okés, Te tudod. Bár én sokkal stabilabbnak, kiszámíthatóbbnak érzem a gép mozgását a motorfék használatával mint nélküle, akár terep-sár, vagy aszfalton. Sok sikert!
Nem lehet átkötni. Így van kitalálva, hogy direktbe megy tekercsről. Pontosabban mindent lehet, csak nincs értelme. Nekem egyébként egész szép fénye van már 2-3 ezres fordulatnál is (simsonhoz képest)
nem-nem aszfalton énis motorfékezek de földesen ezzel a túraendúró már inkább utcai gumival nem akarok motorfékezni, meg amugy átszeretném kötni mert nekem ugyjobban tetszik hogyha nem jár a motor és mégis tudok világítani
tudnád én mennyit motorfékezek..... semmi baja nem lesz tőle /feltéve ha megy a különolajzás, mert ha keverékezel tényleg nem előnyös a !hosszas! motorfékezés/ álltalában amikor piroshoz érek úgy állok meg hogy pakolgatom visszafele és úgy lasuulok + kis fék. a legegyszerűbb ha egy két dologt ledesítesz mivel az töredékét fogyasztja az izzószálas fényforrásoknak.
nem nevet karika sem meg mumi te sem :D együtt éreztek az a bajom hogy amikor földesen megyek és kéne kanyarodni akkor nem akarok motorfékkel menni úgyhogy motorfékkel forogjon 4-5ezret hanem szépen kuplunggal és alapjáraton, na ha alapjáraton megyek akkor ugye elhalványul a világítás, és még hogy jó legyen a féklámpa is levesz a feszültségből és még attól is halványabban ég az első lámpa. Na és akkor a kérdésem az hogy tudja-e valaki hogyan lehet átkötni a világítást a generátorról az akksira?
Bocsi, hogy így kikeltem magamból... Csak azon akadtam ki, hogy azt írtad, egy lapon említem a DR-t a DT-vel. Ennyire nem vagyok madár... Illetve még azon, hogy lehülyézett (kicsit sarkosítottam) egy illető, mert 52 lovat írok a DR-re. Igazából marhára nem érdekel, hány lóerő. A lényeg, hogy 3ikban fel tudom venni egykerékre, 2esben gázra hanyatt tudom magam vágni vele. (és ez nem lóerő kérdése...) Csak mondom, arra írtam egy erős példát, hogy vki 33LE-re írta az állítólag 97es DT-t. Uh részemről MUMI PEACE
OK?
Gyerekek nem erről volt itt szó... Nem a lóerők vitája volt, hanem az, hogy egy sorstársunk 33 LE-nek írta le a DTjét. És ezen nevettünk egy jót. Viszont nem kívánok senkivel sem vitába keveredni, hogy a 600as Dr ennyi meg ennyi lóerő. Marhára leszarom... A lényeg, hogy nem egy lapon lett említve MUMI a DT és a DR... olvasd el a hozzászólásomat, ahonnan ez a vita elindult. Be is másolom macskakörmök közé, hogy mindenkinek világos legyen.
"Yamaha DT 125 soha nem látott egyszerre 30 lovat. A 18-21 az úgy reális. Az emleget 30 lóerőt, aki még soha nem ült 30 vagy annál több lóerős motoron.
Ennyi erőből a suzuki dr 600 65-70Le (megjegyzem, csak 52)"
Itt egyébként tévedtem az 52LE-vel, belátom.
A fent említett hozzászólást pedig egy adatlapra válaszként írtam.
Részemről vita lezárva, nem szeretnék többet hozzászólni, mert értelmetlenség. Aki nem olvassa el a topicot rendesen, az nem szóljon hozzá, amíg nem tudja, mit miért írtak oda.
köszönöm a megtisztelő figyelmet!
Teljesen értelmetlen szerintem még egy olyan hozzászolásban ami a le-ről szól egy dr600 at meg egy 125 ös dt-t együtt említeni. Nagyon más pl. egy ilyen nagy 4t meg egy le-ben vele megegyező 2t. a 4t nyomatékhegy ,erőből teszi a dolgát, mellette a 2t nek meg az égen kell tartani a fordulatát ,hogy menjen.
egy kis érdekesség: van egy modell autóm, ami a 4,6ccm jével olyan 3-3,5 le-t produkál. Igen! Az egyik yamaha Jog-om azthiszem 4 le volt, rajta ültem én ,meg még a nagydarab haveromat vontattam miközben ült az mz-jén és emelkedőn felfele 30-40 et mentünk. Na akkor mi is az a lóerőőőő?
a mi autonk 116 le 2800cc sor6 td /nem egy mai darab/ de alapjáraton elhúz egy transitot aminek állnak az első kerekei
vajon egy 140le -s fiat punto mit tenne azonos helyzetben a 24 le töblettel? Na akkor mi is az a lóerőőő?
Ricinus olaj egy nagyon jó kenőképességű valami, én használom ,de nem dt-be. /30.000 fordulaton nagy melegen is gyönyörűen ken egy belső égésű motort/ De! Egyik ismerősöm akik ilyen robogóversenyre építenek ilyen széthegyezett robogókat ő kipróbálta és azt mondta ,ne akarjam olyan motorkerékpárba rakni ami nem brutál pörgős mert túlzott kormolódást okoz ilyen átlagos fordulató dologokba. Márpedig a dt nem szereti szétforogni magátm, ezért szerintem, ne használd, én sem teszem pedig elég occsón jutok hozzá...
hogyan tudom a világítást rákötni az akksira? tiszta irritáló este amikor fékezek akkor egy kicsit elhalványul az eleje, amikor meg alacsony a fordulat akkor meg természetesen semmit se lehet látni
hát sztem 2004-töl van az ameiknek olyasmi a hátsó lámpálya mint a 80-asoknak http://www.bikez.com/pictures/... és ebböl van sm a másik meg a mi 88tol van a dt 125R az ha jól tudom 88-04 ugyanaz
Szerintem a stíl olaj nem jó, már csak azért is mert láttam ast hiszem a discovery-n hogy a láncfűrészekbe kevertek be husqvarna sthil és nem tudom még milyen olajat és először a stíl olajjal haltak meg a gépek. És Dt-be meg azért nem jó mert ezek az olajak léghűtéses (kényszerhűtéses ?) motorokhoz vannak kifejlesztve nem pedig olyanokhoz amit a menetszél hűt. A másik olajat meg nem ismerem.
Motul 710 nekem most ez megy bele mert olcsón tudtam venni
Még mindig jó bevált?Mióta jársz vele?
amúgy tényleg annyit tudsz,hogy húzod neki kanyarba is
na jó,vagy sikerül feldobni a topikot vagy nem
(majd jön okos aki elmondja )
Nem jó a lábtartód, mert az "R"-nek kisebb a két furat közti távolsága.
Szóval továbbra is keresek Dt 125 LCII-re hátsólábtartót, tartóval együtt.
OK?
"Yamaha DT 125 soha nem látott egyszerre 30 lovat. A 18-21 az úgy reális. Az emleget 30 lóerőt, aki még soha nem ült 30 vagy annál több lóerős motoron.
Ennyi erőből a suzuki dr 600 65-70Le (megjegyzem, csak 52)"
Itt egyébként tévedtem az 52LE-vel, belátom.
A fent említett hozzászólást pedig egy adatlapra válaszként írtam.
Részemről vita lezárva, nem szeretnék többet hozzászólni, mert értelmetlenség. Aki nem olvassa el a topicot rendesen, az nem szóljon hozzá, amíg nem tudja, mit miért írtak oda.
köszönöm a megtisztelő figyelmet!
egy kis érdekesség: van egy modell autóm, ami a 4,6ccm jével olyan 3-3,5 le-t produkál. Igen! Az egyik yamaha Jog-om azthiszem 4 le volt, rajta ültem én ,meg még a nagydarab haveromat vontattam miközben ült az mz-jén és emelkedőn felfele 30-40 et mentünk. Na akkor mi is az a lóerőőőő?
a mi autonk 116 le 2800cc sor6 td /nem egy mai darab/ de alapjáraton elhúz egy transitot aminek állnak az első kerekei
vajon egy 140le -s fiat punto mit tenne azonos helyzetben a 24 le töblettel? Na akkor mi is az a lóerőőő?
Motul 710 nekem most ez megy bele mert olcsón tudtam venni
A DTR-en elől hátul tárcsa van.