lehet igazad van. MOndjuk arra h szín miatt nem veszik meg nem gondoltam. Index búrát meg veszek rá, meg égőt, ha ezen múlik. A festéssel meg nem fogok mit csinálni. Így marad.
Szerintem a színe miatt nem viszik el. Azt hiszi az ember első ránézésre hogy 4 motorból lett összerakva 1. Nem akarlak megsérteni, de 1 színű motor jobban fogy. Ott a példa yahzee-ra. Meg az indexbúra is így olyan mintha szanaszét lett volna törve. Lenne rajta egy fekete vagy piros szín, matricával meg sok lakkal, mindjárt máshogy mutatna.
Nézd meg a kuplungot hogy jól van-e beállítva, lehet hogy nem emel ki rendesen, csúszik egy kicsit ami elég ahhoz hogy gyorsan lefullassza a gépet ha úgy veszed vissza a gázt. ha alapjárata van akkor ilyesmi a probléma szerintem.
DT125R-ről van szó? Annál járó motornál ha felkapcsolod a reflektort akkor a visszajelzőnek világítani kell. Aztán üresben gyújtás ráadásakor (ha jó az akksi) világítani kell az olaj visszajelzőnek. Sebességbe rakáskor meg el kell aludnia ha elég olaj van benne.
És ha menet közben behúzod a kuplungot akkor alapjárati értékre kell esnie a fordulatszámnak, és nem szabadna lefulladnia. Üresben van alapjárat meleg motornál?
Nekem még régebbi mert 1991es, ettől függetlenül önindítós, és minden ugyan az rajta mint pl egy 2001esen.
Hát ilyen nincs megadva, használattól függ. 20 ezret el kell futnia ha ésszel van használva, többet is ha finoman. Ha már érzed hogy gyengül akkor fúrsz egyet rajta.
Kéne egy kis segítség. A DT az első váltós motorom, eddig csak automata kismotorom meg quadom volt (félautomata). Most a DTnél az normális, hogy ha váltok, akkor azonnal lefullad, ha nem húzom neki a gázt? Hiába húzom tövig a kuplungot, váltok és lefullad, ugyanez a helyzet, ha sebességben van már, hiába van behúzva a kuplung, gáz nélkül leáll.
A másik kérdés az az lenne, hogy a műszerfalán a DTnek ugyebár 3 lámpa van. A középső elvileg a reflektor. Na most ez az én 96os DTmnél csak natúr kék és nem bírom rávenni, hogy világítson (mondjuk az akksi teljesen szar, de járó motorral sem). Ennek ezen az évjáraton így kell, hogy legyen? Valamint pl az olajszintjelzőnek nem kellene felvillannia indításkor? Úgy tudom, hogy a mostani modelleken ez így van, de ez még a régi, berúgós változat és nem tudom, hogy az elektronika a szar-e vagy ennek így kell lennie.
Az egyikben fekete volt az olaj a másikban meg fos zöld. A 2t olajakat lecserélve az egyikben pirosas a másikban meg szürkés fekete volt. Most a 2t olaj élénk piros a váltóba meg amiket töltöttem szép vékony barnák.
És ha menet közben behúzod a kuplungot akkor alapjárati értékre kell esnie a fordulatszámnak, és nem szabadna lefulladnia. Üresben van alapjárat meleg motornál?
Nekem még régebbi mert 1991es, ettől függetlenül önindítós, és minden ugyan az rajta mint pl egy 2001esen.
A másik kérdés az az lenne, hogy a műszerfalán a DTnek ugyebár 3 lámpa van. A középső elvileg a reflektor. Na most ez az én 96os DTmnél csak natúr kék és nem bírom rávenni, hogy világítson (mondjuk az akksi teljesen szar, de járó motorral sem). Ennek ezen az évjáraton így kell, hogy legyen? Valamint pl az olajszintjelzőnek nem kellene felvillannia indításkor? Úgy tudom, hogy a mostani modelleken ez így van, de ez még a régi, berúgós változat és nem tudom, hogy az elektronika a szar-e vagy ennek így kell lennie.