Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na köszi mindenkinek :D
Akor előről.

HA elkezdi a vizet szárítani, az mindenképpen magkapja a tükrösített felületű csapágyakat, amitől azok azonnal tönkremennek.

HA kiönti, és kimossal olajos benzinnel, legaláb esély van, hogy a víz nagyjából kijön, és nem rozsdásodik a cucc.

A leg jobb, kiönteni, és azonnal összerakni, és járatni.

A víztől semmi baja nem lesz.
csak kérdezem :-) elbizonytalanodtam
Kezdődik:)
értem. és én nem azt mondtam, hogy benzinnel mossa el? vagy nem párologtatás után kell?
Nem, azért mondtam, hogy ha a szárítós módszer mellett dönt, legalább mossa át.

Egyébbként a víz, ha kicsi bentmarad, semmi kárt nem okoz, ha kijáratják, simán kijön, és kész is.

Anagyját ki kell önteni, összerakni, és járatni kicsit.
mi ennek az oka?
ha benzinnel ki van mosva akkor is? :O jó tudni
NAgyszerű ötlet, csak tönremegy a főtengelycsapágyak, és a görgők tükrösítése.
ne szárítsad, mert tönkremegy az alsó görgő, hanem öntsed ki, és azonnal öblítsd át olajos benzzinel, forgaltva a nőtengelyt.
Az sokkal kisebb baj, ha KICSI víz marad, és györsban összerakod, és kijáratod belőle, mint ha kiszáírítod.
nem. a forró levegővel kell kipárologtatni-fúvatni a maradék vizet. a benzin a víz után maradt oxidációt oldja fel.
No Para


Van ez így, ezért szar a fórum.
Na de BÉKE
köszi.
először fejrefordítom,kifolyik a nagyja, ronggyal kicucálom,aztán hajszárító és benzines öblögetés? de a benzinben sem oldódik a víz :S
forró levegő majd benzines mosás?
hello
amikor szedtem le a hengert a forgattyúsházba befolyt a hűtővíz,és annak ott nincs túl jó helye. mi a fenét csináljak hogy kiszárítsam?
köszi
persze,akkor már azt is elköltöttem volna ami így sincs
valószínünek tartom hogy sajnos repedés lesz
nemtudom te mitgondolsz erről...
ja és nem én járattam be,kedves lenyalthajó úriember
Ilyen motor mellett én már rászoktam volna...... legalább 2X.
Hagyd már a hidegindítót.....
Ha valami nincs a helyén, akkor azzal sem fog indulni.
Ha meg igen, akkor benzinnel is elindul.
--------
Én délelőtt tehert javítottam.
Azzal indult, hogy piszkos volt az AC.
Szétszedtem, összeraktam. Felszoptam a helyére, és nem szívott.
Na kafa, megint ki az alváz mögül, szétszed összerak leellenőriz.
Felraktam, megint nem szívja az olajat.
Elért a cső, és falshot szívott.
Csőcsere megoldotta, légtelenítés, és röccent a verda.
Dízel, és nem benzines. Hidegindító nélkül!
Nem cigizek...

szétagyaltam én márt azt is ami nincs,megnéztem mindent 6x...tovább nem idegesítem magam,szóltam egy hivatalos ktm szerelő ismerősnek.
csak izgat hogy mi lehet...
Köszi :D Csak nekem MX50-em van, levegős.
SW - 28 - 40 - 8 olaj felől
SD - 20 - 35 - 7 gyújtás felől (ilyet nem látok)
(manual, de mérés is stimmel)
szétnézek már az oldalatokon
Sorry Babika félreolvastam.
Ott a pont.
-------------------

-Na mi történik megint fejben generál van?
Rics:
már fogtam volna egy doboz cigit, és ennyi idő alatt szétszedtem volna a motort ízekre, vagy ha nem is ott ülve mellette szét agyaltam volna a búrám, hogy mi is lehet a baja....
Ez nem igaz, hogy 1 hét alatt nem lehet elindítani azt a nyomorult motort....
Ez képtelenség.
Én ma is motoroztam, csak el kezdett esni az eső-de piszkosul.
DT 50/80 szimeringszett 2000.-Ft
www.robogotuning.hu
40x28x8 -as kétírányú/élű vagymilyen szimering kb menyi pénzbe fáj? Főtengely, olaj felöl.
igen,azon kívül ugye LÁTSZÓLAG jó minden

viszont akkor gáz lesz,mert jóként vettem,40.000 körülre jött ki,mire kész lett a pilács is,nem indult....
Az elektronika tipikusan olyan, ami leginkáb be és ki kapcsoláskoir szeret kifingani.