hello, nincs itt budakeszi környéki, endúrós? holnap megyek motorozni (persze terepen :D ) és ha valaki(k) jönne(ének) lehet úgy izgalmasabb lenne. dr350-em van és még túl nagy tempót nem megyek. budakeszitől perbálig aszfalt és ott megyek be terepre, onnantól sosincs célom, megyek és valahól kilukadom 1x csak.
érdekes ez a hidegindító téma...akit csak hallotam szerelőt,mind ellenzi...
belefújtam a robogóba(Nagyon ésszel,épp hogy menjen bele)
kipufogó-légszűrő levéve! és így indult be csak...máshogy nem indul
ugye tolni meg nemlehetett
honda dio-val volt ez
Dt-nél nemfogom ezt megjátszani,inkább szétkapom
viszont a hengertalp tömítés sima,vagy van abba is spéci anyag?
mert ha jó,van itthon 0.5 papír,vágok ki abból
üresben is fullad közepes gázon? én megpróbálnám azon a gázon tartani és úgy állítani kicsit a keverékcsavaron, súbertűn merre a jobb. De ha azt nézzük hosszú kínlódást, és esetlegesen rossz beállításból adódó károkat spórolhatsz meg ha elviszed beállíttatni. És akkor nyugodtan mehetsz.
és a jó bejáratás rengeteget számít! 6 fölé ne forgasd, ne kínozd fokozatos gázhúzás egyebek, de azért lehet vele haladni, csak lazán. de ameddig nincs beállítva nem járkálnék vele.
még visszatérve a sebességre.. azt mondod közepes gázon visszalassul, nemhogy gyorsulna, akkor nem is várhatod el ilyen beállítással, hogy 5.ben is kipörögjön ameddig kell. (megjegyzem prox gyári minőségű, szóval most ugyanolyan motorod van, csak 0,5-1 köbcentivel nagyobb.) jártam régebben úgy, hogy mentem a motorommal és lassan pörgött fel, erő volt benne, de lassan gyorsult és nem is ment gyorsan, aztán kicsit hangolva lett és csodálkoztam, hogy te jó ég.. csak ennyi kellett volna neki...
a prox dugószett 8k-ba kerül, vagyis 8ért fúrták neked a hengert. én sokallom, de azt is nézzük, hogy yamaha. Itt Kméten úgy megy a dolog, hogyha nem vagy jártas a szervizeknél, akkor beadod egy helyre, ahol 10ért fúrják(mert csak egy komoly szerviz van), csak hogy ők továbbviszik a gépműhelybe, ahol 4ért megfúrják ugyanúgy, ugyanazok a szakértők ha te viszed be (ismerőssel meg 2,5-ért is). 6ot már le is akasztottak az emberről.
A hengert tisztán csináltam figyeltem h semmi kosz meg ilyesmi ne kerüljön be a gyűrűket össze fogtam és szépen ráhúztam a hengert (nem egyedül) aztán a csavarokat meghúztam x alakba ahogy kell.
de a beállítás a végsebin is tud változtatni v csak azon , h mennyi idő alatt éri el mert pl szarabbul gyorsul stb.. mert az természetes ha szar a beállítás.
az nem gáz ha onnan van. megkérdezném: hengert hogyan raktad rá? milyen módon húztad meg? meghúzás közben mozgattad a berúgót párat? gyertyát ugye kivetted stb
a beállítás nagyon meg tudja fogni. hidd el! vidd hozzáértőkhöz. túl sok olaj is meg tudja fogni (sőt melegedhet is, miértjét nem tudom, tapasztalat). vidd el beállíttatni mielőtt megragad vagy kilyukad
javaslat: ha megér neked annyit, nem tudom hol csinálták... vidd el egy nevesebb szervízbe, nem yamahára gondolok, de olyan hely, ahol tényleg érthetnek a dolgokhoz. Ne az unokatesó nagybátyjának a szomszédjához. Itt Kecskeméten Natix nevű hely van... 4000Ft/órával melóznak, 2k-ért beállítják a gépet.. csak egy példa. (negatívumot nem mondanék.. mindenesetre érdemes ilyen helyen megvárni ameddig kész nem lesz a moci és nézni mit csinálnak vele, mennyi ideig, nehogy 15 percért 2 órát fizess)
Én raktam össze de jól figyeltem h merre felé mutat a nyíl a dugó tetején meg minden , henger tömítés is van. 1:45 -ös keverékkel járatom.30 km körül lehet össze rakás óta de egyhelybe is járattam először.Jön füst lehet látni de nem olyan nagyon durva.Elég hamar eléri a pirosat a mutató (vízhűtéses DT 50 LC 1994 ).
Ha akarjátok tudok felrakni videót h milyen az alapjárat tudok csinálni csak menet közben nem , de az alapjárata szép. De ha még szar is nem ilyen 40 - 50 -el kéne menjen nem? régen szarabb volt a dugó is meg a henger már karcos volt és a 70-et akasztotta 2 emberrel is :(
hát próbáltam hozzá állítani de nem a legjobb , mert ha épp , hogy csak kicsit húzok meglódul és ha megint picit többet húzok akkor így elkezd lassulni meg gyengülni nem is gyorsul aztán 3/4 - d gáznál is és kb full gáznál kap megint erőre.
érdekes ez a hidegindító téma...akit csak hallotam szerelőt,mind ellenzi...
belefújtam a robogóba(Nagyon ésszel,épp hogy menjen bele)
kipufogó-légszűrő levéve! és így indult be csak...máshogy nem indul
ugye tolni meg nemlehetett
honda dio-val volt ez
Dt-nél nemfogom ezt megjátszani,inkább szétkapom
viszont a hengertalp tömítés sima,vagy van abba is spéci anyag?
mert ha jó,van itthon 0.5 papír,vágok ki abból
Majd rendeld meg az új hengerfejtömítést....
Ha akarjátok tudok felrakni videót h milyen az alapjárat tudok csinálni csak menet közben nem , de az alapjárata szép. De ha még szar is nem ilyen 40 - 50 -el kéne menjen nem? régen szarabb volt a dugó is meg a henger már karcos volt és a 70-et akasztotta 2 emberrel is :(