Hello.
Köszi mindenkinek a választ a kérdésemre.
Csak azt nem értem hogy az mért van hogy első indításnál hallom is hogy ellenőrzi magát a power de menet közben mégis olyan mint ha nem nyitna mert nagyon gyenge a motor. Második indításnál meg azt érzem hogy fullon nyitva van folyamatossan a powerem mert még a hangja is mássabb. 3-ik indításnál meg hírtelen olyan lessz mint régen. Ezt nem értem hogy mindíg csak 3-ra olyan mint régen.
Szerintem megmutatom egy szerelőnek vagy beviszem yamaha szakszervízbe mert nem akarok hülyeséget csinálni.
Köszi mindenkinek mégegyszer is a válaszokat.
Szia!Bemész a boltba és kérsz egy Golf II-ét vagy 1-es polo-ét vagy trabant 1.1-ét.Mindegyikben ugyanaz van és teljesen jó a dt-be.Nekem is ez van benne, olcsó, kapható és tökéletes vele!
Hello!
Itt egyszerűbb itt a kép ami nekem van, ez tzr 125r-é, de adtam már el dt-hez nem panaszkodtak, én a tiednek a csatlakozóját nem látom sajna, nézd meg ha jó akkor szólj és emailbe ledumáljuk.
Üdv.Márk
Nem kaptam meg az emailt! Leírom hátha rosszul írtad be vagy csak szarakodott a citromail. szdani91@citromail.hu Küld el mégegyszer remélem most már átjön. Itt egy kép a feszültségszabályzómról.
üdv. most érdeklődtek nálam telefonon a gyújtásrészemért annyi, hogy az 125 ös dt de azt mondák, hogy néztek róla képet amit én tettem fel és úgy megegyezik elképzelhető hogy a 125 ösé ugyanolyan legyen mint a 80 asé várom a választ....
180 fokot hogy fordulna? A bovden nincs annyi. http://www.youtube.com/watch?v...
Szétszedéskor mindent fotózz le (ne telefonnal..) és összerakáskor láthatod hogy volt.
Ha kiveszi a power (nem vitaképp) ls rosszul teszi vissza, akkor már nem kell 180fokot fordulnia... na de mindegy. Nem vitázom. Igazából lényegtelen is.
Ez így van nem érhet bele a power alapméretnél elvileg.Esetleg ha valami koksz oda nem keveredik a koszos beszutykolódott powerről.
Nekem fúrásnál előre mondták hogy a powert vegyem ki mert az nekik nem kell a fúráshoz,így én majd magam reszelek kicsit rajta.Mivel a henger átmérő nő de a power ugyan abban a helyzetben maradna így fúrás után tuti bele érde a dugóba így marad a reszelő
És nézd meg, mielőtt kiszed, hogy állt! Mert ha rosszul teszed vissza (R típusnál biztosan) bele érhet a dugóba! Ebben a témában, mielőtt szétkapod, kérdezz egy szakavatott kollégát, aki töviről hegyire elmagyaráz mindent, mert komoly anyagi kárt okozhatsz egy rossz állítással!
Köszi mindenkinek a választ a kérdésemre.
Csak azt nem értem hogy az mért van hogy első indításnál hallom is hogy ellenőrzi magát a power de menet közben mégis olyan mint ha nem nyitna mert nagyon gyenge a motor. Második indításnál meg azt érzem hogy fullon nyitva van folyamatossan a powerem mert még a hangja is mássabb. 3-ik indításnál meg hírtelen olyan lessz mint régen. Ezt nem értem hogy mindíg csak 3-ra olyan mint régen.
Szerintem megmutatom egy szerelőnek vagy beviszem yamaha szakszervízbe mert nem akarok hülyeséget csinálni.
Köszi mindenkinek mégegyszer is a válaszokat.