szia, 12ér odaadom,kipuffom már nincs, a szállítással annyit tudok csak segiteni hogy határ menti magyar városba tudom küldeni,postára. postán maradóra.
Küldtem már igy Erdélybe, Felvidékre,stb..
Na kiderült a hogy mi a baja. Már rég nem müködik a power, nyitott állapotban használom, és nem azzal volt a gond. Hanem a legegyszerűbb dolog, amit legelőször kellett volna néznem, a gyertya.
Kivettem, megpucoltam, valamennyivel jobb lett a helyzet, na mondom gyertya hiba... bele az újat és már tökéletes...ennyi
ha valakinek kellene dt-hez elektronikai cucc,konzultáljunk már mert én a power miatt szívtam,kb 4-5 KOMPLETT elektronikát vettem meg mire jó lett(Kösz mégegyszer Karika)
bár most meg a bovdennel szivatnak... 3 HÉT A JAVÍTÁS ...
egy próbát megérhet, hátha kiforog terhelés alatt jobban, bár nem mérvadó /lehet annyira sem forog ki ,nem tudom/ mert ugye a kétüteműnek a kipufogó az egyik lelke. nincs a rezonátor oldalába beütve pl., hogy max 80km/h?
Na én megyek aludni, de ha lesz valaki aki tud valami értelmeset írni nekem az megtehetné mert holnap TUNING-oni szeretnék, de a telót+nem akarom elba***ni :D
nem lehet ,hogy Te egy olyan példányt fogtál ki amely olyan országba lett exportálva a gyártótól ahol ennek a kategóriának csak x kw-nak és x max sebességgel kell rendelkeznie? mert pl az én 80asom németországi akkori jogszabályoknak érvényesen a kipufogó álltal le van fojtva ,hogy 80km/h legyen a max sebessége. üresben nekemi is szépen beleforog a pirosab ,úgy 10 vagy hány ezerig, de terhelés alatt max 7500-8000 ,de az már üveghang
Sok sikert!
Nekem indul egy rugásra de csak szivatóval.De ha pl:2 órát pihen akkor megint igényli a szivatót mert ha nem adom oda neki kb 10 mp-re akkor várni kell vele egy picit mert csak hörböl nem akar húzni.
Nekem is hasonló problémám van mint a ferikee nevű felhasználónak.
Nekem is üresben szépen pörög 9000 ezerig de menet közben nem megy 6000 ezer felé a fordulat.Mindenem jó a power is szépen dolgozik zümmög beáll alaphelyzetbe üresben pörgetve szépen nyit.Ezt a problémát csak ma vettem észre mivel 1 hete van nálam a gép és nem igen hajtottam még meg de ma 60 km-re mentem vele és 80-85 nél jobban nem megy.Mi lehet a baj?
Hidegen melegen pöcre indul igaz picit csörög 2000-es fordulaton de nem vészes.
LC2-es DThez keresek hűtő idomot a légterelővel együtt akinek van kérem jelezze.
Küldtem már igy Erdélybe, Felvidékre,stb..
Erdélybe kellene.
Kivettem, megpucoltam, valamennyivel jobb lett a helyzet, na mondom gyertya hiba... bele az újat és már tökéletes...ennyi
Álmaidban sem....
125-öst powerrel folytanak!
Vegyél fel msn-re és ott elmagyarázom..mit kell megnézned...
ha valakinek kellene dt-hez elektronikai cucc,konzultáljunk már mert én a power miatt szívtam,kb 4-5 KOMPLETT elektronikát vettem meg mire jó lett(Kösz mégegyszer Karika)
bár most meg a bovdennel szivatnak... 3 HÉT A JAVÍTÁS ...
Sok sikert!
Nincs tip senkinek mi lehet a gond?
pl 80lc2 be is kétféle fékbetét való, ugyan azon alvázszámhoz.
Hétvégére dobálok pár képet..................
Le kell venni a kiput, és ujjazással ellenőrizni, a nyitott állapotot.
Nekem is üresben szépen pörög 9000 ezerig de menet közben nem megy 6000 ezer felé a fordulat.Mindenem jó a power is szépen dolgozik zümmög beáll alaphelyzetbe üresben pörgetve szépen nyit.Ezt a problémát csak ma vettem észre mivel 1 hete van nálam a gép és nem igen hajtottam még meg de ma 60 km-re mentem vele és 80-85 nél jobban nem megy.Mi lehet a baj?
Hidegen melegen pöcre indul igaz picit csörög 2000-es fordulaton de nem vészes.