Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem húztad rá nagyon a kuplungkosarat?Nekem az produkált olyat, hogy nem volt kuplungom.
sziasztok. gondom lenne a sebváltóval 80-as DT-n. a para az, hogy amikor berakom sebességbe, lefullad a gép. tehát valószínűleg nem emel ki rendesen. állítottam a kormányon a kuplungkaron, de a két szélső helyzet (alul vagy felül kezd fogni a kuplung) is ugyanez a helyzet. most volt szétszedve a motor, fúrás miatt, és bassza meg szedhetem szét megint. a lamelláknál a köztes fémlapokon van ilyen kis "kidudorodás" az jelöl valami pozíciót? hogyan lehet belőni, hogy "többet emeljen ki"? köszi
én is balatoni túrát nyomtam vele még tavaly nyáron, 100km két óra alatt :) a felénél leálltam, szintúgy seggproblémák miatt. ülés lehetne puhább, az tény.
helló újra megkérdezném, most hátha lesz valaki olyan kedves hogy válaszoljon

most vettem DT125R 1995-ös mocit

1.most lett bejáratva (2000 km kb.) és vissza szeretném venni a karburátoron az olajadagolást. ezt hogy lehet?
2.hol lehet szerezni az első kerékbe a km/h spirálhoz meghajtó-befogadót, tehát valami persely hiányzik onnan

kösz előre is a válaszokat!
Csak azért kértem linket, mert a távol keleti dugókba való gyűrűk vastagabbak, vagyis szélesebb gyűrűhorony kell hozzá, mint a gyárihoz.
És gyárihoz nem igazán gyártanak....
Sajna pontos adatokat nem tudok, de ezt már én is végigjártam...
Érdekes.....
Elsőnek próbáld meg egy új gyertyával, hátha a cseréje segít.
hali-gali!
segitségre lenne szükségem.pénteken vettem egy yamaha dt 125 lc2-est.indul elsőre hidegen melegen.elektromos power müködik.DE 1-2-3-4be megy rendesen lenyit a szelep meg huz jól,viszont 5. 3/4ed gáznál elkezd fulladozni,puffog karbinál,meg lebököd.visszaeresztek egypicit a gázból akkor jó de nem gyorsit.ha elnyelelem akkor nagyon lassan megy de nem ugy ahogy kellene.normál lassabb tempónál meg egyből feldobhatom 3ezernél is hatba ,és nyélgázt is húzhatok ,mégse fullad meg,nem értem.mikuni 26os karbi van rajta.azt kitakaritottam,szintet néztem,jó,levegőcsavar 3menetet kicsavarva ,nincs torokhang.légyszives ha valakinek van tapasztalata vagy ötlete az irjon.Köszi!ja és pedig nem vagyok kezdő,de ezt nem értem
Értem.
A lényeg, használd úgy, hogy biztonságban érezd magad. Bizonytalan vagy, esés a vége. (Bár a másik véglet is hasonló eredményt képes produkálni )
ÁÁÁÁ350KM! Mi ma mentünk terepen 65 km-et a végén márt annyira fájt a seggem mint az állat. De a múltkor két nap alatt mentem 210 km-et Balatonon (úton) akkor semmi bajom nem volt! De egy nap 100km bőven elég... XD
DT 80-nak hány liternél van tartalék?
is-is
Endurózni használod?
szerintem meg ülve kezelhetőbb én ha felállok rajta akkor labilisnak érzem mert a kormány ugy nekem alacsony.
beszkenneltem de sehogy se tudom feltölteni
Szerintem a 2500km marha sok. Olajcsere a lelke ezeknek a motoroknak. 1000-1500km inkább ajánlatos szerintem. Ne sajnáld azt a 2000ftot motorolajra.
A távolságról meg annyit, hogy közúton kényelmetlen az ülése (nekem kárpitos extra szivacsot tett bele...eszméletlen komfortérzést nyújt), terepen meg állva kényelmesebb, biztonságosabb, kezelhetőbb a motor.
a motorol meg majd rakok fel csak lusta vagyok lefényképezni
linkem nincs de yamaha fehérnél kapható ha gondolod hívd fel őket

ezt a dugót egy srác árulta itt !

kb 6000 km futott

használt dugót a wr be nem raknék de abba is még a gyári van !
értem
állni kell azon az enduron........
3-400km úgy meg sem kottyan
2 kérdés az Urakhoz!

1. Ti hány futott km után cserélitek a váltó olajat? Mert én úgy 2-2500km enként /azaz kb 2 hónap/ .lehet ez baromi sűrű ,de olcsón jutok hozzá az olajhoz tehát nem okoz problémát.

2. Ti hány km-et tudtok megtenni a paripa nyergében kínok nélkül? Mert nekem elég fapad az ülésem, ami alapvetően tetszik, és szerintem illik a stílushoz, de úgy 50-60 km után büntet. Tegnap meg ma egy kisebb túrát csináltunkl és legurultam 350km ert. Hát éreztem már magam jobban is...
Szia, Üdv. a dt-s fórumban!

Valószínűleg azért nem kaptál választ ,és szerintem nem is nagyon fogsz, mert itt szinte kizárólag "régi" Dt tulajok társalognak. Azaz főleg a kb. '98-2000 előtt készült darabok ról, típusokról van szó. Gondolom új Dt tulajok azért nem nagyon írogatnak ide mivel azon gépeknek semmi gondjuk-bajuk, és ugye álltalában valamilyen hiba-gond miatt fordulnak itt egymáshoz a fórumozók.

Sok sikert!
az ott a tágulási tartály , az olajnak jobb oldalt a tank mellett van a helye, persze régebbi típusnál.
hellósztok

most vettem DT125R mocit, eddig minden rendben van vele
de lenne pár kérdésem

1.most lett bejáratva (2000 km kb.) és vissza szeretném venni a karburátoron az olajadagolást. ezt hogy lehet?
2.a képen látható olajtartaly szerű valami nem tudom micsoda (bocs hogy kdx de azon is kb. ugyanolyan)
3.hol lehet szerezni az első kerékbe a km/h spirálhoz meghajtó-befogadót, tehát valami persely hiányzik onnan

kösz előre is a válaszokat!
"Szarozni a fagyállóval" mit kell azzal sz@rozni? augusztusban bekevertem oszt azóta az van benne. Mivel a léghűtésest piacra merték dobni, ezért bizonyára az is teljesen jó. nekem vizes 80-as van, de az akkor szokott visszaábbhűlni amikor elkezdem gyilkolni a sárban /mivel akkor gyorsan tekeri a VÍZT/

vigyíázni a hűtőre: ? mi baja lenne? ha nincs jófej szomszéd aki megcsavarhúzózza akkor no problem

És a budapesti dugós közlekedés az 50 fokban sem árt neki
Köszi az iNfo-t eddig a kötözős módszert választottam, de idegesítő: D

valakinek vmi más 5let ? :) nem a kikötésre gondolok azt meg lehet 1 darab dróttal is hanem a rúgó helyére vmi mást tenni esetleg...