Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt, ha fullos tesztet írsz, kapsz két maláj csajszit all inclusive 2 hétre... szóval jól gondoljátok meg!
be szokott kokszosodni a szelep és nehezen forog a házban !
de amikor ráadod a gyújtást akkor a vezérlő motor teszteli magát !
elforgatja a szelepet a két végállás között !

érdemes kitakarítani mert ha nem tudja a motor elforgatni a szelepet akkor ledarálja a fogaskerék áttételt !

szedd ki tekarítsd meg ! biztos ami biztos !
mért? xD a castrol-hoz még tesztet is ki kell tölteni a boltban?
Ahhoz csak pénz kell ;)
Elfelejtettem írni, elfogult CASTROL-os vagyok.
Szerintem a legjobb olaj CASTROL POWER 1 RACING. Ez adalék olaj, sajnos elég méreg áron. 1 Liter jobb helyeken is 3000felett van.
Szerintem a REPSOL tökéletes.
Több féle van belőle:
-REPSOL MOTO SCOOTER 2T
-REPSOL MOTO COMPETICION 2T
-REPSOL MOTO SINTETICO 2T

Ezek közül azt érdemes választanod, amelyik szerint használod a mocid. (értelemszerűen a CASTROL-ra is ez érvényes)

Hajtóműolajként én szintén CASTROL ACTEVO XTRA 4T 10W-40 olajat vásároltam, nem vészes az ára (kb 2000ft), viszont minőségi és jó kenés biztosít a kuplungnak. (tudom, hogy kétütemű a motor, de nyugodtan rákérdezhetsz...)
Ebből meg annyit tölts bele, amennyi a blokkra van írva. Asszem mindegyik 125ösnél 750ml a szint... nézd meg a biztonság kedvéért...
Lecserélném az olajat a váltó műben milyet és mennyit?
És a benzinhez milyen olajat ajánlotok?
igen korrekt ár,meg jó ajánlat de csak arra lenne szükségem és arra van keret.köszi azért
ezen a kishídon is átlehet menni:), full gáz...
Ez még csak a kezdet volt. Voltak olyan helyek hogy térdig merültem a vízben.
Lehet, van itthon egy 8Le-s Husq...Fűnyírom szerintem ütné az 50est
Ezen kellett átkelni.Persze hoztunk még hozzá anyagot.
dt vel írtod a bozótot?
A Terep.
Mármint láncvédő spray... nem műanyag
Köszönöm , megtörtént a fújás.
de jó ,hogy a 80-as ban nincs YPVS...
Hello mindenkinek.
Van egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni tőletek.
Naszóval az történt velem hogy egyik nap elmentem motorral valahova. Gyújtást ráadom , szivató be és indítom. Szépen el is indult. Bemelegítettem ( nem csak 2 nagy gáz és utánna ami a csövön kifér ). Elindultam még nem huztam neki mert hideg volt de mikor már a vízhőfokmérő kimozdult akkor elkezdtem neki húzni vagyis csak akartam volna. Egyszerúen a motorba semmi erő nem volt nem pórgótt semmit. Gondoltam a power nem nyit ki ezért megálltam motor leállít , gyújtás vissza , motor indít. Húzom neki de akkor meg olyan hangja volt mint egy crossmotornak mintha sportdob vagy rendszer lett volna a motoron. Akkor ment a motor mint állat csak alacsony fordulatnál nem volt erő de olyan 4500 tól húzott mint állat. Akkor meg szerintem folyamatossan nyitva volt a power vagy nem tom. Na akkor megint motor leállít , gyújtás vissza , motor indít . Na akkor végre olyan volt mint eddíg.
Szerintetek mi lehet a motor baja? Sajnos még nem volt időm szétszedni a motort hogy megnézzem mi lehet a baja. Én arra gondolok hogy a power leragad vagy nem tom. Ha valakinek már volt ilyen gondja a motorjával vagy tudja mi lehet a gond az kérem írja le.
Jah és bocsi hogy ennyit írtam.
ezért jó a jó öreg simson, annak van normális lánvédője:)
Nézd meg ;)
Egyébként sok mosás után kell figyelni a lánc védettségére. Poros terepen meg inkább ne használd, mert beleragad a por és kvázi csiszolóvászon lesz a láncodból.
Szerintem nem kell ezen spórolni, inkább minden mosás után egy kicsi, terepviszonytól függően.
Iszappakolás előtt befújtam lánc spray-vel most kell?
tolna megye - Szekszárd, ha gondolod vegyél fel msnen...
Még csak gondolati síkon foglalkozom vele. Merre van?
nem, a felső tűgörgő mérete 12x15x16
de az mindegy is, mert a hajtókar felső mérete 15 és ahhoz 15-ös tűgörgő kell, a csapszeg így is 12-es.
A hajtókar szett tartalmazzaa következőket:
Hajtókar
Alsó tűgörgő
Felső tűgörgő
Alsó csap
Hézagoló alátétek