Képem nincs róla de majd csinálok ha nem oldódik meg a probléma.A közép blokk részből áll ki egy kis pipa és arra van ráhúzva egy cső ami a lengő villa mellet van levezetve.Szép sárga még friss 10w 40-es folyt.De mos csak újra beindítottam most nem folyik már.A váltó szellőzőket hol találom?
7.5 decit öntöttem bele de már nem most hanem régebben amielőtt szét nem szedtem eddíg nem volt vele gond és kis ablakon kukkolva lejjeb van a színt is tehát nem sok ami benne van ezért nem értem mi lehet ez.Az olaj még nem is volt meleg szinte mármint ami kifolyt mert egyből megnéztem.
Ez nem igaz. Az a diesel szar azt nem értem. De 50 ccm lehet max. Ugyanúgy 125nél is 11 kw és 125 ccm. Egyedül A korlátozottnál van az, hogy nem 250 ccm mint régen hanem 25 kw és kész.
Sziasztok.Ma raktam össze a gépet.Könnyen be is indult de a középső blokkból kivezető valami túlfolyó csövön egy pár perc után olaj folyt ki .Alapjáraton járt a gép és aközben kezdett csurogni egy kevés .Mi lehet ennek az oka?Egyből le is állítottam.
valamelyik nap beszéltem a KRESZ tanárommal (nem jogsizom, autószerelő suliba járok) és mondta, hogy motornál már nincs köbcenti, teljesítmény számít a jogsiknál. 50esnél még lehet hogy meghagyták a köbcenti-limitet. De smkp jogsival lehet vezetni moped autót is, ami ugye 400-500 ccm.
Egy új 125ccm-s robogó megint más. Feltűnő méretbeli különbség van a lehajtásokban. Azok, mivel rendszámosan adják el őket a kereskedésben, benne vannak a számítógépes adatbázisban, de egy külföldi 20éves DT nem biztos, hogy volt valaha is rendszámoztatva. A 80as DT kinéz 50-esnek. A blokk méretei is közel azonosak. A rendőrnek meg van nagyobb gondja is. Ha rendben van a biztosítás, és nem okozol balesetet, nem is száguldozol, amikor lát a rendőr, akkor még azt is lehet mondani ha nem veszik be, hogy fojtott 80as, ezért 50esként lehet használni.
Akkor sztem csináltatok rá ilyen fém táblát. Ebbe kizárt hogy belekössön. De ezt mivel rakjátok/ragasztjátok föl?
?
üzenőfalon kevésbé jó a hangulat