Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem volt sima sem ahol kerestem. de majd utánanézek még. köszi
Ja, hát ne is peremes anyát keress!
Jó az alátéttel is.
Vesző pl a faboryban 12x1 es anyát, aláküldesz egy alátétet, és uygan azt tudja mint az eredeti.
szia meg, de nincs mert nem szabványos
Esetleg boltba próbáltad?
Minden valamirevaló csavarboltban kapni.
Üdv
szia, bár lehet hülyén hangzik, de nekem egy anyacsavarra lenne szükségem:) a főtengely kihajtó fogaskerekét felfogató M12x1-es peremes anya kellene. köszi
szia,pumpa 3ér, karbi(28as mikuni,10ér), ha mindkettőt elviszed, egy picit engedek.
Üdv. valaki megírhatná akkor pontosan, hogy hogy kell szétszedni a telót mert megjöttek a cuccok :D és holnap csinálnám mert ami benne van szimering úgy nyomja az olajat hogy be...ás még a kipufogón is meglátni :) mind1

- lényeg, hogy akkor ami legalul van imbusz csavar azt kell tekerni és vhogy úgy szétszedni a telót vagy máshogy is meglehet oldani ?
Nem dolgozik a power!
Gondolom gyújtásra tételkor nem hallasz zip-zup elektromotor hangot.
Érdekelne olajpumpa , karbi . Mennyiért adod?
Na itt van még egy probléma:
kb 5000es fordulat fölött nincs ereje a gépnek. üresben jól megy semmi baja felpörög 9000ig, semmi nem érezhető, de ha bármelyik sebességbe rakom nem megy 6000 fölé, csúnya hangot ad, 5000 és 6000es fordulat között ugrál a fordulatszámmérő mutatója. Karburátort szétszedtem, levegőszűrőt, még a power szelepet is, mindent kitakaritottam és mégis fennáll a probléma. Kérlek segítsetek..
ja bocsi nem LC hanem LC2 és 88as évjáratú
Hello mindenkinek...
feszültségszabályzó kellene, egy szerelőnél kaptam egy yamaha fesszabályzót, csak nem tudom hogy jó lenne-e az én dt-mbe. 125 LC az én motorom, és annak a szabályzónak a csatlakozója is ugyanolyan mint az enyém, csak nem kábelen van hanem benne magában a kis dobozban. Ezt szeretném kérdezni, hogy szerintetek jó lesz e ez nekem?
Hello!

Rászántam magam az első fékbetétek kicserélésére de az uj fékbetétek nem férnek bele. tud valaki segiteni h van e valamilyen különleges dolog amiröl elfeledkezhettem vagy csak probálkozzak tovább?
Köszi!
Szerintem nyilvánvaló hogyha bárki vesz rendszámos vagy arra szánt motort leinformálja hogy mivan.Aki meg nem teszi meg az meg is érdemli hogy eredetiség vizsgán megszopja.
Egy alváz és motorszám ellenőrzést azért csinálnék rendőrségen, nem e lopottak. Mert ha igen, és gondolom papírok nélkül kell neked, akkor nagyon meg tudnak szopatni.
Várjál, a durva az hogy miután jól megnéztem a motort rájöttem hogy én is innen vettem a DT-t
Rendes csávesz amúgy, amikor vettem az enyémet volt a garázsban mindenféle finomság, volt vagy 2-3 Husqvarna, Husaberg, volt 2006-os GSXR volt szinte új Triumph, volt 660-as XT meg egy csomó más.Szerintem szép munkát végeznek mert láttam hogy a polcon ott voltak új dugók hajtókarok mondta hogy ezek mennek bele a következő motorokba, meg éppen akkor újitottak fel 1 Husqvarnát(hajtókar,dugó) meg a Bergnek cserélték ki a hátsó telóját.Hátha hoznak be 625,640,660 SMC-t és megint tőlük veszem a bringát valami olcsóért és beszámiják a DT-t is
Azt nem tudom, de azt látom hogy nepper lehet a srác. Én ilyen helyről nem vennék.
Nemtudjátok véletlenül hogy a Husqvarna TE610 üzemórás-e?Konkrétan erről lenne szó link
köszi szépen
elég sok helyről, de pl innen: http://yamahadt.uw.hu/

német ,de azért rá lehet jönni a dologkra német tudás nélkül is. pl a teleszkóp az németül teleskop
a gépkönyvet honnan tudom letölteni?meg milyen nyelvű?
a feltöltésről kokrétat nem tudok mondani ,mert még ahhoz sem nyúltam, ha mákod van valaki leírja.
én is arra gondoltam csak nem voltam benne biztos azért kérdeztem meg.és hol tudom feltölteni?
Én simsonét szedtem csak szét, annak is alul volt egy anya, és szét is bújt!