Üdv!
Lehet megválok a kis 80-asamtól!
Lenne egy 125 ös DT de gyürütörést szenvedett. Nah most ha nem sérült meg a henger annyira akkor lehet fúrni? Gondolok itt a Nicasil vagy mire meg ilyenek...
Ha kopogó akkor elsősorban főtengelyre tippelnék, ha kicsit csilingelősebb beütésű akkor detonálásra gyanakodnék, pont mielött megindulna, jellemzően akkor szokott becsörögni.
Nézd meg nem-e szív falschot , karbitakarítás és társai.
Üdv! Korábban már írtam illetve kérdeztem is,hogy mitől lehet 5-6-7000rom körül kopogó(bár akk darálónak véltem) hangja a motornak,alatta és felette pedig teljesen normális! Pár napja elvittem az itteni egyik "legjobb",legrégebben létesített(50-es 60 évektől) motorosboltba/szervízbe...De ott se tudták mitől lehet,pedig jópár ezer motor átment a kezeik közt,alapjáraton meg semmi rendellenes hangja...terhelésnél(2személynél) pedig erősebben hallható a kopogás...Szétszedni meg nagyon idő sincs,meg nem is igazán esik már jól....esetleg kis megnyugtatás vkitől...:)
Ba***a meg, elromlott az első fékem.
egy darabig jó volt, aztán beesett a kar.
Ha várok vele, akkor két fékezésig jó, utána semmi.
próbáltam légteleniteni, de semmi levegő nem volt, és utánna is ugyanolyan szar.
Mi lehet?
Szerintem nem rohadt be semmi, mert akkor befogna.
Szakadt lehet a cső?
Vagy valahol falsot szív?
Erre tudok gondolni.Volt már valaki így?
Félreértessz, nem kötekedésből írtam. Mert biztos jó a cucc. Csak itt mindenki fakereket akar szupermotyóra. Pedig a szupermotyó az egyet jelent a küllős kerékkel :)
Próbáltam finoman fogalmazni, de úgylátom nem sikerült. :)
hát úszintén, engem nem érdekel, h ki mibe rakja, talicskába vagy dt-be, de mivel jópárszor keresnek nálam ien felnit szupermotyó cuccnak, ezért gondoltam akinek kell az majd ir.
Am meg nem tom mi a baj a 17es brembo felnivel, ha jó pár utcai mociban ez van.
Pl falscholt és nem a benzin volt vizes, hanem szanaszét akasztgattad, aztán a sok próbálkozásban eltörted a gyűrűt és beékelődött tönkretéve a hengert.
De ne így legyen. :)
A főtengely nem szokott meghajlani, de ennyiből had ne kelljen megmondani hogy a gyűrű tört el vagy sem. :)
Pl ez a motor atomul csörgött, mikor beolvadt a dugó. Falsolt, de hát racén húzni kell neki, 3+1 felvezető kör után ez lett az eredmény :)
Így nem látszik, de a gyertya alatti részen a mélyedés közel van az olvadás mértéka ahhoz, hogy fizikailag átlyukadjon. Természetesen meg is akadt és fel is kenődött ahogy kell :)
Nos történt valami a mocimmal amit nem tudok mire vélni.
A szar vizes benzintől megállt a motorom hiába próbáltam bármit nem indult.A haverom az atv után kötött és vontatott, én meg próbálkjoztam mindennel 2,3 asban beinditani addig amig annyira le nem állt, hogy el sem tudom mozdítani a berugókart.Szerintetek mi lehet? Főtengely meghajlott vagy gyűrűm tört el?
Fúrás óta még csak 12km-et mentem vele a gyertyát még nem néztem.De szépen forog semmi gond azzal.Igaz most nézegetem a vákumdoboznál a szivócsonkon igencsak lehet valami repedés vagy szakadás mert ahol a vákumdoboz csatlakozik a szívócsonkal ott olajos meg mintha repedt is volna gumi .Ez esetleg okozhatja a problémát?
Hát figy, ha tocsog a benyától vagy éppen hófehérre van égve a gyertya (bár attól nem annyira), akkor simán lehet gyenge.
Elforog? Nem darál, nem 4t-zik fordulaton?
A power jól be van állítva.Nekem nemrégiben volt egy cagiva super sytim 125-ös az ehez képest nagyon ment és húzott aluról is mint állat.De mondom mentem a haveréval az sokkal jobban megy pedig még alapméretes gyári de 25-ezer km már abban is van.Ezért nem értem mi lehet ezzel.
Lehet megválok a kis 80-asamtól!
Lenne egy 125 ös DT de gyürütörést szenvedett. Nah most ha nem sérült meg a henger annyira akkor lehet fúrni? Gondolok itt a Nicasil vagy mire meg ilyenek...
Nézd meg nem-e szív falschot , karbitakarítás és társai.
király,nekem is szintúgy prox dugó,motor nem indul az istennek se
akkor itt is szevasz van szerintem....Neked hörgött mikor rugdostad?
nekem próbálkozik,de nemkapja el,füst is van
Az nem törik le csak úgy.
Na a híres Prox dugónak leszakadt a hátsó köpenyéből egy darab és a főtengelyhez beszorult.Milyen dugót ajánlotok és hozzá gyűrű meg görgő?
egy darabig jó volt, aztán beesett a kar.
Ha várok vele, akkor két fékezésig jó, utána semmi.
próbáltam légteleniteni, de semmi levegő nem volt, és utánna is ugyanolyan szar.
Mi lehet?
Szerintem nem rohadt be semmi, mert akkor befogna.
Szakadt lehet a cső?
Vagy valahol falsot szív?
Erre tudok gondolni.Volt már valaki így?
Köszi!
ui.:Zoli és Gecsei nem anyázhatnak...
A mezei öntött cuccok ráadásul nehezebbek is, mint a küllősek.
(kivéve a magnéziumötvözeteket)
Próbáltam finoman fogalmazni, de úgylátom nem sikerült. :)
Am meg nem tom mi a baj a 17es brembo felnivel, ha jó pár utcai mociban ez van.
De ne így legyen. :)
A főtengely nem szokott meghajlani, de ennyiből had ne kelljen megmondani hogy a gyűrű tört el vagy sem. :)
Pl ez a motor atomul csörgött, mikor beolvadt a dugó. Falsolt, de hát racén húzni kell neki, 3+1 felvezető kör után ez lett az eredmény :)
Így nem látszik, de a gyertya alatti részen a mélyedés közel van az olvadás mértéka ahhoz, hogy fizikailag átlyukadjon. Természetesen meg is akadt és fel is kenődött ahogy kell :)
Nos történt valami a mocimmal amit nem tudok mire vélni.
A szar vizes benzintől megállt a motorom hiába próbáltam bármit nem indult.A haverom az atv után kötött és vontatott, én meg próbálkjoztam mindennel 2,3 asban beinditani addig amig annyira le nem állt, hogy el sem tudom mozdítani a berugókart.Szerintetek mi lehet? Főtengely meghajlott vagy gyűrűm tört el?
Elforog? Nem darál, nem 4t-zik fordulaton?