Véleményem szerint nem való bele a Stihl olaj, mert az magad fordulatszámra van tervezve, tehét 12k köré, ahol a dt-d már nem igen forog sosem.
Attól függetlenül nem árt, mert azért forog a DT, de olcsóbb,de belevalóbb olaj is van.
Elvittem egy szakihoz a hengert és ő azt mondta hogy fúrassam meg mindenképp így nagy nehezen csak rááltam a fúratásra tehát új dugó és fúrás ezért ne haragudj csak nem veszem meg a használtat de azért köszi.
Most lehet hülyeséget beszélek de én nem vágom úgy a dolgokat mint ti. Ha jól tudom a dt-k nagyrészt 27 lovasak nem? Amúgy meg azért csdálkoztam azon a 33 Le-n mert szerintem 400-600ccm motorokban nem biztos hogy megvan a duplája és ez elég irracionálisnak tűnt. A másik hogy tényleg úgy írják ki mintha padon mérték volna de sztem nem sok dt látott még padot.
ami ott forog az a mennyiség szabályozó. az olajmennyiséget a bowden lazításával lehet csökkenteni. nekem nem ilyen van, az enyémnek a tetején mozog föl-le egy alkatrész és onnan látni hogy pumpál, illetve h nyomja az olajat a csőben, ezen is így valahogy kell lennie
Értem.
De én azt kérdeztem, hogy hogyan lehet beállítani az olajmennyiséget. Mert kb. 2000 km-el ezelőtt direkt többre lett állítva az olajzó, és majd vissza szeretném állítani.
Minden évjáratnak megvan a saját színe. Váz, idom és blokknak is más színe van. De egy alváz vagy blokkszámból meg lehet mondani. Nem tegnap kezdtünk foglalkozni DT-kel
nekem dt80lc2-m van és már egyszer levettem a deknit, hogy mi hogy van az olajnál,de járó motorral nem forog semmi,csak a bovden megy ha gázt húzok.akkor az nem is pumpál?
Fordulat függő az olajzás.
Figyeld meg, leveszed a deknit, és alapjáraton éppenhogycsak nyom a szivattyú.
Fordulaton, sokkal intenzívebben ugrál.
Én nem tudom, hogy nekem mennyit kever, de 200km alatt ha a motor egyenesen van a bakon, a tartályban kb fél cm fogyás észlelhető.
Sziasztok!
Tudom nem ez a reklámos fórum,van két vadi új HJC cross sisakom,ha érdekel valakit.
HJC CL X5 Mammoth XL-es:23 000 Ft
HJC CL X4 N8 Dawg kék XL-es:21 000 Ft
zzrrs@citromail.hu
20/974-1680
És amúgy könnyen be lehet állítani az olajadagolást, gondolom azt is a szivattyúnál kell? Mert most nekem olyan 40-es keveréket nyom, járatós, de majd idővel....
Én úgy oldottam meg, hogy ne kelljen levenni a szivattyút, hogy amikor még különolajjal ment, benthagytam a szivattyúban az olajat, és ami bele megy-kijön csövet összekötöttem.
Szóval saját magában keringeti, nem sül be, nem kell levenni.
Attól függetlenül nem árt, mert azért forog a DT, de olcsóbb,de belevalóbb olaj is van.
De én azt kérdeztem, hogy hogyan lehet beállítani az olajmennyiséget. Mert kb. 2000 km-el ezelőtt direkt többre lett állítva az olajzó, és majd vissza szeretném állítani.
Figyeld meg, leveszed a deknit, és alapjáraton éppenhogycsak nyom a szivattyú.
Fordulaton, sokkal intenzívebben ugrál.
Én nem tudom, hogy nekem mennyit kever, de 200km alatt ha a motor egyenesen van a bakon, a tartályban kb fél cm fogyás észlelhető.
Tudom nem ez a reklámos fórum,van két vadi új HJC cross sisakom,ha érdekel valakit.
HJC CL X5 Mammoth XL-es:23 000 Ft
HJC CL X4 N8 Dawg kék XL-es:21 000 Ft
zzrrs@citromail.hu
20/974-1680
És amúgy könnyen be lehet állítani az olajadagolást, gondolom azt is a szivattyúnál kell? Mert most nekem olyan 40-es keveréket nyom, járatós, de majd idővel....
Szóval saját magában keringeti, nem sül be, nem kell levenni.
ha tudnál segíteni msn-re vegyél már fel, kösz szépen (foldvari91@hotmail.com)