ez nem az, amit mi kompressziónak mondunk. sűrítése lehet megvan, amiatt a nyomást mérve a gyertyánál nem tűnik fel a dolog. én szimering kinyomódásra tippelek. egyszerűen nem fogja meg a kompresszió a dugót. nincs ellenállása. nézz videókat neten. ahogy lenyomod a kart 1-et, max 2-t forog a főtengely. és ha ez egy felújított vagy jó állapotú henger és gyűrűk, akkor nem szabad így pörögnie. erőtlen. gondolom hengerfej meg van húzva, gyertya is megvan húzva, menet is jó, akkor vagy gyűrűk, vagy tömítés, szimering, dugótörés lehet.. szerintem. ezek mindegyike szétszedésnél látszik
2 napja mértem kb kompresziót
ez nem teligázzal ment,sőt gáz se volt csak 1-2 rugásnál,ez benne a vicc...
igaz ahogy tudtam úgy rugtam
gyertya kb 6.-ÚJ-
melegítve is volt már...
egyedül a hengertalp alatt van kb nyár óta a tömítés,többit most cseréltem-szintén 2 napja amióta nem indul-
már a benzin is 2 napos benne,de ezzel se megy sajnos
mintha túl sokat forogna egy rúgástól, jobban meg kéne fognia dugót. mintha nem lenne elég kompresszió.. mikor mérted? és mennyi az ajánlott a típushoz nem tudod?
gyertya menete nincs lenyalva? hengernél a tömítéseknél nem fúj ki? nem sok ilyen DT-ről hallgattam videón hangot, hogy milyennek kell lennie. úgy is próbáltad már, hogy befogod félig a légszűrő nyílását? vagyis nem csak félig, hanem próbálgatva, többféleképpen hogy hátha indul. felmelegített gyertyával nézted?
Szia! Még nem akadt meg...bár 900km e van nálam,már korábban is néztem h elég fehéres a gyertyakép...de mivel a moc jól üzemelt,nem adtam neki több benzint! De akk most majd fog:) hátha nem is fog kopogni...br 9 es gyertya,ettől nagyobb hőértékűbe ngk ba a b10eg talán ....
Jól hangszik :)
És nem tudja valaki, hogy milyen árban van egy jobb fél műszerfal? Csak mert keresgélek egy ideje, de nem találtam eddig DT műszerfalat.
Tudod külön cserélni a kettőt, két stift szerü dolog fogja fel alulról.
A powernek csekkelnie kell, ha nem akkor több dolog lehet.
Szar akksi, szar kontakt, szar biztosíték.Ezek a legalapabbak, de lehet, hogy leégett a motor, stb stb..
ha a tűgörgő már a végét járja, valószínű a hajtókarba is szépen belemart. gépműhelyben hevítve (bár nekem hidegen csinálták)széthúzzák a főtengelyt két részre, kihúzzák belőle a közti csapot ha cserélni akarod, majd az új alkatrészeket és koptatókat berakva összepréselik, persze precízen és úgy ahogy jó, mert ha kicsit elforgatják a főtengely két részét egymástól az nem kellemes, vagy ha nem nyomják össze eléggé- vagy túlságosan összenyomják. egy ilyen munkát kb 2500Ft-ért csinálnak meg jobb helyen (nem márkaszervizre gondolok ott 10et is elkérnek, pedig ugyanoda viszik tovább, ahol 2500-ért csinálják). görgőcsere helyett szerintem érdemesebb egy prox hajtókarszettet belerakatni. szimónak a főtengelyét is szét lehet szedni házilag, de a kalapáccsal centírozott minőséget hanyagoljuk... mellesleg, ahol én csináltattam ismerőssel, ott szimókat szoktak csinálni, alig bírták szétvarázsolni az 50es yamaha főtengómat.. szóval házilag kár nekifogni
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy DT125R-ben a műszerfalat csak a km órával együtt lehet cserélni vagy lehet külön csak a jobb oldali részét a fordulatszámmérővel és a lámpákkal?
Csak mert az enyémnek le van törve a fordulat mutatója (csak a műanyag pöcök), ki van esve az olajszintjelző lámpa, a reflektor lámpája csak egy kék kocka, világításra nem sikerült bírnom, nincs rajta a minta, azt nem sikerült megállapítanom, hogy átlátszó-e vagy csak egy kék kocka, valamit a sebességváltó üres jelző lámpája sem megy, az egyetlen ami a műszerfal jobb oldalán jó, az az index jelzője.
Nem tudom, hogy mi az oka, hogy nem mennek és hogy lehet-e mindet rendesen pótolni, de azon gondolkozom, hogy a sok kis javítás ára és a sok munka nem lenne e több egyszerűen egy új műszerfalnál, viszont annak a bal oldalát meg nem akarom lecserélni, mert annak semmi baja.
Nem tudjátok, hogy a két rész egyben van-e valahol vagy lehet őket külön-külön is cserélni?
Valamint a powernek is elvileg tesztelnie kéne gyújtáskor, ha jól tudom, de ez nem csinál semmit. Bár az akksi elég hulladék, de feltöltöttem és semmi.
Valami gond lenne az elektronikával?
A másik kérdés, hogy van a kormány bal oldalán a kis konzol az index, duda (ez is rossz) és a lámpák kapcsolóival, ez el van repedve. Ez kb mennyibe kerül? Valamint ugyanez érdekelne a dudáról és a műszerfalról. Szóval szeretnék egy becslést arról, hogy mire számítsak a javíttatás árában.
Nem rossz, most vettem a motort, úgy volt, hogy csak egy spirált kell benne cserélni meg 2 index és mehet is műszakira.
kuplung be, felgyorsít 30-ra, kuplung ki és megforgatja, de csak ameddig meg nem áll. hosszútávon az én 50esemet se tudja húzni ha kuplung már nincs behúzva. bár én SR50-es szimóval próbáltam, ami 65-70-et ment végsebességre. de ha már megtoltátok rendesen és semmi, akkor ha kiszűröd a problémát rúgásra indulni kell. de az a kompresszió nekem fura ha tolni tudtátok 6 környékére (gondolom egyesben, mert 2.ban 6nál már 30fölé kéne mennie)... az én 50esemet csak úgy lehet egyesben tolni, hogy valaki rajta ül, másképp csak áll a kerék, és egy ember meg tolni max 3-4 ezerig tudta. nem elég csak ráugrani és utána tolni, mert újból megáll a kerék.. és ez csak 50es, ráadásul alig volt kompresszió
Persze,de lazán toltuk annyit hogy indulna/6000 környéke megvolt)
viszont ma megpróbálom majd a gyertya hézagot is...
simson képes lenne behúzni a dt-t ?
Én húzatásról beszéltem, az "kicsit" más, mint ha tologatod. Bár ha tudjátok pár mp-nél tovább 6ezren forgatni, akkor azis elég kell, hogy legyen. A 200m tolás egy 50es lezabált szimó volt
Hát most nem mert szét van szedve:) Raktam fel régebben direkt h ki mit mond rá...de mindenki szép hangról beszélt,közbe meg nem:) Azt esetleg fel tudom tenni hnap...de tényleg nem sokat hallani,bár hnap munka után lehet össze lesz rakva...csin esetleg másikat,hátha hallhatóbb ez a kopogás! Ami bosszantó,de a gyerty az tényleg nagyon fehér,arról most is tudok képet csin! Lehet rakok pár perc múlva fel róla,ha még nem alszol:)
Ha van, nem tudod úgy megrúgni, hogy még legalább vagy 10X átforduljon a motor....
Henger le!