Hellótok!
Megtudná valaki mondani nekem hogy hogyan tudom kikötni a külön olajzást?Le kell vennem a szivattyút is vagy csak kikötöm belőle az olajat és kész?meg az érdekelne még h mennyi olaj kell az elsőtelóba?
előre is köszi
Miért ne lehetne kérdezni? azért van a fórum,itt lehet
én spec. nem ismerem,de furcsak hogy a baloldalról nincs kép,kérj onnan is nehogy valami idom hiányozzon/törve legyen...nekem ennyi az észrevételem,majd jönnek az okosok
Valaki ismeri a motort? http://www.kepesmotor.hu/yamah... ha igen akkor megkérem írja le mit tud róla, csak mert nem szeretnék 200km-t utazni és végül lukra futni.
Megoldódott a problémám. Köszönöm mindenkinek aki póbált segíteni. Ha érdekel valakit, az volt a gond, hogy egy kis hajszál kábel meg volt a tank alatt sérülve és hozzá ért a vázhoz. Úgy jöttem rá, hogy beindítva haverom piszkálta a vezetékeket és megrázta. Egyből néztem meg, elszigeteltem és rendben lett minden.
Táv-gyógyítani nem tudok sajnos. Ha értesz kicsit hozzá, van szerszámod, akkor szedd szét, ha valami nem tiszta akkor ne kezdj neki egyedül. Váltó alkatrészt valószínűleg kapsz Yamaha kereskedésben, de iszonyat árakon, a bontottal meg ugyanott vagy.
Akkor ezt a problémát orvosoltuk.
De van még más is
Tehát váltó problémám is van.Fölfelé váltásnál tökéletesen működik de amikor visszafelé akarom pakolni pöcögtetni kell elég sokszor mire visszamegy egy sebességet. Már olajat cseréltem de ugyan az maradt.Mi lehet ennek az oka?
Nem is kell hogy érezd Ha leveszed a kupakját, és húzod neki, persze üresben, láthatod, hogy szépen nyitja a szelepet.
Az elmélete: a hengeren a kipufogó nyílás úgy van méretezve, hogy 7-8 ezres fordulattól legyen jó, de ugye akkor alul gyenge. Így ide raknak egy szelepet, ami leszűkíti a nyílást addig, amíg el nem éri a megfelelő fordulatszámot!
Magyarul a power szeleptől nem felül lesz erős, hanem végig egyenletesen fog húzni a motor.
Szia.Megcsináltam ma átcseréltem a bovdeneket.
valamivel jobb lett jobban húz és a hangja is finomabb.
A powert a yutubén látott videokhoz állítottam be mármint az alaphelyzetét.De most sem érzem amikor kinyit menet közben.
Megtudná valaki mondani nekem hogy hogyan tudom kikötni a külön olajzást?Le kell vennem a szivattyút is vagy csak kikötöm belőle az olajat és kész?meg az érdekelne még h mennyi olaj kell az elsőtelóba?
előre is köszi
még egy érettségi és megyek korlátlanra, közben nem lenne rossz eladni ezt a vasat és venni egy nagyobbat :)
én spec. nem ismerem,de furcsak hogy a baloldalról nincs kép,kérj onnan is nehogy valami idom hiányozzon/törve legyen...nekem ennyi az észrevételem,majd jönnek az okosok
Valaki ismeri a motort? http://www.kepesmotor.hu/yamah... ha igen akkor megkérem írja le mit tud róla, csak mert nem szeretnék 200km-t utazni és végül lukra futni.
Köszi !
Megnyugodtál?
Az van kinyúlva és nem tudja rendesen alaphelyzetbe rakni a váltót?
De van még más is
Tehát váltó problémám is van.Fölfelé váltásnál tökéletesen működik de amikor visszafelé akarom pakolni pöcögtetni kell elég sokszor mire visszamegy egy sebességet. Már olajat cseréltem de ugyan az maradt.Mi lehet ennek az oka?
Az elmélete: a hengeren a kipufogó nyílás úgy van méretezve, hogy 7-8 ezres fordulattól legyen jó, de ugye akkor alul gyenge. Így ide raknak egy szelepet, ami leszűkíti a nyílást addig, amíg el nem éri a megfelelő fordulatszámot!
Magyarul a power szeleptől nem felül lesz erős, hanem végig egyenletesen fog húzni a motor.
valamivel jobb lett jobban húz és a hangja is finomabb.
A powert a yutubén látott videokhoz állítottam be mármint az alaphelyzetét.De most sem érzem amikor kinyit menet közben.