ádibá azért 300 ezerért egy 50000 km ert futott motért? hát sztem 300 ért olyan dt t hozol be svájcból hogy minden csili vili rajta kb 2000 res évjáratú amit lelehet vizsgáztatni... sztem nagyon azt nézed hogy neked mennyiben van a vas de hát te tod fölösleges rendszám a dt re most hamisitottam az adattábláját azt kivi leszek rendőr igy mit sszól:D amugy eladó az én gépem is mert kocsit veszek szoval lehet érdeklődni kondorosi@msn.com on
Ööö bocs hogy belepof, csak most visszaolvasgattam a fórumot. Ádibácsi írtad hogy 50 ezer km-t bírt a prox dugód? Ezt a DTben futotta? Akkor most mennyi van benne?
Igen, gondolom kellett nekik nagyon a lové. Az eladó fia majdnem elsirta magát :-/ amikor ramondtam az igent az üzletre.Nem én alkudtam le, hanem kerdeztem mennyi az alja es ő mondott 450-et. 1 hét múlva ujra itthon leszek, rakok majd fel képeket.
jah én is gondolkodtam rajta! csak mivel napi szinten motorozok gyorsan dugóznom kéne a 2t crosst, 4t-re meg nincsen pénzem.Mennyibe van rá kb. 1 arrow rendeszer?
mindenképp prox vagy vertex dugót tegyél bele... a magyar dugók amit csináltatni lehet nagy kalap fosok... vagy beleolvad a hengerbe, vagy túl nagy a hőtágulása és megszorul, vagy a gyűrű szar rajta...
megerősíteni? hát kipusogorendszer, nagyobb fuvókák hogy több mannát kapjon, de ez a kipuffból következik... túlméretes dugó, esetleg beszűkített égéstér... de ha ezeket miond megcsinálod kurvasokat fog enni... a karbin is lehet még állítani... inkább vegyél egy 125 ös 2t crosst... az alapból tud mindent
nézz kicsit utánna mennyibe van a regisztrációs adó meg stb....