Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nem tudom remélem lesz aki megírja mert még ma akarok bele rakni olajat, de ott el nem bírom képzelni mit kell kiszedni :D mert ha meg is kopogtatom pl. csavarhúzóval olyan mintha ott tömör lenne az egész nem kivehető semmi vagy nem tudom :)
366 ml kell bele. Elvileg felül kell betölteni, a műanyag kupak alatt kell valamit kiszedni, de hogy mit azt nem tudom mert ehhez a részéhez még nem nyúltam.
Üdv. hol kell a teleszkópba olajat tölteni ? és mennyit ? (yamaha DT 80 LC) ha minden igaz :) 1986-os évj. mert régebben írta itt valaki pontosan már nem tudom, hogy felül van ilyen műanyag kupak azt le kell pattintani és ott, de én azt lepattintom ott alatta semmi nincs fém az egész belülről van menet szerű vmi (kicsit rozsdálva) és kész linkelek is róla 1 képet mert ott nem hiszem, hogy lehet vagy ezeknél lent kell tölteni ? várom a választ....
Hali!
Ha veszek fordulatszám mérő órát, akkor spirált azt hogyan tudnék készíteni hozzá? Vagy eggyáltalán lehet-e? Meg miből kell, meg ilyesmi... ? (mert kilóméter óráét tudunk csinálni)
Valaki megtudná nekem mondani hogy mennyibe kerűl egy yamaha dt 50 ccm 1988-as évjáratu motorhoz egy gyujtótekercs?
Ülés ügyben kárpitoshoz kellene elmenned. Mert az ár igencsak igényfüggő.
Bőr/műbőr kérdése... eleve létezik gyakorlatilag jobb (és sajnos horror drága) műbőr is, mint eredeti.
Legegyszerűbb/legolcsóbb és legpontosabb megoldás a bicajkilóméteróra.
Pl cateye velo 5. Párezer forintért megkapod, nem zavarja be a gyújtás és ha pontosan beállítod a kerék kerületét, akkor pontosan is mér. Krétával jelölsz egyet a keréken, beállított nyomással, rajta ülve 10x végiggördíted, majd leméred a távolságot, elosztod 10-el. Akár többször megismételve átlaglolhatsz is. Itt már megközelítőleg jó eredményt fogsz kapni. Esegleg GPS-el összehasonlítva tudsz korrigálni.
Ekkor szokott ledöbbenés lenni, hogy hát és igen, az útmenti mérők szarul mérnek, béla széria aeroxa sem 90-et megy, hanem csak 65-öt, meg józsi gixere is 10-et csal alsóhangon :)
Forszámmérőre rengeteg utólagos és pontos megoldás van.. de a gyáári órák ebben sem éppen a legjobbak. Az még hagyján hogy csalnak, mert utánállítani ha olyan, akkor után lehet, de hogy nem lineáris a kitérése az holtbiztos :)
Nekem 80-as MX-em van erre honnan tudok km/h és fordulatszámméröt szerezni? És az ülést megcsináltatni(áthuzatni) vagy egy új ülést éri meg jobban venni? SEGITSETEK!
Én egy aprilia AF1 50 hátsó dobját tettem rá. Jobban megy és a hangja is nagyon fasza. Csak a csővel kellett variálni. Amúgy ezeknél kézzel bármikor le lehet nyomni a berúgót. Nem fogja meg annyira a kompresszió, csak érződik, hogy ellenkezik bizonyos pontokon, de nem annyira h ne lehessen lenyomni.
Pénteken átkéne hoznod, aztán kikéne fúrni a csavart, tenni bele újat, meg belőni tetőre.
Persze, ha Dzsi is ráér, és van hozzá ideje, kedve, ereje.
Addig még egyeztetünk.
Majd ha meglessz az uj hátsó dob
Igen középblokk festésre gondoltam én is :)
Amúgy jah sajnos a gyürűk azok :( Meg a hengerfej tömítés nem a legjobb (az elöző gazdája hobbyt csinált abból hogy leszedte a hengefejet és ereszt egy kicsit, és ezért kézzel le tudom nyomni a berugó kart ) Majd rakok fel holnap képeket a felujításról...
Fasza gép Azért egyszer odamarhattad volna neki.
A gyűrűid ciripelnek ennyire?
Ha a rendőr látott már annyi MX-et, hogy tudja, hogy recés felületbe van ütve a szám, akkor észreveszi, egyébként kizárt ha jól meg van csinálva. Lecsiszolod a recés felületet, kipolírozod vagy úgy megcsinálod a csiszolást hogy vékony festék alatt ne látszódjon a nyoma, beleütöd a számot és lefested a középblokkot is és a dekniket, de úgy, hogy a számot ne fedje ki, mert azért büntet a közeg. Senki se veszi észre, max ha állva hagyod egy versenyben.
Mit gondoltok róla?
Hétvégén Pannonhalmára akartunk menni, motorozni! xD De inkább Mór mellé megyünk RALLY-ra! !
Ratyika ezt nekem írtad ?
Hétvégére hányjuk már össze ezt a kotlát, és menjünk pannonhalmára dombotrakni
Szar:)
Okés azt értem, de ha a 80-as blokkfelen átírom a motorszámot, észere lehet venni majd, hogy nem a gyári az?
Jól van... mindenkinek vannak túlzásai néha
akkor még jó is volt egyébként... elmentem kerülni egyet, és 90km/h volt a motor vége... aztán kiderült, törött a keverőcső a karbiban, megjavította GI, utána lett volna a beállítás, csak nem maradt rá idő... ezért majd a héten, vagy jövő héten be lesz lőve. Tőlem ennyi telt...
jelenleg a panasz annyi, hogy gyertyakép olajos fekete (nem száraz korom) valamint kihagyogat nagyobb gáznál, és ki sem forog, sokall..de már kettőt állítottam a súberen, úgy, h lefelé menjen.... nem értem
Mi az Lc 1 és Lc 2 közt a különbség?

Meg láttam olyan Dt-t amin nem mászik fel az ülés a tankra.
Melyikre jellemző?
" Na, köszönöm a SOK SEGÍTSÉGET!
Összeraktam egyedül a DT-t. Beállítottam a powert, alapjáratot, mindent. Ennyit erről.... jóóóók vagytok hhahhaaa "

nem olyan egyszerű azért az..
Nincsen valakinek: 17-es hátsó kereke
18-as első kereke? Vagy valami hasonló...