Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom téged a kötekedés éltet.
Tőlem fel is fordulhatsz.
Nem tudom egy szimpla beírást mit kell ennyire túlspirázni....
úgy morogtok itt azon a pár lóerőn mint a kutyáin a tegnapi virsli maradékán.....
dt az dt egy faca kis gép lehet vele állatkodni a golyóig érő sárban, el lehet menni erre-arra vele és kész
az hogy 17 ló vagy 25 az nem számít semmit, akinek nem elég vegyen nagyobb gépet......
ilyen tuning kipufogó meg egyéb okosságok kb avval egyenértékűek hogy simán lehülyézi az ember a japán mérnököket
HAgyd, nem érdemes ilyesmivel előhozakodni , itt ez a szint nem játszik.
Ennyi erővel a forma1-es autó is szar és biztos képtelen lenne elhúzni, mert "csak" 300Nm nyomatéka van (főtengelyen) :)
De egyébként nagyon egyszerűen álltalános iskolás matematikával simán kiszámolható, hogy mekkora vonóerő lesz keréken az egyes kocsiknál.
Akarod fogadhatunk és kiszámolhatjuk. Van a 150 lovasnak kb 250Nm nyomatéka, élből másfélszer akkora áttétellel dolgozik, mivel legalább másfélszer annyit forog.
de báttya...! szerinted az a 130/80 az a kisdétébe való?....
"Mindenesetre az erősebb kisepp puntocsentot ha a csúcsteljesítmény közelében tartod, akkor simán jobban húzná az álló kerekes tranzitot, mint a te kocsid :)"

na azért azt meglesném....

Igen az enyémben is fordítva volt bekötve a pover.
Én is visszacseréltem.
Magasabb a kipunyílása és japán módszerrel számított kompresszióviszont adnak meg, nem geometriait.
Gyári adatok ja! Am a dt 125 re vagy 125 e gyárilag önindítós...0,2barral csökkentett kompresszióviszonnyal rendelkeznek(én is csak olvastam,h ezért miért,de valóbban ezek a modellek 27lovasok),bár állítólag spanyolba forgalmazták csak őket! Többi európai országban a teljesen nyitott 22...fojtott 13...na végülis mind1:)
"És ha a nagyanyámon lett volna áramszedő, ő lett volna a villamos.........
Amúgy már szedtem szét, és sehol nem láttam benne.
De a kedvedért majd pontosabban figyelek..
Befejeztem van jobb dolgom is..."



Karika, csak neked:

Der wassergekühlte Minarelli Einzylindermotor der DT 125 leistet je nach Art der Drossel:

Typ 4BL (Baujahr 96-99),

9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
9 kW / 12 PS, Höchstgeschwindigkeit 94 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 112 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE03 (Baujahr 99-03),

10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
10,4 kW / 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 103 km/h.
17 kW / 23 PS, Höchstgeschwindigkeit 125 km/h.
Typ DE06 (Baujahr 03-06),

10 kW / ca. 14 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 80 km/h.
11 kW / 15 PS, Höchstgeschwindigkeit 108 km/h.

Ezek mind minarelli hengerek, ahogy a blokkban is.
90es évekre kb már csak az olaszok csináltak 2t-t.
Akkor tényleg úgy látszik, hogy jobban kell figyelned, vagy az utángyári alkatrészeken már nincs benne.
bármennyire is fáj a dt125r az olasz szívvel bír :)
Jah, nem minden a csúcsteljesítmény ez így van.
De bekellene ülnöd egy mai dízelbe, monduk egy 1.6-ba, ami a turbosáv alatt olyan , mint egy gyenge 1.2-es, felette meg olyan, mint egy 1.2-es amit 4500-ig forgathatsz. Ahol meg tölt, meg olyan mint egy szívóbenyás 1.6-os :)
Mindenesetre az erősebb kisepp puntocsentot ha a csúcsteljesítmény közelében tartod, akkor simán jobban húzná az álló kerekes tranzitot, mint a te kocsid :)
A marketingesek szétmosták az emberek agyát és ha motoroknál maradunk, akkor pl azt hiszik hogy egy mt01-es nagy nyomatékkal bír (főtengelyen igaz is). Mégis letolja simán egy fészer haccáz. De mivel jóformán kétszer annyit fordul egy fészer, ezért kétszeres áttételt kaphat, mint az mt01. Így meg már keréken fordul a kocka és a fészer bír nagyobb nyomatékkal, vonóerővel.
Természetesen a nyomatéksáv szélességei s döntő, 1-1 pontból nem lehet megítélni a menetteljesítményt.
És ha a nagyanyámon lett volna áramszedő, ő lett volna a villamos.........
Amúgy már szedtem szét, és sehol nem láttam benne.
De a kedvedért majd pontosabban figyelek..
Befejeztem van jobb dolgom is...
Ha leveszed a yamaha feliratú oldaldekni akkor sok helyen olvashatod, hogy motori minarelli. :)
Yamahához annak nincs sok köze :)
Csupán annyi, hogy ha végre áttételeznéd, akkor akkora teljesítménnyel mennie kellene annyit.
Ha meg lelenne áttételezve, mint a cr vagy vagyük a dt-t, akkor úgy lekellene forgatni az uccsó fokozatot is, mint a szart. Mégsem teszi, mert nincs benne annyi power.
Amúgy csak a DT-50-et szerelték mina blokkal. Az újabbakat.
A DTR Yamaha fejlesztés.
Ezek a gyári fojtott adatok.
Ugye?
A gyár nem ad meg olyan parát amit a tuningolt adat van....
A régi Honda CR-80 27 LE........
Féltem is rajta 150-nél...........

Mi köze van a sebességnek a lóerőhöz?
Ezt komolyan gondoltad?
Ilyenkor egy világ omlik össze bennem....
Van egy 530LE-s BMW a családban...annak mennyit kell mennie végre?
Pfffffffffffffffffffffffffff
Mondjuk a gyári adatok tény és való, hogy elég optimisták szoktak lenni :)
Azért az elég optimista adat, ha gyári adat. Azzal azért illene valós 150 körül tudnia a masinának, nem csak óra szerinti 130-at, ami még annyi sincs :) Mármint gondolok itt a minarelli blokkos dt125r-re.
hellosztok.Lenne egy kérdésem,125 dtbe van-e termosztát?És még az egyik fórumon olyat olvastam, hogy fordítva volt a powerje és 70nél nem ment többet meg fordította, mintha kicserélték volna a blokkot.lehetséges ez?választ előre is köszi.
Volna egy kérdésem.
Bukósisakot milyen festékkel kell festeni?