A kiegyenlítőtartályba nem víz érkezik, hanem levegő. Az nyomja kifelé a vizet, mert beledolgozik. Vagy hengerfejnél, vagy a hengertalptömítésnél. Azért vette ki a termosztátot a "gyökér" mert forralta a vizet.
Szép szerelőd van.
Következő az lesz: -széthajtottad...
üdv mindenkinek!Most lett felújítva a dt-m és elég furán viselkedik.Kivette belőle a fickó a termosztátot merthogy az talán nem nyitott.Most h nincs benne és húzok neki vmennyi gázt a vizet nem is tudom elmondani mennyire nyomja.A kiegyenlitő tartályba oylan nyomással érkezik meg a víz h már a gumikupak is hiányzik.Nem tudom micsináljak már vele.Aki tud legyen szives vmi orvosságot irjon nekem.
én most fúrattam fel és nem kicsit kompresszió van benne:) előtte kézzel lenyomtam, meg 1esben simán betoltam, most már esélytelen. megy is mint a disznó
Sziasztok! A kompreszióról jut eszembe, nektek a 80-as DT-be van kompresszió? Mert én ráteszem a berúgóra a lábam és le is megy, viszont fasza, meg erő is olyan van ebnne, hogy eddig egy 80-as DT-ben sem volt ennyi, amikkel mentem.
olvastam neten hasonló motornál, hogyha a gyújtás jel-vevő egysége behal, akkor ad szikrát de nem ott ahol kellene, de nem tartom valószínűnek. Ha hosszas próbálkozás után kiveszed a gyertyát nem tiszta olajos-benzines? ha áll a dzsuvában meg kéne húzatni hadd pörögjön és kiköpje a forgattyúsházból a sok ganét. A kompresszió viszont csalóka is lehet. Ha pl kilőtte az olaj felöl a szimeringet, vagy csak rossz. Akkor egy hónap alatt megállt az olaj a dugó alatt és az olaj sűrűsége miatt is érezhetsz kompressziót nagyot. Ezért nézdd meg hogy milyen a gyertya.
Ezt nem írtad Akkor más probléma lehet pl:trafó tekercs vagy társai....Ezeket végig kell járni rajta az lenne a jó ha volna valami ismidnek ugyanilyen gépe és egyenként csere bere..
Szerintem a színe nem rossz... a helyszínnel sincs nagy probléma... tudod mi a baj? Szezon közepe van, ilyenkor a legnehezebb eladni... legyél alkuképes, vagy olyannak tűnő eladáskor, és el fogják vinni...
Én szanaszét hirdettem a motort. Minden nagy honlapon, gyárban ahol dolgozom..mindenhol. És jókor voltam jó helyen, 2 nap alatt elvitték, ehhez mák is kell természetesen... Bár hozzáteszem, olyan vette meg, aki hazafelé elhagyta a csavarokat a karbiból, és 18szor hívott, hogy nem megy rendesen a motor... pffff
Mondtam, azokat lehet vissza kéne tenni, mert így nem fasza... nah, szal erről ennyit.
Sok szerencsét snajdig ;)
Sajnos megvolt...komplettkipu rendszer le...
JA még valami,elekt. hapsi mondott valamit hogy csak egyszer ad szikrát...sőt vagy piros vagy sárga(gyertya jó!)
Én a kipufogóval kezdeném.Szerintem vedd le toroknál és úgy próbál indítani.Ha mégsem akkor próbáld meg valami sötét hejen vagy éjszaka indítgatni,mert én már jártam kb ugyan így és áthúzott a pipa mellet és nem indúlt és csak sötétben vettem én is észre.De a kipuval kezd!
én kivenném a gyertyát, és úgy párszor rárúgnék ,majd gyertya vissza ,szivató 10 rúgás, majd gyujtás szintén szivatóval. szerintem próbáld meg, ja és persze a kivett gyertyát visszatevés előtt szépen kiégetném, úgy hogy az egész a lehető leg forróbb legyen. A forrón berakott gyertya nekem már sokat segített, a rigás-rometes korszakban
Én nyomatnék egy kis féktisztító vagy hasonló robbanékony anyagot a karbi szájába azt megtolnám mint ökör. Ha minden van akkor indulni kell nincs mese.
Na most legyen valaki okos...
Dt 125 LC2 : szikra van,benzint kap,kompresszió mint az állat és nem indul be...kb 1 hónapot pihent,hörög néha 20 percenként puffon egyet..6 gyertyából 6-al ezt csinálta
tolásra nem indul.elektronika 100% hogy jó rajta...
itt megállt a tudomány,valami más tipp?vagy gyufát neki?
Jó napot olyan problémám lenne hogy elhagytam a motorom kulcsát ... a gyújtás kapcsolót még meg tudnám oldani... de a tanksapkát sem tudom levenni... ehhez kérnék segítséget hogy hogyan tudnám levenni a tanksapkát kulcs nélkül... gondolom más is járt már hasonló módon... és kíváncsi lennék ti hogy oldottátok meg...! Előre is kössz...
Van ilyen színű persze. Én csak azért mondtam hogy hátha hamarabb el tudod adni úgy... Mert látom hirdeted egy ideje. http://bikepics.com/members/pu...
én is azt mondom, egyáltalán nem bóvli de szerintem ez látszik is rajta, igényesen lefujva, és ez szándékosan ilyen! aztán az is lehet hogy majd nyáron többen akarnak motort venni, vagy egy kicsit pang a piac.., majd meglátjuk, sok az érdeklődő, csak hát cserélni akarnának nagyobbra-kisebbre, azt meg nem szeretnék!
Szép szerelőd van.
Következő az lesz: -széthajtottad...
viszont most jött a komplett elektronika olaszországból...nállam 0km-es
amikor eltettem ment,ez a fura
Én szanaszét hirdettem a motort. Minden nagy honlapon, gyárban ahol dolgozom..mindenhol. És jókor voltam jó helyen, 2 nap alatt elvitték, ehhez mák is kell természetesen... Bár hozzáteszem, olyan vette meg, aki hazafelé elhagyta a csavarokat a karbiból, és 18szor hívott, hogy nem megy rendesen a motor... pffff
Mondtam, azokat lehet vissza kéne tenni, mert így nem fasza... nah, szal erről ennyit.
Sok szerencsét snajdig ;)
JA még valami,elekt. hapsi mondott valamit hogy csak egyszer ad szikrát...sőt vagy piros vagy sárga(gyertya jó!)
már megvolt,reggel 10- este 7-ig ezzel szórakoztunk itt már 3-an
elektronika szerelő is volt kint
egyszerűen nemhiszem el,eltettem úgy hogy ketyegett elötte csodásan
Dt 125 LC2 : szikra van,benzint kap,kompresszió mint az állat és nem indul be...kb 1 hónapot pihent,hörög néha 20 percenként puffon egyet..6 gyertyából 6-al ezt csinálta
tolásra nem indul.elektronika 100% hogy jó rajta...
itt megállt a tudomány,valami más tipp?vagy gyufát neki?
Itt : http://racing-bazar.hu/motorke...
lehet hogy ki kell fúrni vagy nem tom, még nem jártam így, meg nem is értek hozzá
http://bikepics.com/members/pu...