Meg bowdeneket, mert ha sokat áll, beporosodik. Nem árt kicsit kitakarítani, esetleg leolajozni, hogy könnyedén csússzon a külső csőben. Karbi pucolás is szezonra készítéshez tartozik. Guminyomás beállítása, tankot is illik kimosni hosszú állás után.
Egyébként van egy cikk itt a sportmotoron, most nem keresem meg a linkjét, ami arról szól, hogyan tegyük el és hogyan vegyük elő motorunkat. Meg persze, hogy közben mit kell vele csinálni... (pl telók mozgatása, kerekek átforgatása, heti járatás...stb) 1 oldal keressétek meg! Abból még vásárlás előtt álló emberek is sokat tanulhatnak
Igen megvan, de azt én nem tudom megmondani, hogy jó-e rá annyit tudok hogy megvan:D majd ha jön fel fórumra valaki ír ha tudja... és akkor egyezkedhetünk !
Üdv. ma volt időm csin. képeket az eladó DT cuccokról :) habár a digitális kicsit elírta a dátumot most nézem 2010.05.08.-át ír... na mind1 lényeg, hogy akit érdekel valami a cuccokból ír
Nagy részét sorolom mik vannak : komplett kuplung rész, komplett váltó rész, komplett gyújtás rész, komplett láncszett (első-hátsó fogaskerék+lánc ( 2 hónapos 90%-osak számlával tudom bizonyítani JT márkájú az összes akkori ára kb. 10000 Ft volt + a szetthez ajándékba adok egy lánckenő spay-t ami kb jó félig van teli dobozzal 2000 ft), akkor van még : berúgókar,váltókar, blokköntvények, 2 oldaldekli, főtengely-hajtókarral (igaz annak lőttek mert kotyog) de a főtengely hibátlan, membrán,szívócsonk,karburátor (Mikuni), henger-hengerfej, vázelemek .... hagy ne soroljam :D akit érdekel ír vázelemek majdnem minden megvan adatlapomon képeknél lehet megnézni akit érdekel
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
Én már 5-6 éve hajtok 125-ös gépeket 50-esként soha egy rendőr sem kötött bele igaz a főtéren nem kell vele szálguldozni.A DT-henger talpában lévő dombornyomást le lehet vésni nagyon szépen egy éles vésővel és a helyére én egy gépi gravírozóval készült ccm50-es táblát szoktam ragasztani úgy hogy két kis szegecs fejet is beálcázok mellé mintha gyári szegecselt lenne.Egyébként egy sima utcai rendőr nem fog kötekedni veled csak ha a büfés kocsival vannak az út mellet és beintenek átvizsgálásra akkor van bukta.
Hát lehet, itt a fórumon is volt egy srác aki csinált 49cm 3MB00 feliratú táblát, amit fel ragasztott a hengerre. Hogy érdemes e az kpm-es behíváskor derül ki
Egyébként van egy cikk itt a sportmotoron, most nem keresem meg a linkjét, ami arról szól, hogyan tegyük el és hogyan vegyük elő motorunkat. Meg persze, hogy közben mit kell vele csinálni... (pl telók mozgatása, kerekek átforgatása, heti járatás...stb) 1 oldal keressétek meg! Abból még vásárlás előtt álló emberek is sokat tanulhatnak
itt van a posta velünk szemben....
pontosabban itt :
http://auto-motor.vatera.hu/al...
3500 ft ért adják ott....
+ még 5 kép....
Nagy részét sorolom mik vannak : komplett kuplung rész, komplett váltó rész, komplett gyújtás rész, komplett láncszett (első-hátsó fogaskerék+lánc ( 2 hónapos 90%-osak számlával tudom bizonyítani JT márkájú az összes akkori ára kb. 10000 Ft volt + a szetthez ajándékba adok egy lánckenő spay-t ami kb jó félig van teli dobozzal 2000 ft), akkor van még : berúgókar,váltókar, blokköntvények, 2 oldaldekli, főtengely-hajtókarral (igaz annak lőttek mert kotyog) de a főtengely hibátlan, membrán,szívócsonk,karburátor (Mikuni), henger-hengerfej, vázelemek .... hagy ne soroljam :D akit érdekel ír vázelemek majdnem minden megvan adatlapomon képeknél lehet megnézni akit érdekel
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu