Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esetleg valakit érdekel?,
Hát jah.... !
hajtókar van olcsóbban is de ha már veszek jót veszek : PROX 11 ropi 5 a dugó szimeringszett 2000 ft kb. tömítések 2000 ft kb. akkor ha már csin. akkor úgyis komolyba csin. fúratni a hengert kb 5000 ft

úgyhogy hidd el 30 lenne a vége :)
üdv. külön nem dehát nem nagy az ára 10 ezerbe volt benne nekem 3 hónapja amit számlával tudok bizonyítani 90% os állapotban vannak
ajándékba adok hozzá 1 fél doboz lánckenőspray-t ami kb 1000 ft a teli 2000 :D

és így odaadom 7000-be a lánc+fogaskerekek+spray sztm korrekt ár !

ha érdekel !
Micsodaaa?

Mondjuk főtengely hajtokart nem tom. De csapágyak+szimeringek 5-6, dugó 5. Két tűgörgő ilyen sok lenne? És akk eladod az egészet darabokban?
ő meghalt a hajtókar úgy kotyog mint a veszedelem am más baja nincs csak ugye akkor cserélni illik tűgörgőket+dugót meg csapágyakat meg szimeringek és úgyszámoltam hogy 30 ba lenne...

és most kezdtem a jogsit inkább arra költöm a pénzt :D

- így eladom a cuccokat !....
Ez egy jó láncspray:
Chainroad

Olcsó és minőségi.
Mi lett a kis DT-ddel?
Hello!Ha DT-m első fékrendszerébe DOT3-as fékolaj mellé DOT4-es olajat rakok után töltésre annak lenne vmi következménye?
helló
a láncot külön eladod?
DT-s Társaim!

Ti milyen láncspray-t használtok, hány km-ig bírja úton eső nélkül és mennyi az ára?
Sziasztok!
Ha Gianelli rezót teszek a DT-re, akkor fúvókákon kívül nem kell mást cserélni ugye? Meg pontosan melyik fúvókákat kell?
Csak errefelé többnyire tőzeges / fekete föld van... egy motorozást jósolok neki, és úgy fog kinézni mint a hányás...
Kb vhogy így:
SIDI
Ez egy nagyon komoly csizma, és ez még talán nem is fekete földön volt használva...
ha nincs csimmád vedd meg mindenkép, aztán meg nem kell lemosni
felvettelek, érezd magad megtisztelve

na jó, csak vicceltem
És az miért baj? Szerintem jól néz ki, olcsó is. Vedd meg ha tetszik.
Szerintetek megéri megvennem ezt a csizmát?
Egyszer rajtam volt, eszméletlen kényelmes... csak egy nagy baj van vele... FEHÉR

TCX SPACE 43
Itt az msn-en, én se szoktam túl sokat fennlenni :D paszuly1990@hotmail.com
Alsó láncvezető nincs véletlen hozzá mert az érdekelne.
Ha igen milyen áron?
szia, a képen látható blokkot mennyiért adod?
És a belseje milyen állapotban van?
Hellosztok. Sűrgősen keresek egy 125R (91) berúgóshoz feszültségszabályzót! Mert már idegesítő hogy másfél hét alatt kétszer verte ki az égőket, és ez idő alatt, egyszer már az akumat is tölteni kellett. Szóval ha van valakinek légyszi írjon emailt: szdani91@citromail.hu, vagy itt a fórumon jelezzen! Egyébként, van egy csomó alkatrészem dt-hez (R-es típusokhoz), itt egy lista hogy mik vannak, ha valakit valami érdekel írjon mailt, árban megeggyezünk!
- Kormánykiflik (alsó, felső) kormánycsapágyakkal
- Komplett teleszkópok
- gyári fojtott kipufogó (dobvég nélkül)
- 2db Légszűrőház
- fejidom
- hátsó sárvédő
- tank
- ülés
- ülés alatti idomok(jobb, bal)
- Olajtartály
- kiegyenlítő tartály
- hűtő
- kormány
- láncvédő
- láncvezető (sárga)
- hátsó rugóstag
- 2db Duda
- Első lábtartók
- lábfékkar
- hátsó lánckerék
- indexkapcsoló a kormányra
- első-hátsó féktárcsa

Ja és egy motorblokk henger, hengerfej nélkül
Szerintem a váltótengely szimmeringje megegyezik ,mivel tudtommal az öntvények megegyeznek. add meg az msn-címed és felvételezlek , ha fenn vagyok csak esténként ,de nem minden nap
bemelegítés szerintem is fontos, amikor reggel először indítom akkor olyan 2-3 percet mindíg hagyom ketyegni és csak utána indulok el, és még pár utcát lájtosan megyek. szerintem igazán a 4t kényes a melegítésre ,de ezt is illendő.
Persze ha szarul fúrták, szar a beállítás, akkor akármit csinálsz megakadhat, akárhogy kímélheted.
Beállítás persze naná, hogy szinte tutira nem lesz az jó, mint ami fúrás elött volt, csak nagyjából, kérdés, hogy ez mire elég.
Ha beáll az már komoly probléma. Nem beállásnak hívják azt, hanem ragadásnak.
Mondjuk mult héten éppen akasztottam egyet, 2 év óta először, de ha résen vagy és már paranoid módon arra figyelsz hogy mi fog éppen felrobbanni/szétszakadni alattad akkor talán kivédhető egy kis odafigyeléssel, sőt általában közel az akció elött érezhető előzménye van.
Úgy menj, hogy a hőmérséklet ne szökjön az egekbe. A terhelést idővel fokozatosan növeld, kigyorsításokra korlátozódjon, majd utána hagyd visszahűlni, levezetni, ismét kigyorsítás. Idővel egyre növelni az intenzitást. Hosszú üvegeket mindenképp kerülni, általában gázelvételnél ragad a technika, ha már teligázra is akkor vagy hülye a tag vagy valami műszaki gond volt (beállítás és társai).
Nincs motorfék, nincs gázelvétel, visszaváltáskor kuplung be, gázt kitartani, öblögetni és szépen ejteni.
Esetleg még vannak önszabályozó dolgok is, pl pár számmal nagyobb főfuvókát belerakni, amivel még elforog, igaz kicsit erőtlenebb lesz, főleg bemelegedve, de ez hülyebiztosít, dúsabb bl keverék eleve nagyobb hűtést ad a dugónak, meg jobb a kenés is.
Bemelegíteni mindig, mindig, mindig, atomfontos. Fokozatosan. Bemelegítés nem 2 gázfröccsből áll, legyünk türelmesek.