Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Szétszedtük a motort, hát az újnak tűnő töm garnitúrából sejthető volt hogy a hajtókar illetve dugattyúszett,gondolom főtengely csapágyak stb...cserélve voltak,mivel minden tökéletes állapotú! Hajtókar is meg se moccan stb stb...uh nem értem h mitől kopog...szétszedés előtt próbáltam olyat..h szinte mind1 h milyen ford tartományba volt...de ha nagy vagy csutka gázt húztam akk is elkezdett kopogni! Gyujtásra gondolok még bár nem tom,végülis így h szét lett szedve vmien módon megnyugodtam! Azért köszi! Üdv!
Jól gondolom, hogyha az ember egy DTR 125be rak supermoto kereket, vagyis 17es felnik lesznek elől hátul, akkor megváltozik a villaszög, a dt közismerten gyenge felfüggesztésével nem lehet olyat kanyarodni, mert nem fogja úgy az utat mivel nem erre van tervezve. Aztán a kisebb kerekek be akarnak törni vagy hogy fejezzem ki, tehát a kisebb villaszög meg kisebb kerékméret miatt könnyebben aláfordulna a kormány. Összességében jól látom, hogy ami nem arra van tervezve azt felesleges erőltetni?
Tekerd meg fúróval a főtengelyt, de nagyon gyorsan, jó fúróval. Közben szívassad meg csinálj mindent. Nekem ez segített az össze motoromnál.
Hát mostmár agyvérzést kapok gyerekek...

4. szerelő látja a motrot,látszatra minden JÓ és nem indul
már a benzint is lecseréltem,tologattam is

valakinek tipp?(125 lc 2,kompreszió 9,5 szóval még az is akad benne)
tényleg nemtudom mivan,elektronika full cserés-jó- de semmi...
fűstöl,meg pörög amig tolom vagy rugdosom
Nemtom olvastad-e, de nem tudsz cadben razolni? Mert egy víz/lézervágós helyen kb harmadából kivágnák megfelelő anyagból. Szerintem 1kba sem kerülne a síkköszörülése.
Persze nekem aztán mindegy.
Attól, hogy az alapjárati rendszert beállítód "jóra" az még nem fogja garantálni, hogy részterhelésen vagy teljes terhelésen jó.
Jaja az pont ma hivott a tulajdonosa
Fekete, 125 ezerééé?
A karbin tudod beállítani a motorodhoz szükséges benzin levegő arányát.

Ugye minden fordulatszám tartományhoz, különböző mennyiségü, minőségü keverék kell.
Hidegindításhoz benzindús, alapjárathoz kevés anyag, csőgázhoz rengeteg.
A karbin található állítási lehetőségekkel ezeket tudod belőni.
Az alapjáratot a csavarokkal, a nyélgázt a főfuvóka és a tű helyzetével.
Ha nem vágod, akkor ne állj neki, mert akasztassz egy nagyot, és sokkal többet buktál, mint amennyiért egy szerelő belőtte volna.
Aszem én is erre a dt-re pályázok amire te . És nekem is ugyan ez a kérdésem hogy a törött gyürü után mit kéne tenni lehet ezeket furatni vagy hüvelyezés( menyibe kerül a hüvelyezés)?
Fúvókák, tű helyzete...
Köszi a válaszotokat nekem is a szerelök azt monták hogy keveset kap amugy meg mit lehet beállitani egy karbin levegö meg alapjárat ennyi nemmm?
Oda teszik a csavar helyét ahová szeretnéd Bármilyet legyártanak Már megérdeklődtem telón!
Nekem azt mondta az aki csinálta a henert hogy 1 tank benzin
ovatosan.
Elfelejtettem beadni a szarodat, holnap d.e. átviszem, lerakom valahova.
Sziasztok
A problémám a következő
Most raktam össze a motort, rendesen, úgy ahogy annak kell lennie. Viszont alapjáraton a lendkeréknél iszonyú morajló hang van. Leszedtem, de nem sok mindenre jutottam. Önindítós változat, annyit vettem észre, hogy ha felér holtpontra, onnan lefelé a dugattyú nehezen jön le. (nem a kompresszió miatt). Volt már valakinek hasonlo problémája?
( és még annyi hogy ki meddig szokta járatni a frissen furt, uj dugot kapott vasát?)
Gecsei is ezt mondja, de már el akar adni nekem valamit, drága pézér.

Bármi is az, boltban feléért megkapom...:)
Hát ha szivatóval megy, akkor vélhetően keveset kap és nagyon nincs beállítva az a motor.
Van aki látott már Dt blokkot szétszedve, meg supermotot is
Megvan a DT-M
Meg lett furatva, új dugo stb. Tökéletes! csak megfogok őrülni a bejáratás alatt.
Jól mondja mcadwee, be kéne állítani a karbit egy hozzáértő embernek!
az új karbit be is állíttattad?
Szar a (fék) henger:)
Van kinek.
hello segitség dt125r
Vanegy dt 125-r-em ráköltöttem 40000ft-ot de nem jó!
furatam csapágyak szimeringek minden ami kopo alkatrész de valamiért beinditóm és szivatóval van alapjárat bár néha besluszan de szivató nélkül megál nincs alapjárat de hameg van akkor sluszol meg leáll néha felpörög ettem rá krburátort gyujtásal nincs gond mert faszig kipörög meg stivatóval mongyuk szépen jár de nemjövök rá a bajára sokst kap keveset?uszoszintnek hol kell álnia (MIKUNI CORP 28) van rajta gyári fuvoka mérete ja meg ha valamkinek van dt alkatrészei irjon vagy vegyen fel msn-re:rxrx@citromail.hu SEGITSETEK LÉGYSZI
KÖSZI ELÖRE IS !jah és alkatrész legjoban két elsőteló kell befogó nélkül meg kerék várom válaszotok