cezar mennyit szánsz rá?
Enyém lehet eladó. A héten állítjuk be a karbiját.
Új JT láncszett, új telószimmeringek, új olajak, új kuplungszett, magasra állított futómű, új ülés, új akksi, mikuni tm 24 karbi, új ngkbr9es gyertya. Csak castrol olajakkal használt. Garantált 12800 km. Az idomok nem a legszebbek, de kövi hónapban lefújva. Elöl hátul tárcsafék, amikhez nem kell nyúlni, kiváló állapotban. Nagy kompresszió, szép csörgés-zörgés mentes hang. 96os évjárat.
Engem csere is érdekel, árát még nem gondoltam át. De úgy gondolom megér legalább 230at. Győr környéki a motor.
Na fasza....lenne egy fölöslege "cdi"-m 125-ös DT-hez...mennyiért mehet kb?
nekem nem ez a típus kell....vettem már 3db full különbözőt és még mindíg nincs power
ha kell valakinek,szóljon!
(Karika:elvileg holnap kell ideérnie amit linkeltél,majd rádcsörgök délután hogy mivan vele)
Hello!
Van 1 moci (DT125 lc2) kifogástalan állapotban, csak a km spirál hiányzik, és rossz a power szelep. Kb 60000km van benne. Nem tudni mikor lett felújítva. És ez 120ezer ft lenne. Megéri-e megvennem? Köszi, csá. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziasztok. Van 1 - 1987-es 50 cc dt-m (vizhütéses) kellene néhány cucc hozzá, oldalsó idomok, első fej idom, ülés, légszürő külső boritása. Előre is köszönöm .
Enyém lehet eladó. A héten állítjuk be a karbiját.
Új JT láncszett, új telószimmeringek, új olajak, új kuplungszett, magasra állított futómű, új ülés, új akksi, mikuni tm 24 karbi, új ngkbr9es gyertya. Csak castrol olajakkal használt. Garantált 12800 km. Az idomok nem a legszebbek, de kövi hónapban lefújva. Elöl hátul tárcsafék, amikhez nem kell nyúlni, kiváló állapotban. Nagy kompresszió, szép csörgés-zörgés mentes hang. 96os évjárat.
Engem csere is érdekel, árát még nem gondoltam át. De úgy gondolom megér legalább 230at. Győr környéki a motor.