Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neked is javaslom a gépkönyv letöltését, ha még nem lenne meg. leengedni a leeresztőcsavarok segítségével tudod, amelyek a teleszkópok alján találhatók, oldalanként egy van, és a csavar feje hátrafelé néz. azt hiszem 10mm es kulcsal lazíthatók. csak vigyázz ne törjön bele!
Az szép lesz mert az tuti szét van nyalva rajta a menet mert azt már néztem rem. máshogy is szétlehet mert ha az imbuszos technika lesz akkro lee***om magam :(:) XD
mellesleg lövésem sincs hogy ezt konkrétan hogyan kell szétszedni mert az első telóm teljesen jó:) csak íogatom a hüjeséget

egyébként van alul egy nagy azt hiszem imbusz csavar talán annak kitekerésével lesz a dolog szétszedhető, de szerintem töltsd le a gépköyvet egy két kérdésre adhat választ.

/egyszer szedtem szét egy zsíros Jog telót, de az annyira össze volt rohadva hogy a 2tonnás olajemelő küszködöttt vele.../
Úgy írjátok már le, hogy egy 10 éves is fel tudja fogni az csak egy dolog hogy 19 leszek... :D LoL
Nekem ez magas :)
ne hülyéskedj már. én megfogom az alját a srác meg ráb*ssza a kuplungot rükvercben
amúgy a 80-as LCII-es dt-nek az elsőtelójába hol kell leengedni az olajat meg feltölteni?
flex-el avagy lángvágóval? vagy hozzá kell hegeszteni a becsúszót a lánchídhoz a másik végét meg megrántani egy ifával?
köszi szépen mumi-dt
Ha kicsit belegondolsz, akkor rájössz.. De azért elárulom, hogy szét kell szedni hozzá!
válasz
a 80LCII be ennyi kell száranként a gépkönyv szerint.
Üdv. all : Teleszkóp Szimeringet, hogy kell kicserélni ? szét kell kapni az egész teleszkópot vagy rálehet műteni máshogy is ? várom a választ-válaszokat....
Csekkolás után néha zizeg gyújtáson?
Nekem ilyet akkor csinált, mikor a motoron fel volt lazulva a forrasztás....
Oké köszi ez nagy segítség volt, így már tényleg menni fog.
Arra nincs ötleted hogy miért rángatja magát alphelyzetállítás után?
Hát leveszed a power szelep fedelét, kipu lent van. A "szelepfedél" alatt van egy kis "rúd" hold alakú akármivel a végén, meg van egy lyuk, a hold alakú izének takarnia kell a lyukat. Ez az alappozíció. Ezen állásban megnézed hogy áll a tengelyed. Innentől menni fog ;)
Bocs, hogy ilyen szakszerűtlen voltam...de nagy sietségemben nem volt időm fogalmazni, bár a lényeg érthető azt hiszem.
Sok sikert!
Oké ezzel tisztában vagyok, de nem tudom hogy hogy áll alaphelyzetben a kipufogónyílásnál látott tengely.Alaphelyzetben kicsi vagy nagy a nyílás vagy esetleg szépen síkban a kiömlő falával?
A kiput vedd le! Ott látod ez egy tengely, amin középen van egy bemarás, ahogy forog körbe a tengely, úgy növeli a kipufogónyilásod átmérőjét. Magas fordulathoz nagy átmérő kell, alacsonyhoz pedig megfelelően szűkebb keresztmetszet a megfelelő nyomaték teljesítéséhez. Ezért a power-szelep kvázi nyomatékkiegyenlítésre való. Ha megfelelően működik, akkor alacsony és magas fordulatszám-tartományban is megfelelően működik a motorod.
Ezt csak a henger eltávolításával tudom kipucolni?
Gyújtás ráadása után de még motor indítása előtt teljesen nyitva van ha jól emlékszem. De ha leveszed a kiput akkor meglátod! Ami valószínű, és yahzee is ezt mondja, hogy forgasd körbe a powert kézzel! Valószínűleg tele van koxal.
Kézzel szépen mozog, kipörgetésnél is reagál , csak álló helyzetben rángatja magát.
Képet most sajnos nem tudok, azt nem tudod véletlen hogy áll amikor magát beállítja, a power hogy áll teljesen nyitva vagy teljesen zárva van alaphelyzetbe?
Akkor neked elvileg LCII-d van. R-eken baj oldalon van a power. Próbáld meg kézzel megforgatni, hogy akad-e, illetve a pályáján végig képes-e menni.
Az enyémnek nem volt ilyen komoly gondja, csak fordítva volt bekötve. Viszont a baj az hogy az enyémen bal oldalt van. Egy képet ha tudnál mutatni esetleg?
A tied miért csinált ilyet, és alaphelyzetben hogy áll a power?