Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát kösz! Egyébként az újabb motorokról is törnek le dolgok előbb utóbb. Ezen még használhatóak ezek az alkatrészek, de a hátsó sárvédőt már erősíteni kellett, mert alapból nem bírja el az indexek és a hátsó lámpa súlyát. Országúton rendben lenne, de a terep legyilkolja és megreped. Ezért próbálok időben tájékozódni. A régebbiekhez honnan szereztek be hasonló cuccokat?
nincsmit nagyon szívesen
Valaki tudna nekem segíteni?
Egy 1988-as évjáratú yamaha dt 50ccm motorohoz kellene nekem egy km/h spirál meg egy fordulatszámmérő spirál.
A karbin sehol, max az olajpumpán....
Ha kiveszed az a látétet asszem a tengely alól....de ebben nem vagyok biztos....azt senki nem szokta babrálni...nem lehet szimmeringes?
Itt meg a spirálmeghajtó....
Nem. Az olaj dekininél van az olajpumpa. Ott kell viszavenni belőle...Boltban tudsz venni. PL.: robogotuning, pinkmotors, nagyvas, cma-motor
-a karburátoron hogy lehet visszavenni az olajadagolást? (125cc)
-hol lehet szerezni az első kerékbe a km/h spirálhoz meghajtó-befogadót, tehát valami persely hiányzik onnan
Ez már tényleg úgy lessz össze pakolva hogy kifogástalan legyen, ezel már nem érdemes kokányolni, ez így gyorsan szét repítené a kókányt
Szaladni fog úgylátom, csak most ne ragaszd majd meg

FERA! Megkentem és hibátlan lett. Szépen fordul Köszi mégegyszer.
Na azt nem tudom, nem én csináltam
GT power?
szimulálva lett a henger adataiból meg áttételből
mérted a teljesítménygörbét vagy számoltad?
Fikáznak is miatta, lassan kész a kucing, a simsonba, adatlapomon nézd meg a teljesítmény görbét és véleményezd:D
Az a te módszered! Mondjuk nálad 100%-ban bevált.
Figyelj, tudod van az asztal, ott a jobb oldalában vannak fiókok, felülről a harmadikban van fain fa nyelű kalapács:D
Veszprémi vagyok. Láttam korábban, hogy van itt másik veszprémi DT-s. Egy 80 LC -t láttam már egyébként valamikor...
ja, és nincs valakinek képe a váltó összeszereléséről, hátha valamit rosszul rakok össze? a manualban nincs meg minden...

pl. másodikba korábban is nehezen rakta be, jóval erősebben kellett neki rakni mint a többi fokozatot
DT 80 Tulajok! Hány liternél van nekünk tartalék?

Amúgy szívesen. Merre felé laksz?
áhh kuplungpálca, ma is tanultam valamit

köszi, megpróbálom!
Jah. Hát nekem az volt, hogy a 4 kicsit nagyon erősen meghuztam és nem tudott elforogni. A T alakú cuccot. kuplungpálcának hívják.
Vedd le a deknit és próbáld meg hogy kilazítod mind a 4 et és nem izombol húzod meg, hanem csak ugy lazábban.
szerintem a nagy anya csak a belső részt fogatja a tengelyre. viszont ha nem húzom meg a csavarokat, azok a rugóerő miatt simán lelazulhatnak nem? én inkább arra gondolnék, hogy a a kuplung által tologatott T alakú rúd (nem tom mi a neve), ami kiemel, nem megy eléggé ki...bár azt nem értem még mindig, hogy miért fullad le a motor akkor is,ha kb. már semmit nem fog a kuplung. illetve járó motor mellett sokkal nehezebb váltani is, üresbe alig tudom berakni. gondolom ez is azért van, mert nem emeli ki rendesen
Deeee...uu nem tom! Lehet, hogy nekem az volt a baj. Először próbáld meg, hogy a négy kicsit feljebb lazítod. Ha nem lesz semmi változás, akkor az alatta lévő nagy anyát. De szerintem a 4 kicsi lesz, mert amikor én szedtem szét ugrálni kellet a krován, hogy kitudjuk lazítani a nagy anyát!
Nem! Ami az alatt van! Egy nagy anya!
őő az a fedél, amit a négy csavar rugóval leszorít? azt csutkára ráhúztam