Értem. Csak állítólag van valami típus(széria)azonosító szám, amit a rendőr bemond a központba, és megmondják hány köbcentis a motor. (Ez a motorblokk sorozatszáma lenne?) Sorban kapcsolják le az 50-esként bejegyzett 125-ös robogókat emiatt.
Bocs ha hülyén fogalmazok, de nem nagyon értek hozzá...
a henger oldalán szokták a 79ccm feliratot levésni, és egy 49ccm feliratú táblácskát ragasztani a helyére. a blokk és vázszámot kicsit körülményes átírni, főleg hogy nem hinném hogy bárki megadná az övének a számát, bevállalva, hogy őt vegyék elő ha bűncselekmény történik a motorral
Üdv, szevasztok!
Gondolkodom egy yamaha dt 80 vásárlásán, első motorom lenne, nagyon jó áron adják. Főleg horgászni járnék vele, és azért jobb mint egy simson, és nem sokkal drágább, ezért döntöttem mellette.
Lenne egy kis problémám, ehhez kérnék tanácsot tőletek.
Csak autóra van jogsim, ami ügye motor esetében 50 ccm-ig szól. Mostanában úgy hallom leellenőríznek valami típuskódot a motoron a rendőrök, tehát nem elég lobogtatni nekik az 50-es papírt... Hallottam olyat, hogy le lehet ezt vésni és helyette feltenni az 50-esét. A kérdésem annyi lenne hogy hol található ez a kód a motoron, és mi az 50-esnek a kódja?
Én is lenyomom kézzel, viszont egyesben betolni kurva nehéz lenne. Sikerülne de elég nehezen. Szóval magam sem tudom, hogy ja megfúratnám jobb lenne-e?
meglett a probléma.kicseréltük a henger és a hengerfej közötti tömítő lemezt és már tökéletesen működik.nem forr nem veri a vizet.minden rendjén van már.köszönöm a segítségeteket! :)
na, nekem is, pont ezért kérdem. akkor a szint a hűtőben jó úgy nem? kb a hűtőben annyi lesz a szint mint a tartályban? mert szerintem igen. ha alá csökken csak akkor tudná átszívni.
szerintem kellene vissza is szívnia, egyébként kb egy szinten van a hűtő teteje meg a tartály. bár én aszt vettem észre ,hogy az enyém vissza nem nagyon szívja. ha csurig töltöm a hűtő, az első bemelegedéskor kitol valamennyi vizet a tartályba, annyit hogy látszanak a lamellák a hűtőbe. ,de ha visszahűl nem szívja vissza azt amit kitolt. ezért kicsit homályos nekem is a működése
Az viszont igaz, hoyg ha jitterelkiihagyogat, akkor oylan mintha összevissza gyújtana, mert ténylegesen néha gyújt néha nem, ennek lehet durrogás a vége, ami pont olyan, mintha nem jó időben gyújtana.
igen, az oké hogy ha kitágul a cucc akkor belefolyik, de keletkezik akkora vákuum a rendszerben hogy szív a tartályból? a hűtősapka légmentesen zár? mert ha nem akkor nem esik le annyira a nyomás hogy felszívja a tartály vizét a tartály szintjénél magasabbra. na mindegy, csak elmélkedem. majd lehet kipróbálom :) köszi
Én így tudom, bár lehet butaság:
az a kis tartály egy tágulási tartály, amibe a hűtőből is tud tolni vizet a hűtősapka rugós szelepén keresztül, és a tartályból is tudna szívni vizet ha a vízszint valamennyit lecsökken. tudtommal ennek folyamatosan dologznia kéne ahogy melegszik úgy be egy kis víz a tartályba ,ahogy visszahűl úgy vissza az a kis víz a hűtőbe.
Ha tele a hűtő, üzemmeleg a gép és jár,akkor szerintem ha elkezdenéd valahol a blokk ból kiengedni a vizet akkor a tartályból azt pótolnia kéne. Szerintem...
Szerintem gyari nem tudom pontosan. De azert koszonom. Én mondjuk tobbre gondoltam mert miutan kifogyik meg nagyon sokat elmegyek vele. Na de nem is fogyaszt sokat.
Sziasztok! Van egy 1998-as yamaha dt-m 125-ös. Arra vagyok kivancsi hogyha kifogyik belole a benzin es megnyitom a tartalekot akkor még hány liter tartalék benzin van benne? Elore is koszonom.
a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályból szívja a vizet, ha kevés van a hűtőben? tehát ha pl. tök üres lenne a hűtőkör, és csak a tartályba töltök, akkor onnan átszív mindent? nem teljesen látom ezt....
Tudnál dobni képet meg árat?
Thanks.........