Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. (80-as DT-re) jó gumiméret választás ez :

110-90-18 azért kérdezem mert most fogok újat venni és ami rajta van 130-90-18 és szó ami szó (baromira széles) és nagyonnemjó :D ? várom a választ üdv. ja és még annyi hogy veszek új teleszkóp szimeringet aminél ilyen méret van (az eredetin) 35 48.3 10 és néztem már több oldalon is de csak ilyen van 35 48 10.5 vagy 35 48 11 tehát a méretben a végén vagy 10.5, 11 van szerintetek akkir a 10.5 még jó lesz ?
Én is először keresztbe kötöttem be a power bovdeneket mert nemtom miért de a számozás is keresztbe megy. Nekem úgy is kiforgott bár max csak 9000-ig pörgetem, tovább nem szoktam mert sztem teljesen felesleges. Végül az lett hogy neten nézegettem a videókat és azok alapján állítottam be. Persze a bovdeneket is megcseréltem mert az a jó ha párhuzamosan megy. Azt viszont nem igazán értem hogy miért ment így is úgy is ugyanúgy a motor, értem ezt erőre stb. Igaz kicsit másabb volt a hangja amikor keresztbe volt kötve de teljesítménykülönbséget nem vettem észre.
Még valami eszembe jutott! A videók alapján láthatod, hogy gyújtás ráadása után hova áll a power, na azt ugye be kell állítani, különben nem lesz jó!
Köszi a választ
2 hónapja van meg a motor, és jogsi hiányában (sok a rendőr) 2 tankot mentem eddig vele, de így, jól bekötött powerrel kevesebbet kéne ennie. Fogyasztásra majd akkor tudok mondani valamit ha elkezdem a jogsit, az pedig májusban lesz.
A fogyasztás csuklófüggő..........
Ez a tapasztalatom a DT-nél......is.
Köszi szépen a választ.Kipróbálom és jelzem a változást.
Egyébként többet is eszik azóta a géped?Ha igen mennyi volt előtte és mennyi lett utána a fogyasztása?
Köszönöm szépen........
Egyébként rövidebb áttételem van, 5000nél már kapcsolok felfele, felesleges leforgatni.
Ilyen volt a művelet előtt. Mostmár egymás mellett mennek szépen, nem kereszteznek.
Nekem is ugyanígy volt, 7ig forgott ki, és keresztben volt a bovden. A power szelep tárcsáján a hengernél megcseréltem a két bovdent, kaptak olajat is, hogy könnyebben járjanak, ezután a két feszítő csavarral úgy állítottam be, hogy éppen feszüljenek a bovdenek. Nem szabad túl feszíteni, mert akkor leégeti a szervo motort. Most már 2000-től 9000ig (tovább nem forgattam, nem szeretem kínozni) szépen húz a gép.
Szia.Láttam a hozzászólásodat a power dologhoz.Nekem is ilyesmi problémám lehet mint a tied mert az én gépemen is fordítva lehet bekötve a power.Mivel a bowdenek is keresztbe mennek a szervo motorhoz a power szeleptől.És az óra mutatóval megegyező irányba mozog amikor gázt adok neki sok videót nézve pl:you tubén pont fordítva mozdul gázhúzásra.És 7 ezernél jobban nem is pörög semelyik sebességben és a megindulást sem érzem.Egyébként működne jól gyújtás rákapcsolásnál is mozog de pont ellenkezőleg mint a látott videókon.Tehát a kérdésem az lenne te hogyan orvosoltad a hibát?Csak simán átfordítottad a bowdeneket?Nem lessz baja ha átfordítom?Válaszod előre is köszönöm
Sziasztok
Nem teljesen a DT-hez kapcsolódik, de hátha tudtok segíteni! Keresek pest és heves megyében olyan motoros boltokat, ahol enduro dzsekiket forgalmaznak! Jövő héten megyek szétnézni, találtam is néhány jó kabátot, de a gond, hogy nagyon sok bolt csak neten létezik, nincs rendes boltja, ahol fel is tudnám próbálni. Pl.:
http://www.powermotor.hu/389-d...
Esetleg akinek van ilyesmi ruhája, annak a tapasztalatait szívesen veszem!
Amúgy tudom, hogy szar..az a kiba' szél is fújt. Meg fel sem lehet venni rendesen.
Tanksapka nélkül? minek vegyem le?
amúgy folyamatosan folyik a benzin, de a kisebb endúrózás után nem folyt teljesen folyamatosan.
110/80-18
110: 11 cm széles
/80: a magasság. a 11 cm-nek a 80%-a.....: 8,8cm
18 a felni átmérője collban.
De szerintem a 110-es nem nagy....
Sziasztok!
dt 50 mx-re milyen méretü hátsó gumit vegyek szerintetek?
Mert most 110/80-18 van rajta , de én túl szélesnek találom vmi keskenyebb kéne . de én nem tom ezeket a számozásokat megfejteni!
Hy all....
Hol tudok venni online SM sárvédőt?
Please........
Próbáltad már tanksapka nélkül?
Ha lehúzod a benzincsövet a karbiról folyamatosan folyik az anyag?
Amúgy nagyon szar a vidi...
gyertyát is, gyertyapipát is. Másik motorból kivett jó gyertyával sem ment. Meg egy nagyon nagyon picit kormolja is a gyertyát.
gyertyát cseréltél már benne?
Sziasztok. Segítség kéne. Nem tudok rájönni, hogy mi lehet a baja a DT-nek. EZ alapján hátha tudtok segíteni. Előre is köszi.
Karika fogalmam sincs, így vettem. Vásárláskor nem derül ki, hogy belül milyen a karbi. Egyébként lehet jövő héten lecserélem, meglátjuk mi lesz a beállítás után. Ezért szidtam egyébként a kókány trehány szerelőket, akik csak összehányják a motort... Jövő héten megírom mi lett a vége a karburátor történetnek. (a keihint én is nézegettem már, pontosan ezt a hirdetést, de köszi ;) )
Addig meg sarazok bátyám szutyukiával
Mikuni...26-28!
Keihin-28
Dellorto-35
Még mennyit keressek?
Annyi pézből, amit eltelefonáltál, meg utánajártál, vehettél volna egyet...
Amúgy a kehelycső mitől tud eltörni?
Max ha fociznék a karbival,...
Akkor nem tudom miért nem megy az enyém. De nagyon sokall... GI megnézi jöv héten, és jó lesz...