Egyébként én úgy nem veszek észre semmit,mikor így kopog...tehát 5-6-7 000 rpm körül nem lesz gyengébb,nem torpan meg! Hát próbálkozok na még 1 szer köszi! Üdv!
Hát ha részterhelésen is szar, akkor én még nem szedném szét kapásból a karbit, hanem emelnék egyet a tűn, ha javul, akkor visszatenném a tűt és 5-10-el nagyobb fuvóka.
Meg ránéznék a légszűrűre nem-e szakadt ki rendesen, hiánya, részleges hiánya miatt keveselhet.
Akkor jól gondoltam, hogyha orra esik a motor ugye, mivel ~8 centivel lesz lejjebb az eleje mint ahogy tervezve van, az nem biztos hogy olyan jó.. Esetleg ha nem sikerül pont középre igazítani a kereket, akkor lehetséges, hogy egy keresztbe menő, könnyen beszitáló motort kapunk?
A gyertya valóbban fehéres! Pedig BR 9 ES(tehát nem alacsony hőértékű)! Ez egyébként crm csak azért írtam a dt fórumba mert itt legalább vannak néhányan! Mitől detonálhat?
Így látatlanban nehéz, de próbáld meg egytizeddel kisebb gyertyahézaggal, ha javul a helyzet, akkor tekercs csere.
Ettől függeltenül lehet karburálás is.
most ha aztmondom,hogy a szerelő reggel 10 este 7 között ittvolt,toltuk kb 2,5km akkor nemhiszed el?
2. belehet tolni,már volt le 1 ,fel 3 de semmi életjel,füst van,hörög hörög hörög...
ezenkívül semmi,60-ba van így kompletten és komolyan mondom jelen pillanatban jobban örülök a kis "szaros" simsonnak,mais hazahozott 15km-es "túráról" málházott is...és bírja
Villaszög akkor változhat ha olyan átmérőjű kereket teszel fel, amitől eleje/hátulja lejebb, feljebb kerül.
Amire te gondolsz az az utánfutás. Az a kormány tengelyvonala és a kerékív és a talaj érintőpontjának távja.
Természetesen meredekebb villaszög nagyobb fordulékonyságot jelent, ahogy a kisebb utánfutás is. Stabilitás rovására menve persze. Ellenkezője pedig fordítva.
ez abban az esetben jó, ha próbálgatás alatt piszkosul lezabált a gép és tele van a dugó alatt. hátha kiköpi. egyszer haver szimóján szivatóval gyújtás nélkül lassan rúgtunk jópárat, hogy majd megtréfáljuk- aztán 200 métert toltuk ketten egyesben mire életjelet adott a durrogáson kívül.. aztán pár percig gázt nem lehetett húzni neki.. már kezdtünk megijedni, hogy valami baja lett.
Dt-nél nemtom a kuplung mennyire csapkolódhat, de esetleg primerhajtást megnéznék, foghézag mennyire oké, esetleg lamellaköteg szétnyalódik, az is keméyen tud csapkolódni.
Detonálásnak meg fehérre égett gyertya az első jele. Illetve mikor becsörög akkor negatív irányba változhat az erő, kis mértéktől egészen drasztikusig.
próbáltad már utána kötni valaminek és úgy meghúzni? nem egyesben, de olyan sebességgel, hogy pörögjön (ha 2. ban húzatod(lehet 1es is ha el lehet húzni, de ha 2.ban sem, akkor 3), akkor úgy induljatok, hogy 2.ban van a motor(vagy amennyi a tervezett fokozat) és amint lehet, kiengedni finoman a kuplungot, aztán gyorsít, közben gázzal játszva.) meg lehet annyira pörgetni, mint fúróval, és nincs gáz ha beindul. max ha elesel és húznak tovább. ez nem szakszerű mód.. igaz a fúró sem, de nekem már bejött
leírotam hogy állnak,teljessen zárt-fényzárt-
ez ugye egy felújított motor volt,benne van 1-2000km..
de szegényt nem is hajtottam még semmit...szikra,benzin,kompresszió van
ez a hülye "bikicsunáj" majom alkesz óta nem megy a motor...holnaptol aki ezt a rakás trágyát nyomja,esküszöm lelövöm..nemigaz
úgy tűnik kérdés előtt válaszoltál, szerintem egyszerűbb levenni a hengerfej-hengert, mint még egy hónapig agyalni mi lehet a gond. de csak egy javaslat
de ez már egy agyonhajtott henger-dugó volt, csak azért írtam le mert olyan nincs, hogy minden rendben van, de még sincs (a netesek legutóbb ezt mondták nekem, amikor nem volt net. "minden rendben van, de mégsem jó valami") membránok hogyan állnak? szénszálas lapok vannak benne? megvannak még vagy letörtek?
áá tuti hogy nincs elnyomódva,full újra lett kábelezve az egész...így hogy nemvolt a helyén nagyon szépen járt,el lett téve kb 1.5 hónapra...most meg nem indul
légszűrő kilett tisztítva,karbiba sem volt kosz,de azért kifujtam
fúrósra visszatérve:szerintem marhanagy baromság,legalábbis 50cc felett....ha beindul hogykapom le a fúrót?(kioktatott egy szerelő konkrétan miért nem fúrót használnak-KTM re van ráállva igaz..-)
viszont gyűrűk a helyén(lekaptam a membránt,zár rendessen,ez is kapott tömitést)
itt betudtam lesni,nincs szétkopva dugó-gyűrű szóval nemtudom mi a fene eszi...
légszűrő téren mi a helyzet? kábelezés? nincs elnyomódva egy kábel tank alatt stb és letesteli a gyújtást részben? henger le lett szedve? szimeringek megnézve? nekem a polini dugó(18ezer FT az ára a 40000Ft-os hengerhez, ami rajta volt, szóval lehet van prox minőség.. talán) körberepedt egy kihúzatás után és lett egy lyuk rajta, lefulladt, nem indult, de a gyűrűk miatt kompresszió maradt a régi.
Hangot nem tudsz csinálni róla?