Kérdés.:
Ki látja az akadást? Ki a hónolást?
Kinek mi kopog, ill. kinek mi csörög?
Ez a nem mindegy....
Egy szerelő aki már többet hallott, tudja mi a kopogás, mi a csörgés.
Ezért kér videót.
Amúgy is ezeknek az "endúróknak" kopogós motorjuk van, teszem
fel egy robeszhoz képest, pedig u.azt a fordulatot tudja.
komplett elekt. csere,gyujtáskapcsoló párszor letestelt...
azonkívül állt 1.5 hónapot,készlett az elektronika,kapott lámpát mindent és nem indult be
elötte meg ment
Hidegindítót inkább dízelhez -20 fokban....
Ha csak szívatón megy, inkább takarítsd ki a karbit.
Ha szimmeringes lenne, akkor szerintem inkább felpörög.
Ennyire durván nem lesz egyik napról a másikra, annak van előzménye. Szerintem....
3 napja megy a vajúdás, 30 perc szerelés miatt....erre írtam.
logikus. ha alul a szimeringnél szív levegőt, attól még valamennyit szív a karbi felöl is... szívatóval kap egy csöppet hogy valamicskét robbanjon, de írtad is hogy füstöl, szóval ég valami. de nem elég, hogy vissza is jöjjön a dugó. mást nem tudsz lendkerék le, és belenézni. szerencsére nem nagy meló.
nemarról van szó hogy lusta lennék...lelett téve,tökéletessen,pöccre indult
rá most 1.5 hónapra meg semmi,írtam ide hátha ez valami tipikus hülyeség...de úgylátszik csak szarul lett összerakva
holnap akkor nekiállok szétkapom a fenébe
viszont akkor pörög csak,ha szivató rajta van
robogó dettó ezt csinálta...már szinte el is kapta,kipu le,hidegindító és indult is-igaz szerelők elött ezt nemkéne reklámozni tudom-
dt-nél nempróbáltam mégű
eddig kb 10/9 arányba mondtatok szimeringet
membrán helyén belesve nemvolt leragadva a gyűrű,kormos se volt
szép fém színü a dugóval egyetemben
azt elfelejtettem odaírni,hogy csak szivatón pörög ennyire,csinálhatok másik videót is,ott már normál,de kb 3 perc rugdosás után se történt semmi...
Hát nézd meg tényleg szív-e. De itt egy hangyafasznyi kompresszió sincs.
Pl detonálás simán törheti a gyűrűt. Megkell szerintem majd csekkolni, remélem a hengerfal ép.
Lehet megakadt. Csak mondjuk gázelvételkor, aztán valamitől megállt volt a konklúzió. Ha nem akad nagyon durván szerintem az átlagfelhasználó kb rá sem jön. Csak kihagyott vagy valami.
Ha a powemotor, vezérlés behal és drága a vezérlő, motor, akkor tök egyszerű, nyitott kipura kell állítani és kész. Alúl kicsit lyukas lesz, de nem annyira éles a dt vezérlése, hogy használhatatlan lenne.
Erre mondtam annó.
Innen lehet találgatni. Otthon meg az ember arra nem veszi a fáradságot, hogy körbenézze a gépezetet...
Inkább ide írkálnak, hogy mi meg hogy mi lehet a baja?
A motor meg lent pihen a garázsban, senki rá se néz....
És ha odamész akkor meg tök kézenfekvő a hiba...
Ki látja az akadást? Ki a hónolást?
Kinek mi kopog, ill. kinek mi csörög?
Ez a nem mindegy....
Egy szerelő aki már többet hallott, tudja mi a kopogás, mi a csörgés.
Ezért kér videót.
Amúgy is ezeknek az "endúróknak" kopogós motorjuk van, teszem
fel egy robeszhoz képest, pedig u.azt a fordulatot tudja.