Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés, Te tudod. Bár én sokkal stabilabbnak, kiszámíthatóbbnak érzem a gép mozgását a motorfék használatával mint nélküle, akár terep-sár, vagy aszfalton. Sok sikert!
Nem lehet átkötni. Így van kitalálva, hogy direktbe megy tekercsről. Pontosabban mindent lehet, csak nincs értelme. Nekem egyébként egész szép fénye van már 2-3 ezres fordulatnál is (simsonhoz képest)
nem-nem aszfalton énis motorfékezek de földesen ezzel a túraendúró már inkább utcai gumival nem akarok motorfékezni, meg amugy átszeretném kötni mert nekem ugyjobban tetszik hogyha nem jár a motor és mégis tudok világítani
tudnád én mennyit motorfékezek..... semmi baja nem lesz tőle /feltéve ha megy a különolajzás, mert ha keverékezel tényleg nem előnyös a !hosszas! motorfékezés/ álltalában amikor piroshoz érek úgy állok meg hogy pakolgatom visszafele és úgy lasuulok + kis fék. a legegyszerűbb ha egy két dologt ledesítesz mivel az töredékét fogyasztja az izzószálas fényforrásoknak.
Láttam bubesz hogy neked AMBIKA dugattyú van a dt-be.
Még mindig jó bevált?Mióta jársz vele?
akor világítás tekercs
én még nemtaláltam meg a generátorom a dt-be
amúgy tényleg annyit tudsz,hogy húzod neki kanyarba is

na jó,vagy sikerül feldobni a topikot vagy nem
(majd jön okos aki elmondja )
nem nevet karika sem meg mumi te sem :D együtt éreztek az a bajom hogy amikor földesen megyek és kéne kanyarodni akkor nem akarok motorfékkel menni úgyhogy motorfékkel forogjon 4-5ezret hanem szépen kuplunggal és alapjáraton, na ha alapjáraton megyek akkor ugye elhalványul a világítás, és még hogy jó legyen a féklámpa is levesz a feszültségből és még attól is halványabban ég az első lámpa. Na és akkor a kérdésem az hogy tudja-e valaki hogyan lehet átkötni a világítást a generátorról az akksira?
Hát akkor húzzad neki vazze.......ne a féken álljál!
Yahzee.
Nem jó a lábtartód, mert az "R"-nek kisebb a két furat közti távolsága.

Szóval továbbra is keresek Dt 125 LCII-re hátsólábtartót, tartóval együtt.
Ok, részemről YAHZEE PEACE!
Bocsi, hogy így kikeltem magamból... Csak azon akadtam ki, hogy azt írtad, egy lapon említem a DR-t a DT-vel. Ennyire nem vagyok madár... Illetve még azon, hogy lehülyézett (kicsit sarkosítottam) egy illető, mert 52 lovat írok a DR-re. Igazából marhára nem érdekel, hány lóerő. A lényeg, hogy 3ikban fel tudom venni egykerékre, 2esben gázra hanyatt tudom magam vágni vele. (és ez nem lóerő kérdése...) Csak mondom, arra írtam egy erős példát, hogy vki 33LE-re írta az állítólag 97es DT-t. Uh részemről MUMI PEACE
OK?
jovan, hol volt itt vita?
Gyerekek nem erről volt itt szó... Nem a lóerők vitája volt, hanem az, hogy egy sorstársunk 33 LE-nek írta le a DTjét. És ezen nevettünk egy jót. Viszont nem kívánok senkivel sem vitába keveredni, hogy a 600as Dr ennyi meg ennyi lóerő. Marhára leszarom... A lényeg, hogy nem egy lapon lett említve MUMI a DT és a DR... olvasd el a hozzászólásomat, ahonnan ez a vita elindult. Be is másolom macskakörmök közé, hogy mindenkinek világos legyen.

"Yamaha DT 125 soha nem látott egyszerre 30 lovat. A 18-21 az úgy reális. Az emleget 30 lóerőt, aki még soha nem ült 30 vagy annál több lóerős motoron.
Ennyi erőből a suzuki dr 600 65-70Le (megjegyzem, csak 52)"

Itt egyébként tévedtem az 52LE-vel, belátom.

A fent említett hozzászólást pedig egy adatlapra válaszként írtam.
Részemről vita lezárva, nem szeretnék többet hozzászólni, mert értelmetlenség. Aki nem olvassa el a topicot rendesen, az nem szóljon hozzá, amíg nem tudja, mit miért írtak oda.
köszönöm a megtisztelő figyelmet!
valami jobbfajta kötéllel!

Teljesen értelmetlen szerintem még egy olyan hozzászolásban ami a le-ről szól egy dr600 at meg egy 125 ös dt-t együtt említeni. Nagyon más pl. egy ilyen nagy 4t meg egy le-ben vele megegyező 2t. a 4t nyomatékhegy ,erőből teszi a dolgát, mellette a 2t nek meg az égen kell tartani a fordulatát ,hogy menjen.

egy kis érdekesség: van egy modell autóm, ami a 4,6ccm jével olyan 3-3,5 le-t produkál. Igen! Az egyik yamaha Jog-om azthiszem 4 le volt, rajta ültem én ,meg még a nagydarab haveromat vontattam miközben ült az mz-jén és emelkedőn felfele 30-40 et mentünk. Na akkor mi is az a lóerőőőő?

a mi autonk 116 le 2800cc sor6 td /nem egy mai darab/ de alapjáraton elhúz egy transitot aminek állnak az első kerekei
vajon egy 140le -s fiat punto mit tenne azonos helyzetben a 24 le töblettel? Na akkor mi is az a lóerőőő?
Ricinus olaj egy nagyon jó kenőképességű valami, én használom ,de nem dt-be. /30.000 fordulaton nagy melegen is gyönyörűen ken egy belső égésű motort/ De! Egyik ismerősöm akik ilyen robogóversenyre építenek ilyen széthegyezett robogókat ő kipróbálta és azt mondta ,ne akarjam olyan motorkerékpárba rakni ami nem brutál pörgős mert túlzott kormolódást okoz ilyen átlagos fordulató dologokba. Márpedig a dt nem szereti szétforogni magátm, ezért szerintem, ne használd, én sem teszem pedig elég occsón jutok hozzá...
hogyan tudom a világítást rákötni az akksira? tiszta irritáló este amikor fékezek akkor egy kicsit elhalványul az eleje, amikor meg alacsony a fordulat akkor meg természetesen semmit se lehet látni
hát sztem 2004-töl van az ameiknek olyasmi a hátsó lámpálya mint a 80-asoknak http://www.bikez.com/pictures/... és ebböl van sm a másik meg a mi 88tol van a dt 125R az ha jól tudom 88-04 ugyanaz
Lehet bocsi nemtudom mert nekem nem az van csak ugyan olyan kéne akkor 2004 köszi ,hogy szóltál
Szerintem a stíl olaj nem jó, már csak azért is mert láttam ast hiszem a discovery-n hogy a láncfűrészekbe kevertek be husqvarna sthil és nem tudom még milyen olajat és először a stíl olajjal haltak meg a gépek. És Dt-be meg azért nem jó mert ezek az olajak léghűtéses (kényszerhűtéses ?) motorokhoz vannak kifejlesztve nem pedig olyanokhoz amit a menetszél hűt. A másik olajat meg nem ismerem.

Motul 710 nekem most ez megy bele mert olcsón tudtam venni
neminkább 2004? nekem 2000-es van de akkor még nem volt sm
DT 22,Dr 600:45, DRZ S 39,E 49,SM 39...mindenki magyarázza a másiknak a szint úgy hülyeségeket...(gyári adatokat írtam)!
Tanúsítom az enyém is 90-es
1988tól van DTR, azelőtt DT LC volt.
A DTR-en elől hátul tárcsa van.