úgy jössz rá, hogy műkszik-e, hogy miután a tankba kevertél olajat
de a tartályban is legyen, lehúzod az olajcsövet a szívócsonkról, és ahogy jár a motor, nézed, hogy jön-e rajta valami. nagyobb fordulaton jobban jön ugye, 1 másodperc alatt alig kell valaminek kijönni, lassan folyik. Lehet azért nem fogy, mert totál kifogyott az olaj és amikor töltöttél bele, nem légtelenítetted le a szivattyút és csak a levegőt forgatja magában.
heló!
80as vizes dt-m van és kiakarom kötni a különalajat és inkább keverni,mert félek h beszart.mert nem látom,h fogyna,ezért öntöttem a tankba olajat.szerintetek hogy jövök rá,hogy műlödik-e még?és ha kikötöm csakk lehuzom a csatit és annyi?
Szia!
Attól függ, hogy milyen... Mert nekem a 50-es DTen van fenn egy hátsó dob és ahelyett csináltatok egy másik és így ezáltal eladó lessz. Ilyet keresel? Vagy rendszert?
Hát nemtudom, mert a motorszerelő barátom azt mondta, hogy sokba kerülne és nem biztos hogy be is indulna, mert lehet, hogy a hajtókar hossza se lenne jó, meg ha maratnám is akkor is valami 3 mm kilógna a henger aljánál a blokkfeleknél (rem elég érthetően írtam le
Azért annyit meg nem ér meg, hogy kukázzam a blokkot...
Alapból nem fér bele. Maratni kell a blokkból a henger aljának. És ha a tőcsavarok máshol vannak, akkor a hengeren is. Egy gépműhelyben megcsinálják nem nagy költség, és akkor a számod is marad.
Még az a kérdésem lenne, hogy ha lessz egy komplett 80-as blokkom, átírom a hengeren a 80-at 50-re akkor a motorszámot is át tudom írni ugy hoyg észre ne vegyék ugye?
azt hiszem, nem tudok karburálni...