Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képem nincs róla de majd csinálok ha nem oldódik meg a probléma.A közép blokk részből áll ki egy kis pipa és arra van ráhúzva egy cső ami a lengő villa mellet van levezetve.Szép sárga még friss 10w 40-es folyt.De mos csak újra beindítottam most nem folyik már.A váltó szellőzőket hol találom?
a váltó szellőzői tiszták?
blokkból kivezető túlfolyó cső? képed van?
7.5 decit öntöttem bele de már nem most hanem régebben amielőtt szét nem szedtem eddíg nem volt vele gond és kis ablakon kukkolva lejjeb van a színt is tehát nem sok ami benne van ezért nem értem mi lehet ez.Az olaj még nem is volt meleg szinte mármint ami kifolyt mert egyből megnéztem.
Egy icipici nyári záporka volt itt felénk:


Szép DT, szép nagy csuka! grat a haverodnak!
Írtam a hirdetésedben levő email címre!
Hello. Légyszi te is írj egy mail címet, aztán ott megbeszéljük.
Hello. Írtam választ az adatlapodon talált mail címre sex-76@hotmail.com
a dízel szar meg a benzines is le van fojtva, nyomatékra van élezve. többet nem tudok róla. az A1-nek utánakérdezek mit hadovál a tanár.
A váltónál levő olaj folyt kifelé? Nézd meg a lábfék mögött az ablakban mennyi a szint. Az ablakban félig kéne lenni az olajnak kb.
hát ez egy ilyen mentségféleség rendőrfüggően bejön..
Ez nem igaz. Az a diesel szar azt nem értem. De 50 ccm lehet max. Ugyanúgy 125nél is 11 kw és 125 ccm. Egyedül A korlátozottnál van az, hogy nem 250 ccm mint régen hanem 25 kw és kész.
Sziasztok.Ma raktam össze a gépet.Könnyen be is indult de a középső blokkból kivezető valami túlfolyó csövön egy pár perc után olaj folyt ki .Alapjáraton járt a gép és aközben kezdett csurogni egy kevés .Mi lehet ennek az oka?Egyből le is állítottam.
közben jött a válasz
Akkor sztem csináltatok rá ilyen fém táblát. Ebbe kizárt hogy belekössön. De ezt mivel rakjátok/ragasztjátok föl?
"még azt is lehet mondani ha nem veszik be, hogy fojtott 80as, ezért 50esként lehet használni"

?
valamelyik nap beszéltem a KRESZ tanárommal (nem jogsizom, autószerelő suliba járok) és mondta, hogy motornál már nincs köbcenti, teljesítmény számít a jogsiknál. 50esnél még lehet hogy meghagyták a köbcenti-limitet. De smkp jogsival lehet vezetni moped autót is, ami ugye 400-500 ccm.
Dehogynem érted. 50 ccm lehet max meg asszem 4 kw. 125ösnél tudom, annál 11 kw meg ugye 125 ccm.
Akkor nem köbcentire van a szabályozás hanem teljesítményre? Ezt nem teljesen értem!

üzenőfalon kevésbé jó a hangulat
gyorsabb voltál
2009. május 18. 21:21 - ehhez a dátumhoz lapozz vissza, ezt adta be a kereső, ott van 3 kép.
Egy új 125ccm-s robogó megint más. Feltűnő méretbeli különbség van a lehajtásokban. Azok, mivel rendszámosan adják el őket a kereskedésben, benne vannak a számítógépes adatbázisban, de egy külföldi 20éves DT nem biztos, hogy volt valaha is rendszámoztatva. A 80as DT kinéz 50-esnek. A blokk méretei is közel azonosak. A rendőrnek meg van nagyobb gondja is. Ha rendben van a biztosítás, és nem okozol balesetet, nem is száguldozol, amikor lát a rendőr, akkor még azt is lehet mondani ha nem veszik be, hogy fojtott 80as, ezért 50esként lehet használni.