Valaki le tudná írni, hogy hogyan kell beállítani a yamaha dt 80 LC1- karburátorját?
És még azt, hogy mire kell odafigylni, hogy normálisan tömítsen(nincs rajta különolajzó) és ne kapjon sehol + levegőt.
Nincs vmi ötletetek mitöl lehet az (98-as 125 DT),hogy hidegen csak akkor hajlandó elindulni ha kézzel befogom a légszürőt.Szimmeringeket kicseréltem,karburátort is már többször kitakarítottam de semmi változás.(levegőcsavart is tekergettem).Szivatója működik mert ha meleg ráhúzom és erőssen "ledadog".
szerintem jelenleg ,úgy 80-90.000 kb. ,de ezekből ha törődsz, költesz rá sajnos nem nagyon lehet jól kijönni. enyémre is már ráment /vételárral együtt/ úgy 250.000 ,de kétlem ,hogy 120.000 nél többért bár ki is megvenné, de szerintem inkabb kevesebbért...
ezért amikor 2 év mulva veszek nagygépet, el sem fogom adni, mert sokkal több lesz a hsználati értéke mint anyagi:)
Üdv. mindenkinek azon gondolkodtam minap, hogy mi lenne ha eladnám a DT-t és vennék egy nagyobbat...
- úgyhogy azt szeretném kérdezni, szerintetek mennyibe tudnám eladni ? (képek vannak adatlapomon)
Újítások : JT Lánc+Fogaskerekek (kb 1 hónapos lehet), amikor megvettem tavaly november-december körül akkor lett dugózva-gyűrűzve (fúrva nem lett viszont), hátul 60-65 %-os (MITAS C 08-as cross gumi) elől 70-80% os (Bridgestone Aszfalt gumi), de tudok hozzá adni egy 70%-os (Michelin Cross Gumit), cserélve lett még benne a membrán is, berúgótengely is, berúgókar is, motorikusan egész jó állapotban van, bár lassan ráférne egy fúratás...
Hibái : a 2 odalelem hiányzik (ami a képeken is látszik), és sajna a berúgótengelyen lévő rúgót eltörtem, pedig volt kettő is úgy-hogy berúgni be lehet csak nem jön vissza a kar (rúgó kellene bele)
egyébként 2-3 rúgásra beindul (hidegen) melegen 1rúgásra maxx 2-re...
(remélem mást nem hagytam ki) a Váz ami a képen is látszik LC1, de a blokk az újabb benne... ennyi remélem mást nem hagytam ki !
Úgyhogy a lényeg, hogy szerintetek, ha eladnám mennyibe tudnám... ? várom a válaszokat !
de amúgy megnéztem nálam, a szimering fölé elfér még egy szimering is akár, van akkora pereme a vastagabb csőnek. Ha nem lehet kiszedni. kipucolod és belefér fölé az új, elvileg úgy is jónak kell lennie
szintem ha ott a kezedben a jó szimering, akkor beleszúrsz valami hegyeset a régibe, pl csavarhúzót és kioperálod, annak már úgy is mindegy. Nekem nem kellett még szétszedni, nem tom hogy jön szét. Elvileg van egy fedőgyűrű (gyárilag legalábbis van) azt óvatosan kiszeded csavarhúzóval, és fél centi mélységben ott a szimering, azt kioperálod valahogy, aztán belekocogtatod az újat. De lehet érdemes kicsit várni mások mit mondanak
A dugókakt rendszerint a csapszeg középről eltolásával kolompolásmentesítik ezt hyvják dezaxiálásnak.
(nem a közepén van a csapszeg, hanem a furat pár százalékában eltolva, ezt azt okozza, hogy amikor a hajtórúd átfordul, akkor a terheletlen oldalról a terheltre a dugó nem erőből csapódik, hanem finoman átvált)
Normális motorokban ez így van.
De nem a simsonban:)
ott a henger van eltolva a középtengelytől előre, és a dugóban középen van a lik.
Ezért kérdeztem.
Aszittem van méretizéd a katalógusban.
persze, egy szóval sem mondtam, hogy ne tartsad, mindenki a piacról él, aki meg szándékosan használ a gyérinál rosszabbat, az meg is érdemli.
A dugóid például kifejezetten olcsóak a piacon.
sziasztok ! tudja vki hogy mennyi olaj kell a dt50mx villájába?
és van -e vmi trükkje a szétszedésnek , vagy ahogy logikusnak tünik úgy kell szétszedni és összerakni ?! thnx
Valaki le tudná írni, hogy hogyan kell beállítani a yamaha dt 80 LC1- karburátorját?
És még azt, hogy mire kell odafigylni, hogy normálisan tömítsen(nincs rajta különolajzó) és ne kapjon sehol + levegőt.
Nincs vmi ötletetek mitöl lehet az (98-as 125 DT),hogy hidegen csak akkor hajlandó elindulni ha kézzel befogom a légszürőt.Szimmeringeket kicseréltem,karburátort is már többször kitakarítottam de semmi változás.(levegőcsavart is tekergettem).Szivatója működik mert ha meleg ráhúzom és erőssen "ledadog".
ezért amikor 2 év mulva veszek nagygépet, el sem fogom adni, mert sokkal több lesz a hsználati értéke mint anyagi:)
- úgyhogy azt szeretném kérdezni, szerintetek mennyibe tudnám eladni ? (képek vannak adatlapomon)
Újítások : JT Lánc+Fogaskerekek (kb 1 hónapos lehet), amikor megvettem tavaly november-december körül akkor lett dugózva-gyűrűzve (fúrva nem lett viszont), hátul 60-65 %-os (MITAS C 08-as cross gumi) elől 70-80% os (Bridgestone Aszfalt gumi), de tudok hozzá adni egy 70%-os (Michelin Cross Gumit), cserélve lett még benne a membrán is, berúgótengely is, berúgókar is, motorikusan egész jó állapotban van, bár lassan ráférne egy fúratás...
Hibái : a 2 odalelem hiányzik (ami a képeken is látszik), és sajna a berúgótengelyen lévő rúgót eltörtem, pedig volt kettő is úgy-hogy berúgni be lehet csak nem jön vissza a kar (rúgó kellene bele)
egyébként 2-3 rúgásra beindul (hidegen) melegen 1rúgásra maxx 2-re...
(remélem mást nem hagytam ki) a Váz ami a képen is látszik LC1, de a blokk az újabb benne... ennyi remélem mást nem hagytam ki !
Úgyhogy a lényeg, hogy szerintetek, ha eladnám mennyibe tudnám... ? várom a válaszokat !
(nem a közepén van a csapszeg, hanem a furat pár százalékában eltolva, ezt azt okozza, hogy amikor a hajtórúd átfordul, akkor a terheletlen oldalról a terheltre a dugó nem erőből csapódik, hanem finoman átvált)
Normális motorokban ez így van.
De nem a simsonban:)
ott a henger van eltolva a középtengelytől előre, és a dugóban középen van a lik.
Ezért kérdeztem.
Aszittem van méretizéd a katalógusban.
Igazából azt sem tudom, mire gondolsz.
A dugóid például kifejezetten olcsóak a piacon.
(másba kellene, 44 és 48 között valami.
Van nekemitthon 10w30-as motorolajam, nem is szar.
Na de ez dizelbe való.
Belemehet, vagy nem?
meteor 8000.-Ft
ambika 4060.-Ft
és van -e vmi trükkje a szétszedésnek , vagy ahogy logikusnak tünik úgy kell szétszedni és összerakni ?! thnx