Elmúltam 30, és nem arra élvezek, mint a többi fiatal, hogy mennyire tudja elásni a Dötö a hátsó kereket kint a sárban.
Ezért is túrtam a rendszámos szériát, városi aszfaltutas használatra.
Következő kérdésedre is megadom a választ.:
-Azért enduró mert olyan helyen dolgozom, ahol kikészül a derekam, és nincs kedvem görnyedni egy gyorsasági gépen.
Ezen így is kényelmesen ülök, és az asszonyt is el tudom vinni magammal, még akkor is ha lecserélem egy Emo kissrácra....
De ezért jó, hogy nem vagyunk egyformák....
Hogy a gecibe érhet bele a power tengely a dugóba?Vagyis ezt nem úgy mondom hogy téged basszalak le hanem a gyártónak.Én is észrevettem hogy amikor nem volt rajta a tárcsa (amibe a 2 bowdent akasztani kell) körbe-körbe forgattam a tengelyt és néha beleért.Kiszedtem a tengelyt, kicsit sorjás is volt az illesztésnél, de ahol hiányzik a tengelyből amikor teljesen kinyit, a dugó felőli oldalából egy nagyon keveset reszelővel lekaptam.Pontosan ezért mondom ez beleakad a dugóba vagy tényleg kitöri a gyűrűt mondom le is szopom magam.Utána sokkal jobb lett.
Köszi mindenkinek....
40 volt a felni, 7 a sárvédő, 5 a hátsó tengely távtartókkal (ez nagyon baráti!), 15300.- a láncszett ( a Nagyvas-ból), 1750.-! mondom 1750.- a fékbetét ! RMS.
A kilóméterórát még nem tudtam megoldani, mert ezek TZR kerekek, más a meghajtója is és elvileg keskenyebb...
Ezen még elvileg agyalás folyik...
Az első szempont az volt, hogy középen legyenek a kerekek, és ki kellett találni hozzá a féknyereg felfogatásokat is, de hátul a lánc se menjen körösztbe....
De legalább volt már tesztkör, igaz esőben és lehetett a kicsikét terelni a taknyoson amolyan Supermotosan.....
sanda gyanúm hogy én vittem el
2000ft volt,de ez nem az sajnos...5 szálás elektronika(nyák nincs benne ha erre kell)
ha a mechanika érdekel,akkor tökéletes...
Ja el is felejtettem a nagyon "nagy problémáim" mellett mondani hogy szép lett a motorod karika , bár hogy őszinte legyek nekem még mindig az endúró kerekekkel tetszik jobban a DT.
Sziasztok!
Egy ismerősöm olyat állított hogy miután a láncomból kiszedtem pár szemet, elvileg valahogy megakadhat a lánc a fogaskerékbe vagy valami ilyesmi és hogy nagyon nagy perecelés lehet belőle. Elvileg a fogaskerék elhasználtsága is közrejátszik ebben. Ezt kicsit képtelennek és érthetetlennek tartom. Nektek erről mi a véleményetek? Ezt elég fura dolognak érzem... Mi a tapasztalatotok pár szem kiszedése után? Változott valami?
És még1 kérdés Karikának: Azt az alsó láncvezetőt azt vetted hozzá vagy így adták el a motort? Ha vetted hol lehetne ilyet szerezni?
Nah elkészült az SM projekt.........
Kapott Sm sárvédőt, meg egy láncszettet olyan konfiggal, amitől picit erősebb lett...
Itt vannak a képek is.....nehéz szülés volt....
Sziasztok.
Segítene valaki volna egy kis problémám.Az előbbiekben már írtam hogy nem megy a gépem 6000-es fordulat fölé.
ma levettem a kipufogót és meglestem a powert de kár volt mert amit ott láttam .....
Tehát a dugóból a két gyűrű közti részből kb 15mm-er ki volt törve.
Szétszedtem a hengert dugót levettem de a dugó tetején csak egy nagy M van bele ütve meg a nyíl ami a kipufogó irányát mutatja.Hányas dugó lehet ez vagy egyáltalán ez gyári dugója?A hengernek semmi baja nincs teljesen jó nincs vála és nem is csíkos.
ja és sztem atiednek is kb ugyan az az elektromos rendszere mint az enyémnek, ezért amik /pl. világítás/ csak járó motornál égnek azok váltakozó áramúak. amik álló motornál is égnek /pl. üres visszajelző/ azok egyen áramúak. Sok sikert!
Ezért is túrtam a rendszámos szériát, városi aszfaltutas használatra.
Következő kérdésedre is megadom a választ.:
-Azért enduró mert olyan helyen dolgozom, ahol kikészül a derekam, és nincs kedvem görnyedni egy gyorsasági gépen.
Ezen így is kényelmesen ülök, és az asszonyt is el tudom vinni magammal, még akkor is ha lecserélem egy Emo kissrácra....
De ezért jó, hogy nem vagyunk egyformák....
de hogy egy gyári alapméretes motornál ilyen nincs az tuti
Városban mi indokolná a bokorugró kereket és gumit?
azokat a szép 21es kerekeket felcserélni riga kerekekre......
azért nagyon reménykedek, hogy az asszonyt nem cseréled le valami emo kissrácra
40 volt a felni, 7 a sárvédő, 5 a hátsó tengely távtartókkal (ez nagyon baráti!), 15300.- a láncszett ( a Nagyvas-ból), 1750.-! mondom 1750.- a fékbetét ! RMS.
A kilóméterórát még nem tudtam megoldani, mert ezek TZR kerekek, más a meghajtója is és elvileg keskenyebb...
Ezen még elvileg agyalás folyik...
Az első szempont az volt, hogy középen legyenek a kerekek, és ki kellett találni hozzá a féknyereg felfogatásokat is, de hátul a lánc se menjen körösztbe....
De legalább volt már tesztkör, igaz esőben és lehetett a kicsikét terelni a taknyoson amolyan Supermotosan.....
Tömören :
:)
mennyibe van ha szabad tudni?
sanda gyanúm hogy én vittem el
2000ft volt,de ez nem az sajnos...5 szálás elektronika(nyák nincs benne ha erre kell)
ha a mechanika érdekel,akkor tökéletes...
a sebességmérőt gondolom ezzel az apró kerékkel már 3. ban leaggasssa ,vagy ilyenkor egy ilyen SM-esítés kor mi a megoldás a hiteles órára?
Ez Japán motor, magas fordulattal.
Ne sajnáljuk bele a minőségi alkatrészt!
Meghálálja....
Nyugodtan kiszedhetsz a szemből.....nem lesz perec!
Egy ismerősöm olyat állított hogy miután a láncomból kiszedtem pár szemet, elvileg valahogy megakadhat a lánc a fogaskerékbe vagy valami ilyesmi és hogy nagyon nagy perecelés lehet belőle. Elvileg a fogaskerék elhasználtsága is közrejátszik ebben. Ezt kicsit képtelennek és érthetetlennek tartom. Nektek erről mi a véleményetek? Ezt elég fura dolognak érzem... Mi a tapasztalatotok pár szem kiszedése után? Változott valami?
És még1 kérdés Karikának: Azt az alsó láncvezetőt azt vetted hozzá vagy így adták el a motort? Ha vetted hol lehetne ilyet szerezni?
http://e-motorparts.addel.hu/p...
Kapott Sm sárvédőt, meg egy láncszettet olyan konfiggal, amitől picit erősebb lett...
Itt vannak a képek is.....nehéz szülés volt....
Segítene valaki volna egy kis problémám.Az előbbiekben már írtam hogy nem megy a gépem 6000-es fordulat fölé.
ma levettem a kipufogót és meglestem a powert de kár volt mert amit ott láttam .....
Tehát a dugóból a két gyűrű közti részből kb 15mm-er ki volt törve.
Szétszedtem a hengert dugót levettem de a dugó tetején csak egy nagy M van bele ütve meg a nyíl ami a kipufogó irányát mutatja.Hányas dugó lehet ez vagy egyáltalán ez gyári dugója?A hengernek semmi baja nincs teljesen jó nincs vála és nem is csíkos.