Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja, 50esbe van ilyen színű.
pedig ha jól tudom van ilyen színű DT. igaz nem 25-ös
előző tulaj sok időt fektetet bele h ilyen szépen legyenek lefestve az idomok....
lehet igazad van. MOndjuk arra h szín miatt nem veszik meg nem gondoltam. Index búrát meg veszek rá, meg égőt, ha ezen múlik. A festéssel meg nem fogok mit csinálni. Így marad.
Szerintem a színe miatt nem viszik el. Azt hiszi az ember első ránézésre hogy 4 motorból lett összerakva 1. Nem akarlak megsérteni, de 1 színű motor jobban fogy. Ott a példa yahzee-ra. Meg az indexbúra is így olyan mintha szanaszét lett volna törve. Lenne rajta egy fekete vagy piros szín, matricával meg sok lakkal, mindjárt máshogy mutatna.
eladó..:), ha komolyan érdekel megegyezünk.. bőveb info msn - email.! 0 kmes lánc, fogaskerekek, nem kell rá költeni!
Jaja, de sztem mindenki a nyíló részre gondolt. A végén ok.
látom már.. elég hülye sorrendben fogalmaztam. Nem a bovdennek a holtjátékára értettem. sry
1cm a kar végén sok? A bovden karra fogatásánál a megnyíló részen kell 2mm-nek lennie
Bár R-es dt-nél a kosáron található állítócsavar fogja bemondani először az unalmast, lágy fos.
A lényeg, hogy legyen neki, elég minimális is, csak minden helyzetben legyen. Ha elő van feszítve azt a kinyomópálcák nem igazán tolerálják.
Igen, én is annyira gondoltam.
Pár mm elég szerintem.
Nem lesz az egy kicsit sok?
Köszi srácok!
ha sokat kell behúzni a kuplungon, mire elkezd hatni valamit, akkor feszíts a bovdenen! legalább 1-1,5cm holtjátéka azért legyen
User manualban benne van, hogy mit és hogyan kell mérni, mik a határok.
Nézd meg a kuplungot hogy jól van-e beállítva, lehet hogy nem emel ki rendesen, csúszik egy kicsit ami elég ahhoz hogy gyorsan lefullassza a gépet ha úgy veszed vissza a gázt. ha alapjárata van akkor ilyesmi a probléma szerintem.
DT125R-ről van szó? Annál járó motornál ha felkapcsolod a reflektort akkor a visszajelzőnek világítani kell. Aztán üresben gyújtás ráadásakor (ha jó az akksi) világítani kell az olaj visszajelzőnek. Sebességbe rakáskor meg el kell aludnia ha elég olaj van benne.
És ha menet közben behúzod a kuplungot akkor alapjárati értékre kell esnie a fordulatszámnak, és nem szabadna lefulladnia. Üresben van alapjárat meleg motornál?
Nekem még régebbi mert 1991es, ettől függetlenül önindítós, és minden ugyan az rajta mint pl egy 2001esen.
sztem akkor ha érzed, hogy jelentősen gyengül...
Hát ilyen nincs megadva, használattól függ. 20 ezret el kell futnia ha ésszel van használva, többet is ha finoman. Ha már érzed hogy gyengül akkor fúrsz egyet rajta.
Akkor ráfért már a csere
Kéne egy kis segítség. A DT az első váltós motorom, eddig csak automata kismotorom meg quadom volt (félautomata). Most a DTnél az normális, hogy ha váltok, akkor azonnal lefullad, ha nem húzom neki a gázt? Hiába húzom tövig a kuplungot, váltok és lefullad, ugyanez a helyzet, ha sebességben van már, hiába van behúzva a kuplung, gáz nélkül leáll.
A másik kérdés az az lenne, hogy a műszerfalán a DTnek ugyebár 3 lámpa van. A középső elvileg a reflektor. Na most ez az én 96os DTmnél csak natúr kék és nem bírom rávenni, hogy világítson (mondjuk az akksi teljesen szar, de járó motorral sem). Ennek ezen az évjáraton így kell, hogy legyen? Valamint pl az olajszintjelzőnek nem kellene felvillannia indításkor? Úgy tudom, hogy a mostani modelleken ez így van, de ez még a régi, berúgós változat és nem tudom, hogy az elektronika a szar-e vagy ennek így kell lennie.
Szasztok! Hány kilométerenként célszerű dugattyút cserélni egy 125R-ben? Most PROX van benne.
Az egyikben fekete volt az olaj a másikban meg fos zöld. A 2t olajakat lecserélve az egyikben pirosas a másikban meg szürkés fekete volt. Most a 2t olaj élénk piros a váltóba meg amiket töltöttem szép vékony barnák.