Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Havas tanár úr megen ossza az észt?
Üdv!
Lehet megválok a kis 80-asamtól!
Lenne egy 125 ös DT de gyürütörést szenvedett. Nah most ha nem sérült meg a henger annyira akkor lehet fúrni? Gondolok itt a Nicasil vagy mire meg ilyenek...
Ha kopogó akkor elsősorban főtengelyre tippelnék, ha kicsit csilingelősebb beütésű akkor detonálásra gyanakodnék, pont mielött megindulna, jellemzően akkor szokott becsörögni.
Nézd meg nem-e szív falschot , karbitakarítás és társai.
Van.
Nekem olyan 4-5 ezer körül van olyan kopogós hangja, de nem tudom mitől. Minden rendben van, egyenletesen, erősen húz. Csak kicsit zavaró az a hang.
Üdv! Korábban már írtam illetve kérdeztem is,hogy mitől lehet 5-6-7000rom körül kopogó(bár akk darálónak véltem) hangja a motornak,alatta és felette pedig teljesen normális! Pár napja elvittem az itteni egyik "legjobb",legrégebben létesített(50-es 60 évektől) motorosboltba/szervízbe...De ott se tudták mitől lehet,pedig jópár ezer motor átment a kezeik közt,alapjáraton meg semmi rendellenes hangja...terhelésnél(2személynél) pedig erősebben hallható a kopogás...Szétszedni meg nagyon idő sincs,meg nem is igazán esik már jól....esetleg kis megnyugtatás vkitől...:)
Hali

király,nekem is szintúgy prox dugó,motor nem indul az istennek se


akkor itt is szevasz van szerintem....Neked hörgött mikor rugdostad?
nekem próbálkozik,de nemkapja el,füst is van
A főfékhenger tartályában egyáltalán van fékfolyadék?
Proxot, helyesen szerelve, egy oylan hengerbe, aminek nem fordul bele a szívóavlakába, és nem ér bele alul a blokkba.
Az nem törik le csak úgy.
sziasztok


Na a híres Prox dugónak leszakadt a hátsó köpenyéből egy darab és a főtengelyhez beszorult.Milyen dugót ajánlotok és hozzá gyűrű meg görgő?
Ba***a meg, elromlott az első fékem.
egy darabig jó volt, aztán beesett a kar.
Ha várok vele, akkor két fékezésig jó, utána semmi.
próbáltam légteleniteni, de semmi levegő nem volt, és utánna is ugyanolyan szar.
Mi lehet?
Szerintem nem rohadt be semmi, mert akkor befogna.
Szakadt lehet a cső?
Vagy valahol falsot szív?
Erre tudok gondolni.Volt már valaki így?

Köszi!

ui.:Zoli és Gecsei nem anyázhatnak...
A motosok azért nem használnak fakereket mert tilos.

A mezei öntött cuccok ráadásul nehezebbek is, mint a küllősek.
(kivéve a magnéziumötvözeteket)
okés értem nem szivtam mellre nyugi felőlem mindenki azt tesz bele amit jónak lát
Félreértessz, nem kötekedésből írtam. Mert biztos jó a cucc. Csak itt mindenki fakereket akar szupermotyóra. Pedig a szupermotyó az egyet jelent a küllős kerékkel :)
Próbáltam finoman fogalmazni, de úgylátom nem sikerült. :)
De hol, milyen tartományban szeretnéd és merre állítani a keveréket.
hát úszintén, engem nem érdekel, h ki mibe rakja, talicskába vagy dt-be, de mivel jópárszor keresnek nálam ien felnit szupermotyó cuccnak, ezért gondoltam akinek kell az majd ir.
Am meg nem tom mi a baj a 17es brembo felnivel, ha jó pár utcai mociban ez van.
Köszi a válaszokat .De a karbi állítást nem mondtad hogy kell.Pl levegő benzin keverék?
Pl falscholt és nem a benzin volt vizes, hanem szanaszét akasztgattad, aztán a sok próbálkozásban eltörted a gyűrűt és beékelődött tönkretéve a hengert.
De ne így legyen. :)
A főtengely nem szokott meghajlani, de ennyiből had ne kelljen megmondani hogy a gyűrű tört el vagy sem. :)
Hozzáteszem megpróbáltam úgy menni, hogy bírja.. :)
Simán, cseppnyi rés is tud komoly károkat okozni.

Pl ez a motor atomul csörgött, mikor beolvadt a dugó. Falsolt, de hát racén húzni kell neki, 3+1 felvezető kör után ez lett az eredmény :)
Így nem látszik, de a gyertya alatti részen a mélyedés közel van az olvadás mértéka ahhoz, hogy fizikailag átlyukadjon. Természetesen meg is akadt és fel is kenődött ahogy kell :)
Sziasztok

Nos történt valami a mocimmal amit nem tudok mire vélni.
A szar vizes benzintől megállt a motorom hiába próbáltam bármit nem indult.A haverom az atv után kötött és vontatott, én meg próbálkjoztam mindennel 2,3 asban beinditani addig amig annyira le nem állt, hogy el sem tudom mozdítani a berugókart.Szerintetek mi lehet? Főtengely meghajlott vagy gyűrűm tört el?
fals levegő szívás = túl sok levegő
Fúrás óta még csak 12km-et mentem vele a gyertyát még nem néztem.De szépen forog semmi gond azzal.Igaz most nézegetem a vákumdoboznál a szivócsonkon igencsak lehet valami repedés vagy szakadás mert ahol a vákumdoboz csatlakozik a szívócsonkal ott olajos meg mintha repedt is volna gumi .Ez esetleg okozhatja a problémát?
Hát figy, ha tocsog a benyától vagy éppen hófehérre van égve a gyertya (bár attól nem annyira), akkor simán lehet gyenge.
Elforog? Nem darál, nem 4t-zik fordulaton?
A power jól be van állítva.Nekem nemrégiben volt egy cagiva super sytim 125-ös az ehez képest nagyon ment és húzott aluról is mint állat.De mondom mentem a haveréval az sokkal jobban megy pedig még alapméretes gyári de 25-ezer km már abban is van.Ezért nem értem mi lehet ezzel.