Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés.:
Ki látja az akadást? Ki a hónolást?
Kinek mi kopog, ill. kinek mi csörög?
Ez a nem mindegy....
Egy szerelő aki már többet hallott, tudja mi a kopogás, mi a csörgés.
Ezért kér videót.
Amúgy is ezeknek az "endúróknak" kopogós motorjuk van, teszem
fel egy robeszhoz képest, pedig u.azt a fordulatot tudja.
mérettől függően 600Ft-tól errefelé, de méretét most nem tudom. gondolom hagyományos megy bele, mint szimóba is
nem,leírtam mi történt vele

komplett elekt. csere,gyujtáskapcsoló párszor letestelt...
azonkívül állt 1.5 hónapot,készlett az elektronika,kapott lámpát mindent és nem indult be
elötte meg ment

karbi is átlett nyomatva,bár tiszta is volt
aha,hát csak egy felvetés

valaki nemvett mostanában szimeringeket?
húzós nagyon?

bár mindegy,csak induljon
Hidegindítót inkább dízelhez -20 fokban....
Ha csak szívatón megy, inkább takarítsd ki a karbit.
Ha szimmeringes lenne, akkor szerintem inkább felpörög.
Ennyire durván nem lesz egyik napról a másikra, annak van előzménye. Szerintem....
3 napja megy a vajúdás, 30 perc szerelés miatt....erre írtam.
ha jól meg van húzva a lendkerék akkor nem. viszont akkor szívatóval se pörögne szerintem. az ék csak addig szolgál, ameddig nincs meghúzva az anya.
lehúzómat meg kb 2 hete adtam oda
persze azóta sincs itt....

lehet hogy hülyeség,de nemtud elnyíródni az ék mint a simsonoknál?
logikus. ha alul a szimeringnél szív levegőt, attól még valamennyit szív a karbi felöl is... szívatóval kap egy csöppet hogy valamicskét robbanjon, de írtad is hogy füstöl, szóval ég valami. de nem elég, hogy vissza is jöjjön a dugó. mást nem tudsz lendkerék le, és belenézni. szerencsére nem nagy meló.
Nem kenődik fel feltétlenül. Dugón persze látni lehetne, ha akarod fényképezhetek akadt dugót, ami utána futott és gyakorlatilag nem igazán látni.
Hallottam hírét. Remélem sokáig bírja majd a gyűrődést.
nemarról van szó hogy lusta lennék...lelett téve,tökéletessen,pöccre indult
rá most 1.5 hónapra meg semmi,írtam ide hátha ez valami tipikus hülyeség...de úgylátszik csak szarul lett összerakva
holnap akkor nekiállok szétkapom a fenébe
viszont akkor pörög csak,ha szivató rajta van
robogó dettó ezt csinálta...már szinte el is kapta,kipu le,hidegindító és indult is-igaz szerelők elött ezt nemkéne reklámozni tudom-
dt-nél nempróbáltam mégű

eddig kb 10/9 arányba mondtatok szimeringet
membrán helyén belesve nemvolt leragadva a gyűrű,kormos se volt
szép fém színü a dugóval egyetemben
azt elfelejtettem odaírni,hogy csak szivatón pörög ennyire,csinálhatok másik videót is,ott már normál,de kb 3 perc rugdosás után se történt semmi...
Megvan az új motor.
Egy gyönyörű HONDA DOMINATOR 650.
De ha megakadt volna,azt látni lehetne a hengeren v a dugón...
Hát nézd meg tényleg szív-e. De itt egy hangyafasznyi kompresszió sincs.
Pl detonálás simán törheti a gyűrűt. Megkell szerintem majd csekkolni, remélem a hengerfal ép.
Lehet megakadt. Csak mondjuk gázelvételkor, aztán valamitől megállt volt a konklúzió. Ha nem akad nagyon durván szerintem az átlagfelhasználó kb rá sem jön. Csak kihagyott vagy valami.
Ha a powemotor, vezérlés behal és drága a vezérlő, motor, akkor tök egyszerű, nyitott kipura kell állítani és kész. Alúl kicsit lyukas lesz, de nem annyira éles a dt vezérlése, hogy használhatatlan lenne.
az nem segít. tömítetlen a rendszer. itt már komolyabb a dolog. szerintem 95%, hogy gyújtás felőli szimering. De erre nem fizet a tippmix
Hidegindítót neki.

Ha azzal sem indul el egy picit sem, akkor télleg nagy baj van.
Yamaha DT alkatrészek eladók!
Persze.
Én ezt csak direkt lustaságból javasoltam.
Ki a rosseb szeretne letúrni egy hengert , ha eseglet, csak a szimmering nincs a helyén?

Én mindíg annak állok neki először amihez könnyű hozzáférni.
Miközben rugdosod a gépet a kipufogó füstöl?
senki sem születik annak...
csak hát nem mindenki születik motorszerelőnek
Erre mondtam annó.
Innen lehet találgatni. Otthon meg az ember arra nem veszi a fáradságot, hogy körbenézze a gépezetet...
Inkább ide írkálnak, hogy mi meg hogy mi lehet a baja?
A motor meg lent pihen a garázsban, senki rá se néz....
És ha odamész akkor meg tök kézenfekvő a hiba...
Mongyuk, ha hengerlevétel előtt, kipróbálná, hogy csinál e vákuumot a szívónyílásban a dugó:)