Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát figy, szerintem senki sem makulátlan. Zoli vállalja biztosan így is azt, hogy a stílus maga az ember.
De gondolj bele, hogy a dilettáns faszkalapozó stílus az milyen emberre vall? Illetve, hogy számodra alantas, Zoli féle stílushoz képest a dillettáns faszkalapozó stílusod mégis hol fogla helyet a mércéden :)
Ezen azért elgondolkozhatnál :)
Nem, a faszkalapok nem okoskodni járnak ide, hanem olyan dilettánsokat, mint te akik spílernek képzelik magukat, azt állítják magukról, hogy ők aztán igen, szedtek szét r-rs dt-t, közben meg a büdös lófaszt, mert ha szedtél volna szét, akkor az első szembeötlő felirat a minarelli lett volna.
És úgy hogy halvány lila fingod nincs róla, mert bebizonyítottad hogy nincs.. még neked áll feljebb.
Ez röhelyes :)
Én honnan tudhatnám, te szedtél már szét DT-t :)
Senki nem volt bunkó, olvass vissza kérlek.
Karikának beírtam, hogy Minarelli blokkos.
Ő válaszolt bunkón, hogy az öregannyán akkor áramszedő van és villamos. Tények alapján márpedig villamos és ezen van felháborodva :)
Jó, hát tény, hogy nem az én öreganyám villamos
Úgy hogy magas fordulaton csökkenti a kipuszöget, alacsony fordulaton meg növeli.
emzoli22357[29749] ma 17:10HAgyd, nem érdemes ilyesmivel előhozakodni , itt ez a szint nem játszik.

emzoli22357[29767] ma 18:40A stílus, maga az ember.


Te beszélsz stílusról?
Nektek is van...
Felírtad hogy tényleg van olyan hogy fordítva van bekötve a power és bocs tényleg rosszul tudtam?
Nem.
Emlékszem rá mit írtál!
Gondolom te is.
És te beszélsz stílusról?

Igen én vagyok a hülye....megint bedőltem nektek és leálltam veletek vitázni, ahelyett hogy megkeresném mi az Area baja.
De inkább megyek javítani...
A stílus, maga az ember.
jah
Most mit csináljak?
Vagdossam fel az ereimet?
2 Faszkalap miatt, akik ide járnak okoskodni?
Tessék feltettem a kérdést. Úgy gondolom nem adatokkal kell érvelni, hanem rutinból próbálj(atok) meg válaszolni, mi is lehet az Area baja....
Hallgatom az ötleteket.....
Majd elmorzsolok néhány könyncseppet, hogy nem nyertem el a tetszésedet.
Jah amúgy eladó lett a DT-m.
Vagy cserélném gumicsónakra, motorcsónakra, és így ahogy kinézek az ablakon talán szélvitorlás is szóba jöhet...........
Válasz helyett, szokásosan terelsz.

Én, és dzsi sem fitogtattunk semmit sem.
Mindössze egy haver vett egy ilyen bokorugrót, és benéztünk mi is, hoyg mi van itt.
Alacsony színvonalat, és téveszmék tömkelegét találtuk.
Amikor megpróbáltunk segíteni, leugatás lett, mert ne okoskodjunk, meg takarodjunk.
Mert tudás az nincs, de kivagyiság az van bőven.

Ez egy újabb példa volt, Dzsi megmondta a frankót, ti meg ahelyett hogy utánanéznétek, esetleg véletlenül nincs e annak a fasznak igaza, megint elhajtjátok.

Gondosan ügyeltek rá, nehogy tanuljatok valamit.

(mellesleg én már volt amit innen tudtam meg, és nem szégynekezem miatta= fordítva bekötött power)
Le.......om ,hogyan értetted, de elég bunkón "hangzott". Szépen bemutatja személyed...
És 96 előtt milyen volt benne, japán?
Nem fogok vitába szállni veletek.
Ezt ha visszaolvasol megint nem én kezdtem.
Erre írtam amit írtam.
Ezentúl közömbösek lesztek számomra.
Ti akartátok.....
Jah és ha akarjátok fitogtatni szakmai tudásotokat, akkor erre válaszoljatok:

-Sziasztok.
Időközben elkelt a motorom, (Aprilia Area 51) viszont az ember azóta is zaklat.
A következő jelenséget produkálja, ami eladás után jelentkezett nála.
Nem lehet 20km-ert megtenni folyamatosan, úgy hogy 1X vagy 2X le ne
fulladjon....
A hiba oka valószínűleg üzemanyagelfogyás.
Azóta 1X tisztítottam a karburátorát, motoroztam vele, nálam a jelenséget
nem produkálta.
Viszont nála igen!
Raktunk be előszűrőt is.
Amit érdemes tudni,: vákuumos benzinpumpa van rajta, mely a forgattyúsházról
kapja a vezérlést, karbon-membránlapok, új gyertya, teljesen felújított motor, Új 17.5 Mf karbi, 100-as főfuvival.

Ötlet?
Úgy értettem, itt az alapok hiányoznak, kár magyarázni olyasmit, aminek a megértéséhez ezek ismerete szükséges lenne.
akkor mi lenne ha ezen a szinten ti sem játszanátok?



tök jó amikor valaki mindenhez ért és nem lehet nála jobbat mondani, az Én köreimben az ilyen embereken mindíg jókat mosolygunk

Üdv Mindenkinek!

A közeljövőben, a gs eladása után, dt 125-ös vásárlását tervezem endurozás céljából. Ez lesz az első 2ütemű motorom és első terepmotorom egyben, szóval némi felvilágosítást szeretnék kérni, hogy vásárláskor miket érdemes átnézni, mire kell figyelni, stb.

Kicsit visszaolvasva láttam hogy a különböző modellek különböző erejűek, erről is érdeklődnék hogy melyiket mi alapján lehet megismerni, esetleg motorszám/alvázszám egy részlete alapján, stb.

Bálint
Ha keresztbe mennek a bovdeneid a szervótól a powerhez akkor fordítva van bekötve neked is tehát ha leveszed a powert takaró kis deknit akkor ránézel és gázhúzásra óramutatónak ellenkező irányba kell mozdulnia.Ha nem arra mozdúl akkor meg kell fordítanod a bekötést tehát a bovdeneket meg kell cserélned hogy párhuzamosan fussanak egymással.
Ez egy szép válasz, szakmai érvelés helyett:)
Hogy lehet vissza fele kötve a power?