Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ő nem baszogatásból, üzletrontásból. De had kérdezzem meg, hogy a szupermotyóknak mióta van fakereke? Mert egy szezont lemotoroztam a szupermotyósok kupái mellett, de ott fakereket még hírből sem ismerték.
Ettől függetlenül biztos jó cucc, meg jól is néz ki a vas, meg biztosan sokkal olcsóbb, mint egy jó küllős kerék, csak itt a dt fórumon valahogy megfordult a világ :)
Ja és nyilván a felfogatási pontokat is kivágják úgy ahogy te akarod.
Olyat vágnak, amit kigondolsz. Akarod egyik felére birodalmi sast vágnak, a másik felébe meg kiszel tünde arcképét.
Ha hidegen szivató nélkül elindul (ez motortól függően akár pár perc állás után isl ehet), akkor az bizony alapjárati rendszer szerint sokat kap.
Odahúzol neki teligázt jelent?

Kerékreállás az egy elég érdekes fogalom a motorosok körében. A mountain bikem 18. sebességfokozatban is kerékre, áll , teljesítménye egy lóerőnek csupán a töredéke. Ezek a 20Le környéki motorok nem arról híresek, hogy emelgetnék az elejüket.
Általában azt szokták nézni, hogy hanyadikban bírják felállva hintáztatás és gáz segítségével rákuplungolva kerékre húzni :)
Szerintem egy motor akkor áll kerékre, amikor testpozicióban úgy ülök rajta, hogy még véletlenül se álljon kerékre, poziciómmal direkt ellene dolgozom és csupán a csuklóm mozdulatával húzok egy gázt :) Kettő között cseppet van különbség. :)

Hörgés szerű hang érdekes, videót róla. Esetleg gyorsítgass ki így, vagy olyan gázon használd kissé huzamosabb ideig, ahol szarul megy, de nehogy keveselljen és lessél rá a gyertyára, mégis mit mutat.

Egyébként ilyen kicsinyke kis kétüteműtől meg azt ne várd hogy mozdonyszerűen alúlról húzzon, mert nem fog. Bár az nem jó, ha más ugyanilyen motorokhoz képest gyengébb. Bár itt kérdéses, hogy mennyivel.
Power jól be van állítva?
Hali srácok!
Yamaha tzr 125-ből kerékszett eladó, ha valaki szupermotonak szeretné kiváló!
felni+gumi+tárcsa:20/db áron
+jár hozzá lánckerék,távtartó is.
Köszi a linket,de itt nem olyan féktárcsák vannak,máshol vannak ezen a csavaroknak a helyei :S
A motor nagyon szépen egy rugásra indul hidegen melegen hidegen persze kis szivatóval.Alapjárat tökéletes 1000-1500-ig is be lehet állítani.De amikor odahúzom neki nem nagyon akar húzni.Sokan írják hogy még másodikban is egykerék szinte gázhúzásra na ennek 1-esben is nehezen lehetne felvenni az elejét.Igaz még mivel bejáratós 6000-el felé nem pörgetem.De mentem már másnak az ugyan ilyen motorjával az nagyon megy meg emeli az elejét gyorsításnál.Ez meg olyan horgés szerű hang van amikor oda rántom neki gyorsul is de nem úgy ahogy kellene szerintem.
Ez attól függ, hogy mit csinál, milyen tüneteket produkál a motor és hogy hol (alapjárat, alapjárat közele, részterhelés, teljes terhelés, fordultszámtartományra, alapjárattól túlforgásig, bár a dt olyan szinen szarul forog még terheletlenül, fordulaton is a malomkerék lendkerekével, hogy már szinte fizikai fájdalmat érzek :) )
De egyébként mit és hol hogyan csinál a motorod?
Én sem tudom!

Annyit tok, h több olaj...stb. De több benzint, levegőt? Mert ezt még én se tudom. (én tudom, hogy hol kell)
Sztem ha ezt nem tudod, akkor inkább ne nyúlj hozzá!
Bízd szerelőre...
Mit és hol kell állítani a karbin így fúrás után?
Hehe...
én nagylábon élek,lenne 45-46 csizmád?

igaz elöbb induljon,de érdeklődök hátha
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Enduro és Motocross Outlet NÉZZ BE!
Az előferdülhet. Akár kuplung oldalon is, bár r-es dt-nél ott van egy lemez, ami talán ezt a feladatot hivatot ellátni, de szerintem ha ki akar jönni, akkor így is kijön, ha meg nem ezt, akkor holtsúly :)
Nekem egyik motoromat éppen bontottam, mert karter és váltó között volt tömítetlen, az olajszint közelében. Hát az produkált érdekes jelenségeket, mire rájöttem. Elég rapszódikusan szopatott és nagyon, szóval mire bizosra vettem megjavult :) :)
Hát ha nem 1.0-ás userről van szó, akkor eleve érezni szokta, ahogy te is mondod és kell is.
Egy motor folyamatosan változik élete során, mindig más és más beállítást kérve. Persze bejáratott és a szétkopott között egy széria motor kb érzéketlen, konstans beállítást kér, bár ez sem igaz. Mert pl +/-10 fokot már ott is bőven megérezni, párát, légnyomást.
Ja és ami a poén, hogy két egyforma motor sincsen, persze majd leugatnak, hogy ez szörszálhasogatás, de egymásmellé teszel 1-1 dt-t mindkettő mást kérne. Persze Bélának az 1.0-ás usernek teljesen "jó" és "ugyanolyan" lenne mindkét motor, ugyanazon beállítással :)
Kis utánajárással kb feléből meglehet csinálni hőálló lemezből. Bár ott az a szopás, hogy kétoldalt egyszerre végig kell esztergálni utána, egyébként is atom kemény a hőálló (és drága is), síkköszörülni meg nem "szeretik", mert a mágnesasztal nem fogja.
Tárcsához még csak lézervágó sem kell, elég az olcsóbb vízvágás, egy cad rajzot viszel és mindenki boldog.
Új hullámos tárcsát csinálnak (első) 9000huf+posta!http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
A karbin kell állítani fúrás után?Mert szerintem így fúrás után erőtlennek tűnik és amikor oda húzom neki akkor nagyon nagy a szívóhangja olyan hörgés szerű nem nagyon kapja magát?De nem torpan meg megy szépen csak mentem már sokkal erősebb DT-vel.
ha érdekel írj e-mailt megegyezünk itt nem mindig szoktam visszaolvasni...

am hajtókar szett új 7000 ft (11500 ft a PROX) ha jól tudom...
Nemtudja valaki hol találokt DT125R-re féktárcsát ? :S
főtengely hibátlan, de a hajtókarnak lőttek....
Sziasztok! Segítséget szeretnék tőletek kérni! Sikerült fejre állnom a motorral, ezt a "tükörtartó konzolom" bánta... :( Ha valakinek van esetleg bontott, úgy, vagy akármiféle, jelezze kérem! Valamint egy eladó hőfokmérő gombának is örülnék. Nyolcvanas lc2 a drága, 93-as évjárat. Berakok egy képet is az alkatrészről. Köszi! Sürgős lenne... Balos tükör nélkül para.
Jó persze,épp hogy belett járatva...
Adok érte egy zsír simot!
főtengely, hajtókar jó még? nemlóg?