Hali mindenkinek!! Szeretnék egy fordulatszám-mérőt a DT-re amin ügyebár gyárilag nem található . Szóval azt gondoltam ki, hogy a generátor tájékán megkisérlek rá kötni egy MZ-s mérőt . Szerintetek ez kivitelezhető vagy hagyjam a fenébe? Esetleg tudtok valami jobb megoldást?
Nincs időm most fényképezni, mert hetfőn elte elutazom, de ha haza jöttem csinálok képeket. Addig is küldök egy linket, ez volt a motor hírdetése: http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/128952/1.
Télen és nyáron ugyanazt a gyertyát használod?
Az enyém rendszámos 2002-es. Van benne 6000 km. Ha valakinek kell, alku nélkül 550 000-ért odaadom! Nagyon szeretem megbízható motor de most már kicsinek érzem
Enyémben nem tudom a méreteket ehhez huje vagyok én így vettem ezzekkel a kerekekkel. Szerintem ezzel sokkal jobban néz ki de azt tudom, hogy elöl 120 hátul 150-es a gumi méret. 50 ezerért szerintem nagyon baráti ár!!!! Ezt ne hagyd ki!!!!!!!!!!!!!!! Tegyél fel képet a vasról!!!!!
450.000-ért vettem, 2003-as, 125/50-es. Minden gyári még rajta. 4000Km van benne a szerelő szerint aki megnézte mielőtt elhoztam, lehetséges, hogy valós a km azt mondja... Milyen méretü felniket raktál bele megeírod nekem? Tudnék most venni 2 db úJ XT600-as gyári sm felnit 17x4,5 és 17x3,5-ös méretben 50.000 Ft-ért. Jó ár vagy szerinted kapok olcsóbban is?
Szia
otthelo@t-online.hu az msn cimem. De ott csak ritkán vagyok.otthelo@freemail.hu az email cimem. Inkább ide írj.Megbeszélhetünk egy motorozást. Csá
DE amúgy valaki mondta nem régen hogy neki dt-r van és az tuti huszon pár ló. El kell mondnaom az r az csak a tipus azon belül van 12 lovas meg huszon pár lovas verzió is szóval senki se vegye tutira a dolgokat.
azt kifelejtetted hogy városban volt cvsak használva a moci és nem crossra vagy endurora... ja és az áttétel is más mint gyárilag
június elején eladom a dt t ha vkit addig érdekel
a boncteremben megtaláljátok ról a a leírást meg a fényképeket.
1992 es évjárat
Már leírtam de elmondom mégegyzser hogy hol lakom! Derecske Debrecentől kb 25 km-re a 47-es út mentén.Debrecen és Berettyóujfalu között.Ez Hajdú-Bihar megye.
20 a dugó, 20 a hajtókar felújító szett, 3-4 egy tömítés szett, 4-5 szimeringek, általában nincs nagyobb baja, meg még főtengely csapágyakat érdemes ami szintén pár ezer ft.
Ja csak nekem mindenképpen rendszámos motor kell!! És dt-ben nagyon ritka a rendszámos ami van az meg véletlen sem a mi környékünk ban. Én meg nem megyek el 500 km-et egy motorért!!
A váltó probléma már nyűgös. De tod ha csak dugó gyűrű meg ilyen hibái vannak az is gond mert ha úgy döntessz ha már csinálod akkor rendesen csináld akkor széthúzod és bizony elő jön ott több gond is és bizony hajtókar meg főtengely is ha rosszak akkor ott elég mély zsebnek kell lenni!!
Az viszont ciki ha a blokkjának van baja mert nekem olyan kéne aminek pont az jó mert a suzukikhoz nem a legolcsóbb az alkatrész ez köztudott.Figy egyszer lehet megnézem és meghalgatom a blokkját csapok vele egy karikát és majd elválik.
A blokk a legkevesebb, sokkal fontosabb hogy a váz futómű ép legyen, meg hogy kivülről szép legyen, komplett blokkfelújítás ezeken max 60 ha te csinálod. De valószínübb az 50.
Na cső csiszta2 nem annyira sok mindent tudok irni a motorrol mert már régen nem láttam azt a motort és nem is beszéltem a gyerekkel de sokan azt mondják kivülről király meg minden egy baja van rendesen meg kellene nézni a blokkját annak a motornak de nem tudom hogy eladta már-e a gyerek.
Háát ja érdekelne mert az rendszámos. csak fogalmam sincs mit tudhat egy olyan tsr.Meg hogy az külsőre nagyopn fasza állapotban van de nem tom a a bele milyen lehet. Csak az a baj láttam régebbi hirdetésben és ott 250 ft egy újabban meg már csak 200 szóval nagyon eladó vagy azért mert van másik vagy azért mert szar. Mondj már valamit róla!!
A blokk alján van egy nagy csavar azt kell kicsavarni akkor lejön az olaj, és a fekete sapkán kell betölteni, addig amig el nem éri a blokk oldalán lévő kis pici csavar szintjét(gondolom 600ccm ha ez van ráírva), és egy olaj van benne csak.
Előre is thanks!