a gyújtás kábelezését nézd át. testek oxidálódása stb, gyorsleállítót kösd ki. Minden nem lehet jó ha mégsem jó a gép, ha szív és kap benzint, kompresszió is van tényleg.
mcdawee: fülre 8,mikor padlón húzom,akkor meglódul,de nagyon...
igazából csak szenvedés képp indítottam be,mivel a dt-t unom rudosni,úgyse indult...................
nap vicce is megvolt...meglódulásig igaz
emzoli:gyujtás marad,mivel a karbi hót tiszta,de azér ki lett fújva,benzint kap...
igen,gyertya jó mivel kb 6db cseréltem :)
blokkot húzni nemakarok,henger,deknik viszont szerintem ésszerű leszedni,hátha szimering
szív is? én leszedném a karbit, mégegyszer, és nagyító alatt is megnézném. Ez már túlzás.. Amúgy a benzinszint a karbi alján hogy áll? Benzinszűrő nem lehet tömődve? Ha rugdalod és utána kiveszed a gyertyát benzines?
Gondold végig:
1: kompresszió van
2: szívni szív
Tehát elméletileg maga a motorblokk üzemképes nagyjából.
(egyébbként konkrétan szimmering nélkül is elindul csak nehezen)
Szóval hót értelmetlen a blokkot szétbontani.
HA a hengert, és a dekliket leveszed, az oké, de a blokkot nehogymás zétszedd.
ha 8k körül kezdi átadni a dió a kerékre az erőt az kicsit túlzás. Túl könnyű görgőket raktak bele, vagy a kuplungrugók túl erősek bele. Vagy ahhoz nem nyúltak ékszíjcserével?
szív rendessen,majdnem behúzta a tenyeremet a mocsok...
szimeringet nemnéztem még egyedül
strobó. nincs,de piros lakkal összejelöltem,gyujtás jó helyen van-állítási lehetőség nincs is-
csak azlesz hogy szétszedem,vagy tényleg kap valami gyorsítót azt hadszóljon
Hidd el énis örülék neki...
de ez akkor is vicc,megvettem jóvolt-nem volt power-
de ment frankón,pöccre indult
letettem és most meg ez....
Ja mégvalami...robogó -honda dio- u.e játszotta,de most indul,tulfojón dől a benzin(csak akkor indul,ha nincs rajta a benzin cső)alapját nincs
ezzel nemis lenne még gond,lejebb veszek a szintből
a másik gond az,hogy kb 8000 körül kezd elindulni valahogy
szíjat cseréltek rajta szervízbe,többet nemtudok róla
ja mégvalami,járatós,kb 100km van benne
tudom nem ide való,de ez a topik eléggé pörög,többnyire válaszolnak is még
Ennyi erővel az ülést is átbőrőzhetnéd, illetve a szoimszéd talicskáját is odébbtehetnéd, annak is lenne annyi hatása (semmi) a motorod indulási képességére.
Úgy tudom, kompressziót már mértél.
(megjegyzem a motorod konkrétan gyűrű nélkül is elindulna, ha minden mnás rendbenvolna)
Ellenőrizted már, hogy van e vákuum a szívónyílásban?
Próbáltál benzinfecskendezni a gyertyanílásba?
(ha úgy sem pöccen egyet sem, akkor az gyújtáshiba)
Szimeringeket elelnprizted már?
(kiderülne hogy szarok e, ha megnéznéd szív e vagy nem)
Ellenőrizted már stroboszkóppal a gyújtást?
(az hogy kívül vslamikor valahogy szikrázik, korántsem jelenti, hoyg a motor üzemképes!)
VAlami tök triviális(egyszerű) hiba lesz, értelmetlen ezért szétszedni a blokkot, ráadásul azt nem lehet korlátlan számban.
Szoktak bontáskor jó dolgok lenni. Fordított szimering, zárt csapágyak, szétkopott tengelyek :) Remélem nem találkozol velük, bár fordított szimeringnek helyedben örülnék. Nagy gond csak nem lesz vele.
az lesz...szétbontom,de most büntetésböl pihen egy kicsit...
hideg indító meg robogónál bevállt,azt lesz*rtam hogy mi lesz,de ez itt DT-nél nemjáték,inkább széthúzom,tovább tart de nincs kedvem ismát 40-50 ezreket kidobni rá....
Nem ismerem az előzményeket teljesen, de ha jól tudom nem indul a DT-d.
Hát én ugy jártam, hogy megyek, egyszer csak elfogy az erő, mint ha megszorult volna, de nem sivított...
Tolásra elindult, de nem volt alapjárat, illetve plusz olaj hatására emelkedett a fordulatszám (tömítetlenségre utal) és érződött, h nincs erő.
Szétszedtem, kipuff nyíláson nem látszott semmi különös.
Levettem a karbit, és gyanús lett, hogy a pillangószelep picit kormos-olajos.
Henger le, és láss csodát, elrepedt a dugattyú teteje!
Szuper kínai 6000ft-os dugó ennyit bírt. Volt benne vagy 2000km.
Hála Istennek a hengernek nem lett nagy baja, fúrás nélkül mehet bele az új. Utolsó méretes a hengerem, fúrni nem lehet, így h nem 100%-os nem rakok bele 20ezres dugót.
Szóval ennyi a történetem, sok sikert a javításhoz!
Próbálkozom kulturált hozzászólást írni, de te mindig felbaszol.
Hol büdös 3.14csába írtam én hogy fújja tele?
Tényleg hülyevagy, vagy csak kötekedsz velem?
De most komolyan kérdem, mért kell félreérteni direkt amit írok?
Semmi rosszat nem írtam, úgy gondolom!
betekertem tökig,számoltam is hogy mennyit ment be
de megne kérdezd hol áll,karbi az elsők közt volt amire gyanakodtam...