lehet félreértem amit írsz, de pl ha az akksi pólusainál /csak úgy ha van rajta egy jó akku, mert akku nélkül nem fogsz jelentős feszültésegt mérned/ méred, akkor álló motornál mondjuk 12,5 -13 voltot mérsz /amennyi van az akkuban/, majd beindítod. járó motornál főleg ha kicsit forgatod akkor kb 14 voltot kéne mérned a póusoknál.
Sziasztok!
Szükségem lenne a 125-ös Dtr (asszem ez ugyanaz,mint a 4dl-es tzr) lánckeréktengely és váltótengely szimmeringjeinek méreteire. Sajnos nem tudom nélkülözni a motort egy napra sem, ezért kellene előre megvennem, viszont már ereszti valahol az olajat. Köszi mindenkinek, aki küld valamit!
Hali!
Nincs valakinek eladó kis táska amit a DT csomagtartójára lehet felerősíteni? Vagy ha valaki tud egy oldalt ahol lehet kapni, és belinkeli annak örök hálám :))
Sziasztok! Vettem egy (asszem 2007-es) DT50-et.
Dobozt szeretnék rakatni rá, tud ebben segíteni valaki, hogy hol tudok csináltatni, vagy venni doboztartó konzolt, vasat hozzá? Illetve leírást nem találtam a neten róla, valaki tudna nekem egy szervízkönyvet, vagy linket küldeni ahol fentvan erről a tipúsról? freeerider@freemail.hu Előre is köszönöm.
Üdv. vettem új gumit 110/90-18 ast és szét***tam a belsőt :)( vehetek újat nem ragasztgatom full szétvan... de, hogy vannak itt a méretezések ? mert nézegetem oldalakon és egyáltalán nem úgy van ahogy én gondoltam hogy 18 as gumihoz hanem ilyen méretezések pl : 18x120/100,19x,2.75-3.00,18x3.25-3,50 na most mát fogalmam nincs, az én gumimhoz milyen belső kell ? (tömlő)
Na itt van mégegy...
Azt hittem a feszültségszabályzóval van a gond, de nagyot tévedtem...
Ma vettem egy újat, rátettem, mégsincs töltés.
Vagyis van csak nagyon nagyon kicsi, és értetlenül állok előtte.
A tekercsböl érkező két vezetéken 14 volt váltóáramot mértem, a fesszabályzó után pedig csak alig 1 volt egyenáram van. A régi fesszabályzónál is ugyanez a helyzet.
Nagyon kérlek ha tudtok segítsetek, mer már fogalmam nincs mibaja lehet.
Hali
Nekem rángatott a power gyujtás ráadása után.
Biztos egyedi probléma ez, mert még nem találkoztatok ilyennel.
A megoldást elárulom azért:
Ahova a két bowden befut, fenn a szervómotornál, van egy spoti, hátulján egy védőlemez ezt lepattintottam, két kis réz érintkezőnek adtam egy kis kontaksprayt összeraktam és láss csodát teljesen jól működik.Ez is egy tapasztalat gondoltam megosztom veletek.
Eladó utcai enduro gumi. Hátsó. 18as méretben.
Az alábbi hirdetésen megtekinthető. Csere is érdekel, elérhetőségeimen beszélhetünk róla. MICHELIN SIRAC TT
Te ismered ezt a motort?Mert látom Gödöllői vagy és a motort is úgy volt hirdetve hogy Gödöllőn található igaz Veresegyházon volt.Felveszlek msn-re a hibát megbeszéljük ott.
Ezt a DT-t nem egy Öregúrtól vetted külföldi papírokkal? Amikor én vettem a motort 2 közül választottam és egy pont ugyanilyen volt a másik.
Amúgy nekem van powermotorom ami 5 vezetékes (elektronika nélkül). Ha neked is az kell eladom neked.
Szükségem lenne a 125-ös Dtr (asszem ez ugyanaz,mint a 4dl-es tzr) lánckeréktengely és váltótengely szimmeringjeinek méreteire. Sajnos nem tudom nélkülözni a motort egy napra sem, ezért kellene előre megvennem, viszont már ereszti valahol az olajat. Köszi mindenkinek, aki küld valamit!
Nincs valakinek eladó kis táska amit a DT csomagtartójára lehet felerősíteni? Vagy ha valaki tud egy oldalt ahol lehet kapni, és belinkeli annak örök hálám :))
Köszi!
Dobozt szeretnék rakatni rá, tud ebben segíteni valaki, hogy hol tudok csináltatni, vagy venni doboztartó konzolt, vasat hozzá? Illetve leírást nem találtam a neten róla, valaki tudna nekem egy szervízkönyvet, vagy linket küldeni ahol fentvan erről a tipúsról? freeerider@freemail.hu Előre is köszönöm.
Nem jársz erre?
Akkor akár át is hozhatod, és kapsz érte két puszit.
Olyan hogy egy hajlitott vas 2ponton megy fel a vázra, arra meg a lábtartó?
Nekem van! Mit ér meg? ;)
Azt hittem a feszültségszabályzóval van a gond, de nagyot tévedtem...
Ma vettem egy újat, rátettem, mégsincs töltés.
Vagyis van csak nagyon nagyon kicsi, és értetlenül állok előtte.
A tekercsböl érkező két vezetéken 14 volt váltóáramot mértem, a fesszabályzó után pedig csak alig 1 volt egyenáram van. A régi fesszabályzónál is ugyanez a helyzet.
Nagyon kérlek ha tudtok segítsetek, mer már fogalmam nincs mibaja lehet.
Nekem rángatott a power gyujtás ráadása után.
Biztos egyedi probléma ez, mert még nem találkoztatok ilyennel.
A megoldást elárulom azért:
Ahova a két bowden befut, fenn a szervómotornál, van egy spoti, hátulján egy védőlemez ezt lepattintottam, két kis réz érintkezőnek adtam egy kis kontaksprayt összeraktam és láss csodát teljesen jól működik.Ez is egy tapasztalat gondoltam megosztom veletek.
Üdv.
Az alábbi hirdetésen megtekinthető. Csere is érdekel, elérhetőségeimen beszélhetünk róla.
MICHELIN SIRAC TT
Amúgy nekem van powermotorom ami 5 vezetékes (elektronika nélkül). Ha neked is az kell eladom neked.