hol rakták össze?(maszekban megesik, hogy a "szakértő" fordítva rak bele szimeringet vagy dugót) a karibi be lett hozzá állítva? nem kap túl sok olajat?(többet kell kicsit járatósan állítólag, de azért határok vannak, volt aki a szivattyús olajozáshoz még 1:50re bekerverte a benzint és csak tortyogott a amotor) Hány km van benne összerakás óta? Füstöl nagyon? Mennyire melegszik? a néha fulladozik az pont elég hogy ilyen szar legyen. pl rengeteg kaját kap, akkor ha alacsony fordulaton odahúzod akkor lefullad, de ha már pörög és úgy húzogatod akkor veszi a lapot. Lehet a fulladozás magas úszószint, vagy alacsony. Eltömődött benzinszűrő... stb
hali , valaki tudna nekem valami tanácsot adni , hogy mi lehet a gáz , egy 50 -es Yamaha Dt 50 LC- m van , most lett megfúrva , új prox dugót kapott van benne szép kompresszió is de a motor kb ilyen 40-el megy ha halálba húznám de nem csinálom mert bejáratós akkor meg 50-et menne kb v 55 , és amikor megvettem picit kikopott dugó volt benne akkor meg 70-et simán akasztotta bármilyen emelkedőnek szinte. A levegő szűrő tiszta, a gyertya vadi új bele való NGK , karbi kivan takarítva. Egy rakat pénzembe került és 100 x szarabb :( a beállítás az nem a legtutibb mert néha fulladozik de attól ennyire nem kéne szar legyen :S
Érdekes variáció. Szerintem egyszerűbb lehúzni a lendkereket, ha ott a bibi egyből orvosolható. Viszont ha a benzines gyertyával derül ki, hogy ott a hiba, ugyanúgy le kell szedni+ 10 gyertyakivétel. Ha pedig olaj felől lőtt ki(azért gondolom, hogy valamelyiket kilőtte mert másképp be lehetne rángatni), azt a sok dzsuvából lehet látni, meg hogy olyan, mintha megnőtt volna a kompresszió... legalábbis rugdosásnál. Amúgy megjegyezném, hogy tesztelt elektronika lett rárakva. Ráadásul ha pöffen mondjuk 9. -re, akkor az nem azt jelenti, hogy szimeringes, lehet karbi gond is, hogy előtte nem kapott enni. De karbi is ki lett pucolva.
Rossz embernek írtam valóban, úgy néz ki ma nem vagyok a topon .Azért kell 10X akinek nem indul, mert ha nagyon nem találja el a mennyiséget akkor hazudik ez a "teszt".10-ből 1X csak eltalálja, és ha nem szimering akkor így tuti megmutatja.
Helló van egy elado gyürötörött dt és elgondolkoztam rajta hogy megveszem, csak nemtudom hogy ezeket lehet e furatni ? Vagy hüvelyezni kell öket ? Melyik a jobb megoldás ? és ha valaki tud árakat megköszönném (1998 as évjáratu dt125r)
Képzeld, utána néztem. Nem is azt írtam, hogy hazudsz, vagy minden sületlenség, hanem megkérdeztem, hogy utánanéztél-e, ha már odaírtad, hogy valóban szakszerű tanács. Bár ha fele rossz... mind1, már tisztázódott.
Ezt sem értem :S Miért james009-nek írtad? Neki megy a moci csak bizonyos fordulaton kopogó hangot hallat. Rics22-nek nem indul a gép, csak ígérget valamit egy kis füsttel és továbbpörgéssel szívatón. Miért kell 10x megcsinálni a benzin beöntést? :S
Nézzél csak utána te is!Jobb lenne!Mert tévedtem, beismerem, de abban igazam volt hogy pár gyártó fordítva jelöli!http://users.vpg.sulinet.hu/kl... <- ezt nézd át!
második, harmadik, negyedik betű: kialakítás
C= 5/8 collos kulcs
K= 5/8 collos kulcs ISO heggyel
P=Túlnyúló középelektróda
R=Zavarszűrő ellenállás
Első szám: Hőérték, ahogy a szám nő a hőérték magasabb
6: 175-200-as hőérték
8: 240-260-as hőérték
Szám után álló betűk:
Első karakter Menetes rész hossza:
E: 19mm
További karakterek:
K: Kettős testelektróda
C: Rövid testelektróda
P: Prémium minőségű platinabevonatú elektróda
A: Speciál kivitel
Z: Vastag 2.9mm átmérőjű középelektróda
VX: High minőségű platinabevonatú elektróda
Tegyél pici benzint a hengerbe, rugd meg, ha pöffen, ha nem akkor is csináld meg 10X ha egyszer sem pöffen akkor valami más baj van, ha pöffen akkor valszeg tuti lesz hogy szimering.
Csak szólok hogy a 10 Ngk gyertya kisebb hőértékű mint a 9-es.Nézz nyugodtan utána.Pl. a 7-es már sokkal magasabb hőértékű, talán a Denso-nál meg még valamelyik gyártónál van "normálisan számozva, hogy a növekvő szám tényleg a növekedést jelenti!Ezt valamelyik nap néztem egy gyári táblázatban.Bár ha gondolkodsz egy kicsit rájössz hogy a léghűtésesbe vagy 8-as vagy 7-es kell már nem tudom.Ez alapján indultam el én is hogy valami nem gömbölyű és ezért kutakodtam.Hiszen a léghűtéses jobban melegszik.NEM BÁNTANI AKARTALAK, csak egy valóban szakszerű tanáccsal ellátni.
Szia! Kapott 142es helyett 150es főfúvit,akk subertű legalulra h legtöbbet kapjon,gyergya b10eg re cserélve br9es ről...de ugyan úgy kopog! Dugattyúhoz nincs célszerszám h megmérjem mennyire kopott,gyűrűhézag 0,4 mm ez úgy tudom 0,7 lehet max...de ez végett meg nem igen kopog! Majd lehet du csin róla videót de hogy átadja-e fene tudja! Na mind1,azért köszi! Üdv!
Első betű: menetátmérő
B=14mm, D=12mm
második, harmadik, negyedik betű: kialakítás
C= 5/8 collos kulcs
K= 5/8 collos kulcs ISO heggyel
P=Túlnyúló középelektróda
R=Zavarszűrő ellenállás
Első szám: Hőérték, ahogy a szám nő a hőérték magasabb
6: 175-200-as hőérték
8: 240-260-as hőérték
Szám után álló betűk:
Első karakter Menetes rész hossza:
E: 19mm
További karakterek:
K: Kettős testelektróda
C: Rövid testelektróda
P: Prémium minőségű platinabevonatú elektróda
A: Speciál kivitel
Z: Vastag 2.9mm átmérőjű középelektróda
VX: High minőségű platinabevonatú elektróda
ezt ne terjesszed mert hülyeség.
Szíveskedjél belenézni a 7es gyertyába, meg a tizesbe, ha tudod mit kell nézni, egy idő után szemre is megmondja ez ember kb hányas hőértékű.
Nem fog attól semmi sem lejönni,ha nem 500ml-t nyomsz bele.
Hidegindítót neki. Legalább lejön a hengerfej magától....le se kell venni.
Szerintem 1000.-Ft különbséget megér egy erősítettlánc.