Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Hát nekem nem fér be sajnos...
Vagy veszek komplett blokkot hengerszett nélkül (mert van 2 hengerszettem (80 MX-hez)...
Vagy veszek 80 mx blokkfeleket és akkor kicserélem...
Valakinek van eladó cucca?
20 ezret legalább ha vigyáznak rá. De még többet is elkéne.
Hát amíg szét nem veszed a karbit, addig nem fogjuk tudni!
Sziasztok! Szerintetek egy 2005ös Dt125R hány kilómétert megy el a gyári dugóval normális olaj és használat mellett ?
Sziasztok!

Tegnap felakadt a gáz..:S Na most nem tudom mi van... a holtjátékon kívül nem lehet a gázkaron húzni semmit. Amint berugom a motort 9-10000 ig felpörög. Mi lehet a gond? felakadt a tű? vagy eltört?

Előre is köszi!
ja akkormá 80 mx(mint nkem)
Az enyémen is eredetileg 50-es blokk volt! De teljesen más igy mint 50-essel...sokat dob az a 30 ccm! És ez inkább arra igaz, hogy sokkal jobban húz... a végsebessége is megnő valamennyivel... az enyémen 15-20km/h-van nött meg..igy megy 90-et! (Ülés szakadásra.. nem tudtok egy tippet.. kárpitost nem találtam a környéken...:P?:Pköszi)
van alul a csövön 1 bemarás amiben van 1 gyűrű.
namost az a gyűrű nem enged tovább egy hüvejt .
a hüvej felső szélesebb peremére fekszik fel a szimering.
a szimeringre megy 1 alátét , arra pedig 1 elég furán hajlitott drót , ami leszorítja az egészet.
Csak úgy simán szét lehet húzni? De akkor menet közben egy ugratásnál miért nem jön szét? xDDD Az egykerekezést megfontoljuk ezután
mielött szétjön van 1kis ellenállása , de minimális.
nem! egyszerüen széthúztam.
de akkor hogyan szedted szét? Csavartad a vastagabb alsó részben a tetejét?
nem kellett nekem kitekerni a tetején a csavart.
szét tudtam szedni anélkül is. csak akkor tekertem ki amikor beletöltöttem az olajat.
gondolom kipörögi az 5-öt is , nem próbáltam mert már sötétedett és az erdőben mentem pár kört.
5.-et bírja? kipörög rendesen? Szóval azt mondod, ha kitekerem a csavart a tetején, akkor simán szét lehet húzni a telót?
Megcsináltam a teleszkópókat. Fasza lett, nem túl bonyolult!
Nem kellett csavarhúzozni szépen szétcsúszott a villa 2 része, és lelehetett róla húzni. Csak az újat volt melós "belegyömöszölni".
De az olaj ami benne volt ... sztem még a gyári olaj + szimering volt benne!
még az első lánckereket is kicseréltem 11-röl 13 ra.
így most annyit megy 4.-be mint elötte 5.ben.
Dehogynem. Vagy a blokkfeleket is kicserélni. De valaki írta, hogy van neki középblokkja hozzávaló.
Nem azt mondták, hogy a blokknál valamit ki kell marni?!
Hát lehetséges, de nem biztos am. még az eladás ! csak megkérdezem a DT-seket, hogy mit gondolnak :) majd lesz vele valami... de árban én is kb. ennyire gondoltam !
Hali!
Nemjó a 80-as henger az 50-es blokkomba...
És mindjárt szétdobbanok...
jahogy:)
Akkor zégerfogó+két kampó.
én látok ott egy plusz jelet , + levegő
telószár szimeringről van szó
HA a karbi sehol sem kap levegőt, az gáz:)
Fémbetéses szimeringet lemezcsavar bekelcsavarásával lehet kivenni, ha másképpen nem jön.
Mérsékelten szakszerű, de így biztosan kijön.
A normált meg ki leeht pattintani egy erősebb csavarhúzóval, a tengely felől támadva a cuccot.
Viszont, én azt tapasztaltam, hoyg a szimering nem emgy tönkre csak úgy, ha annak vége van, akkor rendszerint a csapágynak is.
Kivéve, ha csapágycsereénél nem cserélték...
Vagy valami gagyira.)
nem működik, mert nem ledadognia kell, hanem teljesen lefulladnia. Megáll a motor. Alapos pucolást neki