Yz125-ben tuti hogy van poweres, de hogy mely évjáratok azok, hát passz.
Bár egy power nélküli 28Le-s 85-öst szerintem mindenkinek érdemes lenne megnézni. Az a henger nagyon el van találva.
Manual szerint a DT és TDR blokkja 88tól 93 márciusig egyezik! Aztán már kettévált. Bár lehet jó, meg kell próbálni. Lehet még próbálkozni KTM LC2-ben is ez a blokk pöfög.
TDR power motorját belehet tenni a DTR-be?3 vezetékeset szeretnék helyettesiteni vele.Ha igen melyik vezetékét hova kell kötni és melyik tipusok jók(esetleg képpel ha lehetne)?Vagy az elektronikát áttenni a DTR-ébe.
Jólenne, ha ittlenne Szigeti is, mert nem ismered ki magad a műhelyben, nem tudod mi merre van. Aztán mivel nekem is van dolgom, aktív részvételt várok el. Lényeg a lényeg, hogy jobb lenne hétvége, de ha nem, valahogy összehozzuk.
Láttam láttatok rendes 125-ös motort is :)
Száz szónak is egy a vége, azonos számú keverőcső (505) és alapjárati csavar nélkül nincs értelme neki állni. Azt is kiműteni a helyéről sérülés nélkül nem 2 perces feladat.
Elvileg Nyíregyházára megyek javítani pénteken, szerintem kizárt, hogy 7 elött hazaérnék. Elötte nap azért kérdezz rá. Elképzelhető, hogy megtudjuk hétvégén oldani.
Nekem van egy új eladó spirál ford. mérő, meg néz meg az adatlapomon, ha kell át tudom alakítani a ford. mérő órádat elektronikusra de gyárinak fog kinézni.Van nálam fent videó, nézd meg.
A Yamaha RD 80 MX és a Yamaha DT 50 MX-ben ugyan azok a csapágyak vannak mindenhol?
Köszi!
Üdv
Bár egy power nélküli 28Le-s 85-öst szerintem mindenkinek érdemes lenne megnézni. Az a henger nagyon el van találva.
Láttam láttatok rendes 125-ös motort is :)
Száz szónak is egy a vége, azonos számú keverőcső (505) és alapjárati csavar nélkül nincs értelme neki állni. Azt is kiműteni a helyéről sérülés nélkül nem 2 perces feladat.
yahzee@freemail.hu msn címen elérhető vagyok egy esetleges konzultáció végett :)