Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja igen... behozod svájcból.... de ráköltesz még 120 at mire lerendszámozod
nézz kicsit utánna mennyibe van a regisztrációs adó meg stb....
ádibá azért 300 ezerért egy 50000 km ert futott motért? hát sztem 300 ért olyan dt t hozol be svájcból hogy minden csili vili rajta kb 2000 res évjáratú amit lelehet vizsgáztatni... sztem nagyon azt nézed hogy neked mennyiben van a vas de hát te tod fölösleges rendszám a dt re most hamisitottam az adattábláját azt kivi leszek rendőr igy mit sszól:D amugy eladó az én gépem is mert kocsit veszek szoval lehet érdeklődni kondorosi@msn.com on
Üdv! Az én DTm 50 es vízhűtéses asszem 8500 at fordul
Bye
Háát az attól függ! Melyik évjárat mert a léghűtéses régi azt sztem 8-nál tuti nem forog többet de az újj háát arról nem sok mindent tudok!
Hali! Egy 50-es DT-nek nagyjából mennyi lehet a max fordulatszáma?
Ööö tényleg, Kom.Eszt. megye és a szomszéd megyék környékén, tud valaki jó állapotú blokkot, 80 v 125 DTbe?
50800valamennyi
Szerintetek, egy Yamaha Yz 80-as blokkot belelehet építeni egy Yamaha Dt 125R-be?
A felfogatás ugyanaz. A hajtás is bal oldalt van.

Elvileg a 80-as blokk 30LE? vagyis úgy olvastam neten.
Mert lenne egy működő faca kis blokk, kuplunggal mindennel jó pénzért...

Ha valaki tud ajánlani, hogy a felújított dt blokk vagy a Yz 80-as blokk a jobb az kérlek írjon!

THX!
Ööö bocs hogy belepof, csak most visszaolvasgattam a fórumot. Ádibácsi írtad hogy 50 ezer km-t bírt a prox dugód? Ezt a DTben futotta? Akkor most mennyi van benne?
Nem találom seho xlzx-et, hol lehet névre keresni? Van telefonszámod vagy e-mail címed, ahol el lehetne érni?
Köszi szépen
Igen, gondolom kellett nekik nagyon a lové. Az eladó fia majdnem elsirta magát :-/ amikor ramondtam az igent az üzletre.Nem én alkudtam le, hanem kerdeztem mennyi az alja es ő mondott 450-et. 1 hét múlva ujra itthon leszek, rakok majd fel képeket.
olyían 28 ló körül lesz
és miben valtozna töle a gép? fogyasztás gondolom megnő valamilyen szinten, és hány + loerőt add?
pár oldallal arébb írt. ez a neve fórumon
"xlzx "
a motoline nál sokkal több
kb 30 ba ha xlzx től hozatod....

én is napi szinten mocizok... azért veszek xt t
jah én is gondolkodtam rajta! csak mivel napi szinten motorozok gyorsan dugóznom kéne a 2t crosst, 4t-re meg nincsen pénzem.Mennyibe van rá kb. 1 arrow rendeszer?
mindenképp prox vagy vertex dugót tegyél bele... a magyar dugók amit csináltatni lehet nagy kalap fosok... vagy beleolvad a hengerbe, vagy túl nagy a hőtágulása és megszorul, vagy a gyűrű szar rajta...

megerősíteni? hát kipusogorendszer, nagyobb fuvókák hogy több mannát kapjon, de ez a kipuffból következik... túlméretes dugó, esetleg beszűkített égéstér... de ha ezeket miond megcsinálod kurvasokat fog enni... a karbin is lehet még állítani... inkább vegyél egy 125 ös 2t crosst... az alapból tud mindent
Ádi.szted mien dugot érdemes venni dtbe?és hogy lehet még megerösíteni?
xlzx hozatja be olaszból.... VAGY A MAGYAROrszági forgalmazó a motorline kft
Hol fogsz arrow vagy gianelli rendszert venni? Az engem is érdekelne