Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



ügyes! és a tengelyed nincsen szétkopva /a szétkopást úgy értem ,hogy pl belül valamivel vékonyabb mint kívül/ , a csapágy hogy megy rá a tengelyre, az esete4leges tengelykopás miatt nem fog megforogni a belső gyűrű?

ha elfogadsz egy jótanácsot: mielőtt összerakod a berúgó tengelyen lévő fogaskereket a berúgókar visszahúzó rugó levétele után húzd le, és fordítsde el forgásirányba 180 fokkal, hogy az eddig nem használt része működjön mostantól. nekem végül is ez javította meg a berúgómat, azóta amotor is meg én is jól be tudok rúgódni
*400
Milyen széles a csapágy?
Állítok majd rá.
Uuuuuuuuu! Írj mindenképppp!
kicsit keményíts a hátulján
nekem olyan 2 centi kivan a menetből és így nagyon tetszik , pl energy15 gépének a hátulja sokkal puhább mint az enyém, és az az én súlyom alatt nagyon megül és nagyon leng. de így bekeményítve szerintem világbajnok!

azt meg kifejezetten szereten ,hogy az eleje puha, azért is tetszik mert gázhúzásra meg visszaengedésre tök jól bólogat.
Szevasztok srácok láttam múltkor téma volt a dt80 berugófogaskerék nekem is elromlott harmadszorra úgyhogy valamit kellett vele csinálnom hát beletettem egy csapágyat. Remélem zsír lesz holnap rakom össze.
170-180 kb. De nekem teljesen leér mind a két lábam...és mint valami hajóóó! Szerintem sokkal jobban motorozható ha egy kicsit magasabb, SuperMotosabb, Crossosabb. Mert az erő az már megvan...kb.: DRZ 450 erejével hasonló...már csak a vázzal kéne valamit csinálni!hehehehehehe
marmint cm, nem méter
hány méter vagy 4? mert én 192 vagyok és nekem pont kényelmes

Amúgy azért mert igy nagyon kaki.... Simán leér mind a két talpam...! Sokkal jobb lenne ha magasabb lenne. Meg az eleje is elég puha.
miért szeretnéd magasítani?

elflexeled a becsúszó szárat, és közéhegesztesz 30 centi váscsőt ,oszt mehet is magas dété:D vagy tegyél alá emelőt, csak úgy elég szar motorozni
DT 80-t, hogyan lehet magasítani? Gondolok itt főként az első telókra...keményebbre magasabbra...!?
Hát köszi! Nekem is tetszik. De ez nevetséges... Enyit nem veszthet az árából! 250!? hát csak a felnik meg a fékek kb 150 és akor 100at ér a blokk meg a váz
Üdv mindenkinek.Van egy DT 50 esem.1987-es.Az első teleszkopba szeretnék szimeringet cserélni.Meg tudná valaki mondani hogy pontosan mijen kell bele és hány darab.Teleszkoponként.Köszönöm a segitséget.
Baromi jól néz ki a géped nagyon tetszik! szerintem sokkal jobb így feketén matricák nélkül!

,de azok a UJJ-ak a hirdetésben....

sok sikert az eladáshoz, de szerintem a két kezed összeteheted ha valaki 250-270 nél többet ad érte.... effajta gépekből úgy sem tudsz jól kijönni sajnos
Haverom Kx be wössnert vett azt mondja h van rajta vmi grafit réteg ami pluszkenést ad bejáratásnál és a teteje ki van polírozva (többször szétszedte márt és azt mondja h még mindig fényes a teteje)
Az enyém wössnert kapott az előző tulaja által. Ha jól tudom, akkor nem sokkal drágább a proxtól, de a hallomások alapján jobb.
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem h ha nektek dugót kéne vennetek milyen vennétek wössnert vagy proxot?
Hát ha ezt így el tod adni 350 fele....grat! Ennyiért már rendszámosak vannak....
Igen komoly a dolog, de ezért írtam hogy először itt a környéken szétnézek és megnézem a szóba jöhető motorokat, mert kép alapján nemszoktam vásárolni...

Köszönöm.
Hát érdekes is lett volna, mivel az én ülésem 1991 óta bírja Nekem egyébként nagyon tetszik a motorod, csak a papír hiánya bántó. Mert forgalomba helyezni olyan 120 Ft kb. Meg szoktam mindig hallani hogyha rendőri ellenőrzés lesz, és most is hétfőtől péntekig iszonyat nagy ellenőrzések voltak-vannak mindenhol. Na most egy rendőr szerintem kiszúrja hogy nem 50es
Az ülés nincs szétülve csak öszefogta a gatyám és ugy néz ki. Csúnya lenne ha 15ezer kilóméter után szét lenne ülve, ez azért nem kínai. Szétnéztem és 420 a legolcsób papír nélkül. A matrica meg relatív, sok embernek pont azért tetszik mert full fekete, nekem is azért tetszett meg... Na de mind1, ha nem megy el aztsem bánom mert imádom ezt a mocit.
Sokan vannak úgy vele, hogy egy 125ös motorért, amin még magyar műszaki sincs, nem fognak kiadni 400 ezer forintot. Ráadásul se gyári szín-matrica, ülés is kicsit szét van már ülve. Kicsit nézz jobban szét a használt piacon, meg a magyar gazdasági helyzeten.. Nem akartalak megsérteni, de ez így sok érte nálunk.
Nemértem... Enyire nincs pénze az embereknek? Vagy sokat kérnék a motoromért? De hová engedjem még le? Már ígyis majdnem a felét elengedtem abból amenyiért én vettem 3éve.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...