Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bemásolom ide egy korábbi hozzászólásomat, mert még nem kaptam rá választ. Időnként majd próbálkozom:

Üdv Mindenkinek!
Most regisztráltam, mert 2 hónapja vettem a gyerkőcnek egy DT 50 supermotot, (2002-es modell) de kellene hozzá néhány dolog. A hátsó lámpát és indexeket tartó sárvédőrész, az ezt takaró farokidom, meg ami még le fog törni róla, mert le fog. Tudna-e segíteni valaki címekkel? A motor egyébként megy mint akit s...berúgott az ármány, nem is hittem volna, hogy ilyen vaddisznó módra lehet menni egy 50-essel.
Előre is kösz a segítséget.
Megoldás:GUMIPÓK
Köszi, megpróbálom.
kicsit olajozd meg a gumit az alján
Szevasz! Őszinte leszek hozzád mielött megvettem volna a DT-m én is feltettem ezt a kérdést, de én a vizes mellett maradtam, azt tanácsolták, ennek egy éve most árulom és esetleg, ha érdekel egy jó árban megegyezhetünk!Nekem van másik, nagyobb azért árulom. Ezen az email címen tudsz elérni: bence1515@freemail.hu
Üdv. mindenkinek olyan problémám lenne, hogy (már olvastam itt régebben, hogy gyakori ez a gond de már nem emlékszem milyen megoldások voltak írva) még pedig az, hogy a berúgótengelyem állandóan lejön a helyéről, de nem maga a tengely a rossz :D van 2ő is hanem a rúgóm ami rajta van mivel mire rájöttem mi hova megy el is törtem egyet de volt egy másik is ... mind1 hosszú a lényeg a rúgó helyett nem lehetne valami más megoldást találni ?

- mivel rúgó nélkül nem jön vissza a berúgókar (egyértelmű) és idegesítő állandóan visszahúzni, szenvedni vele... stb. és egy idő után mivel nincs rajta a rugó a tengely is leugrik a helyéről...

+ sajnálok új berúgótengelyt venni (komplettet) mert drága még használtan is 5-6 ezer körül van és nekem csak a rúgó kellene...

valaki tud valami okos megoldást mi helyettesíthetné a rúgót ?
egyébként gyári yamaha dugó volt benne, és 4000km-t ment, annál meg többet kéne bírni.
heló
egyik ismerősőmnek van egy 80as levegős DT blokkja,többet nemtudok róla és szüksége lenne egy gyujtás deknire és egy hengerfejre.ha valakinek van esetleg ,irja meg legyen szives.köszi
Nem mondtam, hogy alapjáraton nincs olaj, mivel látom hogy pumpál. viszont a bowden simán lóg benne, fél gázig nem csinál semmit, csak utána mozdít. szerintem ez így nem jó, és szerintem nekem van igazam .
de majd megnézem a manual szerint hogy eleget nyom-e pumpa.
Link?
A használt dugattyútól, még egy fos kínai is jobb......
Szerintem.
Gondolom te sem használtat teszel a WR-be........vagy igen?
Nem! Akkor alapjáraton szerinted nem nyom?
Alapjáraton a vákuum segít kiszívni a megfelelő mennyiségű olajat.
Úgyhogy a leírt teóriád rossz. Amúgy is én most néztem, ahol közösítve van a bowdenpár a 2 bowdent nem egyszerre húzza, mert gyárilag golyós-himbás megoldása van, és azon húz, amelyik bowdennek kisebb az ellenállása.
Amúgy is magas fordulatra kell több olaj.
Egyszerűen ennyit bírt.
Most megint 20000 km.
Gödöllőre hozta a boltos menyeske.
RMS a típusa, és 1750.-! volt.
Bekopott, és elég jól fog szerintem.
Előtte AP Racing volt, de semmi különbséget nem észleltem.
Mellesleg itt Gödöllőn a felferodolozás is 3500.-ba kerül.
Rendben van annyit adok érte.
Felvettelek msn-re majd délután megbeszéljük ott ha neked is jó mert 15-óráig dolgozok.
Tehetnél fel néhány fényképet a motorról meg a könyvről is, még nem láttam olyat eredetibe. De szerintem más se
Nekem 125-ös léghűtéses van. Volt olyan, hogy 1 órán keresztül erdőbe csak 1-esbe, mert fel volt ázva a talaj és semmi probléma nem volt vele.
ja és még annyi hogy ha valakinek kell valami a service manualbol akkor tudok fénymásolni mert még bontatlan csomagban volt, míg ki nem bontottam
Nagy gondom van. A tanksapkám külső belső állapota hibátlan, jó a zár is minden. Egy gondom van vele. Könnyen lejön, de felrakni (befordítani) nagyon nehéz. Ötletek?
Kétszeméllyel 25 fokban komoly hosszú emelkedőn (aszfalton) 90el félig se ment fel a mutató. Egyedül kavicsos homokos saras terepen egyesbe-kettesbe félnél tovább még nem ment. Nekem DT125R van. Szóval vízhűtés. Egyébként leengedni a rendszert, beletölteni a boltba vett bekevert fagyállót, légteleníteni, nem telt bele 15 percbe.
Vízhűtés vs léghűtés...melyik a jobb Dt-n?
Nem akarok szarozni a fagyállóval,vigyázgatni h ne sérüljön a hűtő...stb. fölös bonyolítás a gépen...de!
Hallottam egy sráctól, akinek vizes Dt-je van h nem melegszik úgy ezzel a gép...
Tehát kérdem én...pl ha parton kaptatok huzamosabb ideig felfele,elég-e a léghűtés v inkább vizes Dt-t vegyek?
Kielégítő-e a léghűtés Dt-ken?(MX)
Hali

Érdekelne hogy hol vetted a fékbetéteket 1750-ért,mert az enyémek is cserések lesznek lassan,de én ilyen 6000-8000-ig találtam csak.
Sziasztok!

Megosztanám a tapasztalataimat, hátha valakinek hasznára lenne. Egy korábbi hozzászólásomra válaszolok, hogy visszakövethető legyen miről beszélek, mi volt a baj, nem írom le még egyszer.

A probléma tehát az volt, hogy elkopott a henger, de mint az állat, lötyögött benn a dugó . Felfúrattam, most olyan kompresszió van benne, hogy kézzel alig bírom lenyomni a berúgókart .

Most észrevettem, hogy az olajpumpa bovdene "lóg", vagyis kisebb gázon nem húz semmit, csak nagyobbon. Így az én teóriám az, hogy amikor "finoman" motoroztam, kapott olajat, csak keveset. Amikor meg nagyobb távot mentem, azt úgyis 6.ban, nagyobb gázzal tettem, így akkor már nyomatta az olajat, csak nem annyit mint kéne. Így az lett az eredmény, hogy bár nem akadt meg a dugó, de szép lassan elkopott (főleg a fosszar Valvoline olajjal amit agyatlanul beleraktam). Amikor végleg bedöglött a gép, akkor a barátnőmmel motorozgattam lazán kis gázzal: nagy terhelés, kevés olaj, és az a fél óra elég volt neki, hogy úgy tovább kopjon, hogy utána már meglehetősen szar legyen. Ezután még otthon próbálgattam: sok hidegindítással, alapjáraton megint úgy kopott ahogy kell, olaj nélkül.

De tegnap este 10kor a szomszédok örömére újra bepöccent a gép, szép hangja van bár egy kicsit még surrog. Még ezt-azt be kell lőni rajta, aztán mehet.

Ja igen, gáz-olajzó bovdent hol lehet kapni újat? Van valakinek bontott, de jó állapotúja?

Az olajzónak gondolom a gáz finom megmozdítására is azonnal húznia kell, ugye?

Üdv.
Attesz
kapható gyári gyűrű 6500 ft /szett
5 ezer kereken !

dugó a két gyűrű és csapszeg
majd megérdeklődöm mert jó lenne minél hamarabb
16-nak kell lenni még a rutinhoz is tudtommal.