szétszedéskor nem hagytad el a golyót a kinyomó rudak közül?
az alapjárat ingadozásra az okosok azt szokták mondani ,hogy főtengelyszimmerin elégtelen tömítő képessége is okozhatja. nekemi is ingadozik, meg nagy fordulatú használat után kis ideig föntmarad majd visszaesik normálisra. a bowden nem akad. valakinek ötlet?
az jó az biztos. úgyis szét kell szedni, nincs mese. remélem csak annyi, hogy nem húztam meg eléggé vmi csavart vagy ilyesemi. egyébként fúrás után az alapjárat ingadozhat a súrlódás miatt v. nem jellemző? mert az istenért se tudom belőni 1400-1500körülre, vagy 2000 ha kicsi gázt húzok neki, vagy utána leesik 1100körülre, ahol elég lenne a lámpát felnyomni a fulladáshoz
700-750 tök mindegy, bár illene tényleg a könyvnek az öntvénnyel egyeznie. holnap megnézem mert már elbizonytalanodtam hogy mennyi is van a blokkomra írva. de a lényeg ,hogy nem 1700
egy igen gyatra képet tudtam csinálni. amin tökéletesen megtévesztő módon látszik az 1700 ccm, ami tulajdonképpen 700 ccm, csak ügyesen el lehet nézni, ahogy én is tettem . de akkor mégse 750kell bele, ahogy a könyv is írja...
más: nem emel ki a kuplungom, most raktam össze faszán, nagyon örülök. mi szokott ez lenni? egyik pillanatról a másikra.
A 80lc2-n nincs olajablak, és 750ml olaj kell a váltóba, amely a berúótengely feletti műanyag kupak eltávolítása után önthető bele. Azt az 1700ml/cm3 feliratot lefényképeznéd?
Frissen töltött akksival, csak simán gyújtás ráadásakor, mikor ellenőriz, akkor szép zip-zup-zip hangot ad, vagy erőlködik, akad esetleg? Mert ha nem szépen jár akkor tiszta kox az egész valószínűleg. Bár azt kétlem a motor életkora miatt, meg gondolom nem arol 2t-vel használod.
Hi.
2 éves az akksi. Télen sem volt kinthagyva fütött garázsban volt egész télen, sav is van benne. Azt hiszem legegyszerűbb az lessz hogy veszek egy másik akksit és kipróbálom azzal ha jó lessz akkor az akksi voilt rossz ha nem akkor szerelő.
De ha valakinek van valami ötlete hogy mi lehet az akksin kívül akk írja le pls.
üdv. most érdeklődtek nálam telefonon a gyújtásrészemért annyi, hogy az 125 ös dt de azt mondák, hogy néztek róla képet amit én tettem fel és úgy megegyezik elképzelhető hogy a 125 ösé ugyanolyan legyen mint a 80 asé várom a választ....
- ezt ma már leírtam 1x, de nem válaszolt senki leírom megint remélem most fog valaki fontos lenne ..
Abban nem tudok segíteni, nekem 125 van. Bár az enyémen a kémlelő ablak a fékpedál mögött van. Nem tudom elképzelni mi lehet az a 1700ccm. Víz sincs benne annyi.
Hali.
Azt tudom hogy aksi nélkül nincsen powerem sem .
Nem is mondtam hogy egyáltalán nincsen töltés az akkuba,mert van. Csak azt kérdeztem meg hogy az bekavarhat-e a powernek hogy gyenge az akksi. Amugy müködik a power csak egyszer így másszor úgy és erre keresem a választ hogy ez mért van.
A feltöltött akksit, ha minden nap motorozol, akkor is rá kell tölteni? Vagy nagyon kuka az akksi, vagy nincs töltésed! De akksi nélkül ne csodálkozz, hogy nincs power..
Hát figyelj, 600as motorokba szokott belemenni 2-2,3 liter... szóval azaz 1700ccm, biztosan mást jelent. De egyszerűen kiderítheted mennyi kell bele. Van a blokk oldalán egy kémlelő luk, öntesz bele, elindítod, vársz kicsit megnézed a lyukon hol áll az olajszint... szerintem akkor is csak max 750 megy bele...
80-as dt-be is annyi kell, de akkor mért van a blokkon 1700ccm? :) jól átkúrtak majdnem szétment tőle a váltó, orrán-száján folyt a másfél liter olaj belőle. csodálkoztam is, hogy mért nem ment bele több
Nem. Amilyen akksi most benne van az már kezd nagyon gyenge lenni. Ahogy leírtam hogy mióta feltöltöttem eddig jo volt de most megint kezd elégé lemerülni.
megvan a probléma. A power motorhoz áram kell, ha nincs, nem ellenőrzi magát.. gondolom van egy olyan mechanizmus benne, ami ellenőrzés sikertelenségekor letiltja a dolgot. de ezutóbbiban nem vagyok biztos. Az 100%, hogy a powerhez kell a jó, és áramban dúskáló akku
Hello mcadwee.
Hát az aksimmal az a hajzet hogy gyenge és ez lett volna a következő kérdésem hozzátok hogy ez befojásolhatja-e a dolgot.
Amikor gyujtásra teszem a motort akkor ugye kivillan a az üresjelző és az olaj visszajelző és mikor behúzom az elsőféket vagy benyomom a hátsót akkor eléggé elhalványodnak sőtt el is alszanak. Régebben ezért fel is töltöttem az akksimat mert mikor behúztam a féket akkor a powerem mindig ellenőrizte magát.
De most nem csinája ezt de viszont az akksim megint kezd gyengűlni. Azthiszem lehet hogy veszek egy újj akksit.
amúgy nekem is ilyen a jelenség, bár amikor vettem a gépet akkor nem nagyon volt ilyen. ja és zsír új szimmeringek vannak benne...