az úgy van megtervezve ahogy jó neki , szerintem 1:40- 1:50 között lehet , egyépként be is lehet állítani hogy menyi olajat kapjon , szemre a füstböl is meglehet állapítani hogy jó e a keverési arány , ha nemjó lehet állítgatni a bovdenen , szerintem úgy a jó ha alapjáraton látszik a füst egy kicsit és akkor fordulaton is tuti eleget ad
Hát ha nekem annyi pénzem lenne én is indulnék valami kroszversenyen , csak sajna nincsen normális gép még régen én is sokat ·kroszoztam · szét is küldtem a mocit egy nyár aladt rendesen mondgyuk a dt se birta sokáig 500-600 kilóümétert tettem bele igaz amit bír alapon , szét is ment a hajtókar , de már kész a főtengelyem és holnap lehet is öszepakolni
jaja... össze van kötve a gázkar bowdene meg az olajmennyiséget szabájzó bowden és minnél jobban pörgeted a mocit annál több oilt nyom.
nem kell belekeverni pluszba... csak ha bejáratós... akkor is csak fél deci kell a telitankhoz
Sziasztok!Egy yamaha dt 125-ös mennyi olajat kever a benzinbe?
Milyen arányban keveri?alapjáraton járattam és lehúztam az olajcsövet akkor kb 10-15 másodpercenként nyomott egy csepp olajat.normális?vagy milyen arányban kell fogyni az olajnak.Repsol Fullszintetikus olajat használok?segítsetek?
hát a faszomtudja... sztem kicsit be voltam tépve amikor írtam
mert gyárilag tuti nincs benn prox....
én anno amikor vettem akkor hallottam egy futártól akinek 4db dt je volt egyszerre... hogy az ővé elment első körben 50 000 et....
de belegondolva nem sujkolnám ezt amit mondtam mert akkor már tuti ittam amkor ezt mondtam.... most van a dt ben 850km ha jól emlékszem... a következő gazdája letesztelheti majd mennyit bír
az enyémbe se gyárilag prox volt...
1 hónapja cseréltem a dugót... újra prox van benne... és már sztem nem is fogom sűrűn használni mert eladom.... 35 tanítási napom van az érettségiig utánna megkapom az xt t.
és mivel valszeg jövőre versenyezni fogok motocrossban a cr mellé veszek egy újabb aluvázas gépet.
A 125ccm mindig irreállisan drága...az hogy képen látod az nem uaz mint amikor halod és két szemeddel látod,költségmentesen van az 3kiló.Kintröl behozod lepapirozod több is lesz az(és nembiztos hogy költségmentes)
Azt nem mondanám hogy a yamahák mindig drágábbak.Főleg mióta úgy hozzák be őket külföldről az áruk lement a béka segge alá. egy pár évvel ezelőtt egy 80-as dt-t még haver 240-ért vett és reális ár volt most ugyanazt meg rudná 160 -ba venni és ez szerinem a 125-össel is így van.Meg a rendszám nem sok mindent dob az áron. Van amelyik rendszámos olcsóbb mint apapír nélküli mert jobban kell a papír nélküli van ahol a rendszám csak hátrány de valamennyit mégis csak dob rajta de nem sokat. Sztem nem reális a 300. Olyan dt-k voltak 220-230 -ért a neten hogy megszólaltak és rendszámosak de sajna arra egyből van vevő mire én oda jutottam hogy felhívom már messze volt a tulajtól az olyan ez van.
Csak halkan elmondom semmi vitát nemszeretnék 40eKm elmegy+szerintetek mennyi legyen rendszámosan (blokkilag rendben lévö+kinézetre jó)motor.. persze lehet példázni de kb 300eFt....sokat számit a rendszám+yamahák mindig drágábbak......
ha a tengely nem lóg semerre ha megmozgatod a blokkba akkor még jó , de ha mozog az régen rossz ,mondgyuk elmegy vele éppen kárt nemhiszem hogy csinál, de ha szar minnél hamarabb ki kell cserélni
okkka köszi szépen , szerintem várok vele kicsit mert a másikat is szétküldtem a sok nyelezés nem tett jót neki + 2,5 el nagyobb a dugó mint az alap 80 as dt be
Én úgy tudom hogy csak a dugót gyűrűt kell olyan nagyon járatni az ilyen dolgokat nem naon de azért menj vele egy kicsit én sztem kb 100 km attól nem több de ha neon nem birod sztem hamarabb is húzhatod. De azért menj vele egy ideig had szokja.
Ezzek eggyetértek hogy eggyik szavaddal ütöd a másikat. Mert tényleg 800 km után cserélni a gyári dugót az furi meg nem hiszem hogy egy használt dt-t te 800 km-el vettél.Mert ahogy elnézem nem egy egy mai motor.
jah prox dugo 50 et ment.. mert újonan vetted ádibá a motrot? kb 5 évesen és kicserélted a gyárit 800 km után proxra.. nem fikázni akarlak nehogy félre érts tom h értesz naon gépekhez csak eggyik szavaddal ütöd a másikat
Ja ha jól tudom a reg adó kb 95 ezer pengő meg átírás 40 meg még a többi vizsga forgalomba helyezés minden azért nem kis pénz! DE sztem az a 300 eFt se reális ár egy 50 ezret futott motorért.De azt se tudom hogy az a dugó hogy bírt 50 ezret?
nem kell belekeverni pluszba... csak ha bejáratós... akkor is csak fél deci kell a telitankhoz
Milyen arányban keveri?alapjáraton járattam és lehúztam az olajcsövet akkor kb 10-15 másodpercenként nyomott egy csepp olajat.normális?vagy milyen arányban kell fogyni az olajnak.Repsol Fullszintetikus olajat használok?segítsetek?
mert gyárilag tuti nincs benn prox....
én anno amikor vettem akkor hallottam egy futártól akinek 4db dt je volt egyszerre... hogy az ővé elment első körben 50 000 et....
de belegondolva nem sujkolnám ezt amit mondtam mert akkor már tuti ittam amkor ezt mondtam.... most van a dt ben 850km ha jól emlékszem... a következő gazdája letesztelheti majd mennyit bír
az enyémbe se gyárilag prox volt...
1 hónapja cseréltem a dugót... újra prox van benne... és már sztem nem is fogom sűrűn használni mert eladom.... 35 tanítási napom van az érettségiig utánna megkapom az xt t.
és mivel valszeg jövőre versenyezni fogok motocrossban a cr mellé veszek egy újabb aluvázas gépet.
Mintha a sajátomat látnám csak lilában, én is így állok !
A gyári matrica szettet a ugye a yamahába tudom megrendelni?
köszi
nem akarom hogy valaki leosztjon!
Meg ugy se , na mindegy...........
Egy 80as gép enyhén lógó(kb 1 tized mm)főtengőcsapágykkal meddig bírja még?
pls mondja már meg valaki hogy kb menyit kell járatni km ben bejáratott dugó mellet?
?
Fics én vagyok csongrád megyei, (és buddha, akit én tok a forumrol)
De én szoktam menni, lehet összefutunk én is simoval mék.
Itt tartok,már bepöccent,de még messze a vég!