Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Retkes karbitól is elképzelhető, hogy egy keskeny sávban kihagyogat, beszaggat. Szisztematikusan.
Mitől állna be?
Ha nincs derékszögelve a motor?
Vagy kevesebb olajat kap? Később sem kap többet....
Vagy ha nagyon megforgatod?
Először járasd alapjáraton melegítgesd, öblögess kicsiket.
1 óra kb. kisebb kihagyásokkal.
Utána mehetünk kicsit úton 6000 alatt, de nem erőltetve..
100 km és utána húzhatod neki jobban....de ésszel.
300 után sírjon mint a marha....
Az összesre gondoltam...
Igazából a váltótengelynél folyik az olaj kifele...
Tudnál adni egy msn-t vagy e-mailt?
Köszi.Várom még az okosságokat tippeket nem szeretném ha beállna.
bocs rosszul írtam. NE forgatsd úgy 6 ezer fölé. De talán más is ír majd valamit és majd leszűröd belőle az info-t
de melyik? mert van benne egy pár darab.
elsőre teszel a tankba mondjuk 30-40-es keveréket. aztán már nem keverékezel csak amennyit a különolajzás ad neki de elejinte ne nagyon kínozd,és forgatsd úgy 6000 fölé. konkrét km et nem írok mert ahány ember annyi féle bejáratás. szerintem 500 km kíméletes használat elég lehet, főleg ha gyári kipu van fenn.
Sziasztok!

A Yamaha DT 50 MX-nek és a Yamaha DT 80 MX-nek ugyan az a szimeringje?

Üdv
Olvastam régebbi hozzászólásokat a bejáratásról.Most lett kész a DT-ém fúrás új dugót kapott.
Valaki leírná hogy kell bejáratni ezeket vagy mire kell vigyázni?
Olajat a tankba ?.Milyen fordulaton hány kilométert?
heló
van egy dobom 2t-re:ittlink
gyertya, karbivagy a légszürő koszos
ha szerencséd van
Jók a képeid! ajánlom mindenki figyelmébe!
Köszönöm szépen a válaszaitokat!
yamaha dt 80 4000-5000 fordulatnál szagat. milehet a baja
szijóka én is ilyen gondokkal küzködtem de megoldodott
általában a trafonál szokot meg a pipánál, én a trafonál meg ,minden a mi a gyújtást viszi tovább, be szilóplaztoztam föleg a trafonál a sarukat. Amióta jó, vizes árkokba meg minden hol mentem és nem ált meg meg, nem kezdet el szaggatni sajnos ilyen hiba miatt történt a balesetem mert felhuztam magam rajta
trafónál is beázhat a kábel nem csak a pipánál
Mostanában elkezdett beázósdit játszani a kis dt. Megyek a vizes úton ,esőbe és szinte használhatatlanná válik mert 5500-6000 körül elkezd szaggatni a gyujtás mint az állat. Alapjárat tökéletes, és eddig a fordulatig is teljesen jó. a gyertyapipát már átcseréltem olyanra mint ami az autókban van és még így is csinálja... Valami 5let?

Kösszi
Üdv. mindenkinek tegnap feltettem erre az oldalra is az eladó cuccaimat :

http://racing-bazar.hu/motorke...

néha-néha befogom majd linkelni, hátha több érdeklődő lesz :)
Hát ezeket én is szoktam. Csak kérdezte vki, miket kell szezonra felkészítéshez megcsinálni. Ezek beletartoznak szerintem ;)

Yah, és eladó a motorom:
YAMAHA DT 125R

Várok minden érdeklődőt, csere is érdekel!
Azon a tavaszon kezdtem motorozni, kb 3. utam volt és már visszafele jöttünk amikor lefulladt. Akkor még nem értettem hozzá szóval haverom csinálta.
és nem volt nálad 10es villáskulcs, egy csavarhúzó és egy kiszálkásodott bovdenvég? el sem indulok nélkülük
Hát szerintem, bár lehet hülyeség de nekem a karbi pucolás és bovden olajzás az 2-3 havonta megesik ha semmi baja sincs, akkor is, mert egyszer emiatt hagyott el a simson. Azóta se, de akkor egyszer, 20 km-re otthontól
Sziasztok. 50 - es dt-hez szeretnék venni hátsó gumit ha lehet akkor cross mitázatu, a baj csak az hogy 17-es a méret és sehol nem találtam. használt is érdekel ha jó álapotban van. Előre is köszönöm.
eladó jó állapotban lévő motorom.! bővebben msnen vagy emailen, eladó holmiknál megtaláljátok az elérhetőséget, vagy adatlapomon! ha komolyak a szándékaid, meg tudunk egyezni
Feladtam a csomagot utánvétellel !

1690 ft a postaköltség (holnap-holnapután ott is van) üdv.