kérdésem volna: miből lehet megállapiítani, hogy egy lánckerék kopott? vettem uj szettet, de kiváncsi lennék, hogy pontosan min lehet ezt megállapítani! csináltam fotót a régiről és az ujról is!
láncbol DID (erösitett szerintem felesleges pénz, sima böven elég rá), lánckerékböl meg JT
amugy 428as lánc kell, gyári fogszáma a lánckeréknek pedig 16/57
sziasztok márkatársak!
kéner egy kis segítség,tegnap amikor épp a barátnőmhöz indultam rotyant egy hatalmasat,a lánc volt....ledobta hátul,én meg ugye kentem volna neki hogy minél elöbb ottlegyek és nagyon megtekerte,lassan ugyis érett neki a láncszett de most kihullott pár foga
milyen lánc és lánckerék való rá? nem fogszámra gondolok csak lényegébe a márkára hogy mit érdemes
köszi
széles utat..
Ma elmentünk kicsit ebben a szép saras esős időben gurulászni a két kis 80as erőművel, és mind a kettő úgy beázott mint az álat... Az enyém dadogott szaggatott folyamatosan és olyan 5500 fölé nem szivesen pörgött sőt néha majdnem leállt. Energy15-és ugyan ezt csinálta csak neki 7000 nél halt meg, pont ahonnan megindulna. az az érdekes ,hogy amikor elkezdett kihagyni ,leesni a fordulat akkor semmi füst nem jött a kipuból. ebből azt következtetem, hogy vizet szívott. ugyanis ha 5-6 ezres fordulatnál elveszem a gyujtást akkor amig a főtengely meg nem áll gázállástól fögggően fújja ki a füstöt. most pedig nem füstölt amikor nem volt "gyujtás". és ezért gondolom ,hogy éghetetlen keverék került a hengerbe. Jól gondolom Urak?
hát erre hajlok még...de Olaszországból jött,nemtudom mi lett vele,de indult ezzel még...lett piszkálva power vezérlő de semmi-Igen,powert is lehúztam már-
tényleg köszönök szépen mindent Emzoli-nak,Gecseinek,Karikának,Mcdawee és Babika-nak
A lényeg, hogy több olaj legyen a benzinben, mint eddig.
olyan 35-40es keverékkel kezd, aztán szépen menj vele,mindig melegitsd be, ne nagyon forgasd el tartósan, időben válts, ne akarj végsebet mérni, ne kapartass.
FIgyeld a vizet, hol áll, ha megindul felfele, akkor öblögess a gázzal, de ne állj meg, mert a menetszél hűti.
szerintem ott a gond, hogy a gyújtásra az lett mondva hogy tesztelt, és h tuti jó, ami lehet, hogy úgy volt, de érzékeny pár dologra... ki is múlhatott azóta
Tényleg nagyon idegesítő már, hogy amit mondunk, az mind rendben van, de mégsem indul.
Ami itt elhangzott, ha az mindet megcsináltad, és minden frankó, akkor annak indulnia, de legalább pöffenie kell.
ha valamilyen beavatkozás hatására már pöffen, jó úton vagyunk.
szerintem "normál lájtos" utcai használat. ne pörgesd 6 fölé, ne terheld pl kétszeméllyel. kicsivel több olaj, ne menj túrákra, néha pihenő. a többit meg leírják az okosok..
Jóestét mindenkinek
A motorom nemsokára itthon lesz, volt perselyeztetni szegényke:( új dugó..stb..
Az érdekelne engem,hogy a bejáratás hogyan és mi módon történjen?!
Válaszotokat elöre is köszönöm
kérdésem volna: miből lehet megállapiítani, hogy egy lánckerék kopott? vettem uj szettet, de kiváncsi lennék, hogy pontosan min lehet ezt megállapítani! csináltam fotót a régiről és az ujról is!
kösz
P.
amugy 428as lánc kell, gyári fogszáma a lánckeréknek pedig 16/57
kéner egy kis segítség,tegnap amikor épp a barátnőmhöz indultam rotyant egy hatalmasat,a lánc volt....ledobta hátul,én meg ugye kentem volna neki hogy minél elöbb ottlegyek és nagyon megtekerte,lassan ugyis érett neki a láncszett de most kihullott pár foga
milyen lánc és lánckerék való rá? nem fogszámra gondolok csak lényegébe a márkára hogy mit érdemes
köszi
széles utat..
Ma elmentünk kicsit ebben a szép saras esős időben gurulászni a két kis 80as erőművel, és mind a kettő úgy beázott mint az álat... Az enyém dadogott szaggatott folyamatosan és olyan 5500 fölé nem szivesen pörgött sőt néha majdnem leállt. Energy15-és ugyan ezt csinálta csak neki 7000 nél halt meg, pont ahonnan megindulna. az az érdekes ,hogy amikor elkezdett kihagyni ,leesni a fordulat akkor semmi füst nem jött a kipuból. ebből azt következtetem, hogy vizet szívott. ugyanis ha 5-6 ezres fordulatnál elveszem a gyujtást akkor amig a főtengely meg nem áll gázállástól fögggően fújja ki a füstöt. most pedig nem füstölt amikor nem volt "gyujtás". és ezért gondolom ,hogy éghetetlen keverék került a hengerbe. Jól gondolom Urak?
tényleg köszönök szépen mindent Emzoli-nak,Gecseinek,Karikának,Mcdawee és Babika-nak
Babi a hétvégén meg kell nézzed az új motort....
addigra felkerül az enduro-szett is, aztán mehetünk túrházni
pöffeni pöffent nagyon is,de csak kipufogó nélkül!
teli van tényleg már nekem is,szóltam ezért egy illetőnek
nektek pedig köszönök szépen mindent,megígérem ha jólesz megküldöm helyettetek is sajnos ez még odébb van
A lényeg, hogy több olaj legyen a benzinben, mint eddig.
olyan 35-40es keverékkel kezd, aztán szépen menj vele,mindig melegitsd be, ne nagyon forgasd el tartósan, időben válts, ne akarj végsebet mérni, ne kapartass.
FIgyeld a vizet, hol áll, ha megindul felfele, akkor öblögess a gázzal, de ne állj meg, mert a menetszél hűti.
Nagyjából ennyi, lehet kiegészíteni:)
Ami itt elhangzott, ha az mindet megcsináltad, és minden frankó, akkor annak indulnia, de legalább pöffenie kell.
ha valamilyen beavatkozás hatására már pöffen, jó úton vagyunk.
A motorom nemsokára itthon lesz, volt perselyeztetni szegényke:( új dugó..stb..
Az érdekelne engem,hogy a bejáratás hogyan és mi módon történjen?!
Válaszotokat elöre is köszönöm