Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah igen és az erősített és a sima között mennyi a különbség? árba és minőségben? mert a motor nyár végén eladó lesz és nincs pofám egy gyári nyúlott lánccal eladni.
köszönöm szépen holnap nagy valószínűséggel leadom a rendelést
Első lánckerék: (JTF1120) standard 11 fogas, létezik 11-15 fogasig
Hátsó lánckerék (JTR1131) standard 50 fogas, létezik 48,50,53 fogas
Lánc JT420H-126 szemes a standard méret, ha nagyobb fogszámot választasz, akkor hosszabb láncot is vegyél, hogy biztos összeérjen.
A JT erősítettet javaslom, 3300.-Ft
Ha a Webáruház keresőjébe beírod a cikkszámokat, egyből megtalálod.
www.robogotuning.hu
A prox akkor kalap kaki, ha ezt olyan háttérrel jelented ki, hogy mindig ideális beállítással ment a gépezet, az előírt szervízintervallumokat betartottad és nagy gyakorisággal ez történt.
Tudod én már törtem el pár gyűrűt, de mindig meg volt a miértje. Sőt, a ibákból tanult az ember. Biztos van gyári hibás gyűrű is, ami majd üzemi körülmények között is darabokratörik, kettéválik. De nem hinném, hogy itt erről van szó.
Távol álljon tőlem, hogy az egekig magasztaljam a prox dugókat, de azért ezt ne.
Egy szar detonálós beállítással pár pillanat alatt ellehet törni adott esetben egy hiper szuper színvonalú gyűrűt is.
robogotuning.hu , segítséget szeretnék kérni. 2004-es dt50r-hez (ez a már a tiszta olasz-malaguti motor) szeretnék rendelni láncszettet 11/50 van rajta de 11/49,11/48 esetleg 12/50 -est szeretnék hozzá rendelni, de mivelmég nem szedtem le így nemtudok méreteket és remélem hogy te jártas vagy ebben.
hát ha eltört,akkor nagykalap kaki a prox is,öntön bele ÉN.........
nincs 1 éve hogy fel lett újítva,de csinálok majd képet az épp gyűrükröl(ha eltörtek veszek újat,hihi )

tényleg kösz mindenkinek a sok segítő hozzászólást

jóéjt
felhívnám figyelmedet, hogy egy gyűrű úgy is el tud törni, hogy a szívó ablakon keresztül nem látszik. 100% az merész kijelentés. De legyen igazad. Amikor én vettem le a DT 50-ről a hengert először, akkor a gyűrű darabja benne volt a dugóban, akkor esett ki, amikor lehúztam a hengert róla. Stiftelés nem tudom látszik-e, de ha ott kitörik pár milliméter az is elég zűrös szokott lenni.
épp ezt mondom, nem sok értelmét látom!
Nem tudom mikor volt ez. Akkor még lehet nem szomorítottalak benneteket a fórumon Vagy csak lyuk van a memóriámon. De nekem semmit nem jelent számít a végnyomás értéke (aztán lehet megokosodom és majd lehülyézem magamat pár év múlva, hogy milyen voltam).
na

gyújtás oldali dekin fent sincs...ott minden szép,olaj nem folyik

gyűrű 100% hogy nincs eltörve,benéztem amikor nem volt fent a membárn ház..
nem,nincs offon sajnos....
karbi tiszta,benzin is új...
szóval marad a hideg indító+veszett rugdosás
Nem tudom emlékszel-e, de mikor kirobbant a kompresszió mérés vita, én akkor is elleneztem.Tehát én ennek nem tulajdonítok jelentősséget.
Alapvető hiba, hogy nem nyitott súberral végzik.

Fene sem tudja mi van, kivi lennék rá élőben!
ez korrekt. viszont törött gyűrűvel 9,5 ös nyomás lehetséges? én ehhez nem tudok érdemben hozzászólni.
juteszembe.. az agyam eldobom.. van a blokkban egy üreges rész, aminek nincs funkciója, a tömítés le is feldi 100%-ban, nincs kis átjáró semmi, ahogy szétszedtem a blokkot, onnan lejött a tömítés és abban az 5 cm x 2-3cm x 3cm-es üregben sárga színű por volt... de félig volt vele... nagyon finom por.. löszös tapintással. Na az mi a túró lehetett? az kuplung oldalán, az oldaldekli és a középblokk között. Az olajpumpa fölötti részen ha jól emlékszem (faternál van most kint a gép) de lezárt részen! mert ha nincs tömítés, akkor egybe lenne nyitva a tér az olajszivattyúval. Ekkor se lenne funkcióváltozás, a régi blokkomban egybe volt. De gyári tömítés és az egész tér le volt fedve. Belül meg egy marék por. Nem hiszem, hogy lenne, de nem sokat láttam még, ezért megkérdem: lehet jelentősége/funkciója? Vagy csak valami vadbarom beleszórta... elképzelhetetlen. Hogy lehet egy blokkot összerakni úgy, hogy beszórják az egyik térbe a port? bár a gyújtás rész is eszméletlen volt, nem volt meghúzva a fedő és úgy salakoztak, poroltak vele, lekellett venni az alaplapot is, hogy ki tudjam takarítani.
Azt viszont észrevenni, hogy eltört a gyűrű, stb, úgy, hogy nem jár a motor, és nincs zaj.
De ha levegőt szív akárhonnan, és benzint nem, erre megoldás lenne a hidegindító.
Mindegy, kivi vagyok, de kb olyan lesz a dolog, hogy a gyorsleállító off-on van....:)
Mert szivatóval csak megy be valamennyi anyag akkor is csak nem bírja felsűríteni hanem kidolgozza a tekercsekre.Azért forog olyan sokáig egy rúgásra mert szerencsétlen indulna csak nem bír felsűríteni.
és ha nem szív benzin-olaj-levegő keveréket, akkor miért?
Szerintem ennyi tologatás rugdosás szívatózgatás után már elég a lendkerék deknit levenni minden kiderül mert tiszta takonynak kell lennie mindennek tekercsek és társainak ha szimering gond van azon az oldalt......
szerintem egy rossz alkatrésznek bármelyik indítás vagy főtengelyfordulat a végét jelentheti. már nagyon érdekel, hogy mi lesz a végkifejlet ebben az ügyben. viszont 9,5ös kompresszió végnyomást mért rajta. mégsincs elég kompresszió. a kipuff füstöl, vagyis megy a levegő. De benzint nem szív. Ebből én azt szűröm le - lehet tévesen - hogy a máshol kell szívnia a levegőt, és ha tömítéseket cserélt, a szívó oldal is ép, akkor nem sok variáció van, hogy hol szív. tekintve, hogy tesztelt elektronika lett rárakva. De mindenféleképpen tanulok belőle. And that's a good thing.
Nekem volt olyan, hogy leraktam a motort, semmi baja nem volt, majd 2 hét múlva karom indítani, de semmi kompresszió nem volt benne. Gyűrűtörés...
Az oké,hogy nem sok kompresszió van benne, de azt mondja, hogy ugyanez a konfig, 2hónapja még ment.
Na most két hónap alatt állásában nem igen tudom elképzelni, hogy eltört a gyűrű.
Még az is fura lenne nekem, hogy kifordult a szimmering, vagy ott szívna falsot.
Előfordulhat, de 2hónap alatt nem öregszik el annyira, hogy be sem induljon.

Ha ez ment 2hónapja, akkor most is mennie kell.
Azért írtam a hidegindítót.
Üdv. all

- még mindig vannak 80-as DT alkatrészeim akit érdekel... (blokkalkatrész is van 1 jó pár dolog még vázelem-vázalkatrészek azért nagyobb mennyiségben vannak...)

Nézzétek meg ha érdekel elérhetőségeim megvannak adva a LINK-en belül... üdv.

http://racing-bazar.hu/motorke...
Most leírtad nem lehet szimmeringes...
Kíváncsi leszek ezek után, hogy mi a baja...
Nagyot fogunk nevetni, annyira pitiáner lesz, előre érzem......
Ha olajtér felöl és tud szlopizni, akkor sokallós jelleget produkál. Gyújtás felöli szimering hiba esetén pörög fel.

Ha nagyon-nagyon falsol, akkor meg éppen úgy lehörög, be sem indul. Az is lehet, hogy kilőtte a szimeringet. akkor még szivatóval éppenhogy lehet jó, vagy éppen felpörög.

"Ennyire durván nem lesz egyik napról a másikra, annak van előzménye"

Szimeringesség simán jöhet egyik napról a másikra is így, bár tényleg nem jellemző.
egy rossz minőségű alulméretezett szimeringet mennyiből tart kilöknie egyik pillanatról a másikra? kilökött szimeringgel én nem láttam motort ami beindul.. nemhogy felpörög... de valószínűbb h én nem láttam eleget.