vezeted a DT80-at?Nekemis az lenne a DT80 de B-s jogsim van szerinted?
Várjuk a kifejtésed!
Most RD 80, elötte egy tuningolt 50-es simson, előtte meg tuningolt pony romet
Yamaha DT 80 (vízhűtéses) alkatrészek "még mindig vannak"

: Elérhetőségeimhez, leíráshoz katt. a LINK-re !

http://racing-bazar.hu/motorke...
Neked milyen mocid van?
Khm, khmm.
Elég sok különbség van.RD50 olyan simson kategória, az RD80 olyan etz 125 kategória.