Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2t olajat is lecseréltem, és lecserélve az olaj is. Viszont észre vettem hogy a váltó tengely tövében csöppen az olaj. Mint kezdő szervizes ezt én tudom orvosolni?
Köszönöm én is arra gondoltam mert a többi csillag csavar. Ez az egy hat lap fejű.Köszönöm.
Jaaa. Akkor nem szóltam. Én 70 kg se vagyok a 186 centimhez szóval pont elég a DT-t fognom
Sajnos nincs itthon a motorom jogsi miatt, így csak szervízkönyből tudok mutatni képet. Egyébként az olajszint kémlelő ablak alatt található a legalsó kuplung dekni felfogó csavar, azt kell kicsavarni és folyik is ki.
95kg vagyok és viszonylag magas is. Már 2 hónapja használok terepre DR-t (tesómét) és nem vészes nekem a súlya...eddig elment mindenhol.. olyan mint egy tank
igénytelen és erős gép, bontottan bármit meg lehet hozzá szerezni, szóval jó motor...
DR600? Abban már lesz elég erő. Nem tudom milyen testalkat vagy, de szerintem komolyabb terepre nagy a DR nem? Ilyen LC4, EXC, XR nem is jött szóba?
Árában vitték el... kicsit engedtem alkudni..
Hogy ki vitte el, fogalmam sincs....nem is érdekel... a lényeg, hogy lesz helyette 600as suzuki
Okés, olajat megvettem.Hol eresztem le mert nem találok alul semmit?
Mennyibe és ki?
Elvitték a DTmet
A legegyszerűbb 10w30, vagy akörüli 4 ütemű motorolaj teljesen jó bele. Ezt írja elő a gyár is.
hat felett is halál, power ide vagy oda :)
simán
Castrol xtra 4t 10w 40et ír bele de ilyet tudok most venni szerintetek jó ez bele?
Lehet a bowdenek zsírmérgezést szendvedtek, vagy maga a powertengely koromban csiszolja magát éppen.
Van akksiteszter is, de pl motorozás után másnap mérj rá az akksifeszre.
Láttam 5w 40et motorba 4t 4690/l. ?Ez jó lehet bele?
Segitség!

125R Milyen olaj kell bele. Csak shell lehetőségem van itt!És ma szeretném lecserélni!

Motorolaj?full syntetic 5w,10w ?
Hajtómű olaj?
Automata váltó olaj?
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni? Yamaha dt 125X 2004.10-havi motoromhoz keresek első lámpa foncsort de sajnos nem nagy sikerel! Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném!
Sziasztok nekem is van egy Dt 125 LC II nem pörögt ki rendesen, powere gyanakottunk ezért kikötütük a powert és kulcsal úgy állítottam h teljesen nyitva legyen de nem pörög ki csak 8-9 üresben de nagyon nagyon csúnya hangal mint ha nem is 2T lenne.Mi lehet a gond? (Nemrég volt bene dugó cserélve prox meg hajtókar az is prox)
Nekem, 125 LC II, szar akksival is van power.
Szóval...nagyon szar az akksim, 1nap állás után már nem csekkol.
Ha elinditom, viszont hallom hogy mozog a szelep.

Ha már megyek vele, nekem tölt annyit vissza, hogy van powerem.
Amikor nem volt benne akksi, akkor érezhetően 6alatt halál volt.
Igen mikor gyújtásra teszem szépen zziipp-zuupp-ziipp .
Hát kicsit azért hallani a hangján hogy erőlködik de szerintem az a gyenge akksinak is köszönhető vagy nem? Jah és hát nem a legjobb olajat használom az tény és lehet hogy tiszta dzsuva már az egész.
sőt, olaj helyett ragasztót öntök bele
mindent hegessz össze és nem lesznek gondok!


okés megnézem majd. de nem ez a gond az biztos.

szimmeringet természetesen olajoztam (váltókar felőli oldalt kell nyilván inkább, mert a fékkar felőli olajban úszik). és nem láttam sérülést a helyén. amúgy az alapjárati para azért is lehet, mert a kuplung most szétesett, lehet lógott már hozzáért valamihez stb. majd holnap szétkapom aztán meglátódik
eevileg a két kiemelő rúd -kuplungpálca van benne és a kettő közé való a golyó. az enyémben sincs mert valami jófejsrác elhagyhatta belőle, de ha legközelebb szét kell szedni rakok bele. amúgy nekem jó a kuplungom. erre a golyó dologra multkor jöttem rá egy 50es mx blokk bontása közben

amikor az új szimmeringekkel összeraktad, ugye beolajoztad-zsíroztad a főtengely azon részét ahol a szimmering tömít? mert nem szeret picit sem menni szárazon. és a főtengelyen nem volt a szimmeringeknél sérülés?